عکاسی صنعتی ظروف

عکاسی تبلیغاتی از ظروف

عکاسی صنعتی ظروف

عکاسی صنعتی ظروف مثل سایر عکاسی های صنعتی که عکسی از محصولات ثبت می کنند، بسیار پرطرفدار است. موضوع از آنجایی پرطرفدارتر می شود که عکس زیبا و جذاب در زمینه عکاسی از ظرف و ظروف مهم است، هم اینکه به واسطه اهمیت ظرف و ظرف در زندگی انسان ها، بازار خوبی برای تولید ظرف های مختلف و فروش این محصول به وجود آمده است.

این در حالی است که یکسری از ظروف مثل ظروف چینی، شیشه ای و…. به دلیل ظرافت در جابه جایی، نیازمند بودن به شیوه های عکاسی متفاوت (پس زمینه، نورپردازی و…) بسیار جساس هستند.

از آنجایی که عکاسی صنعتی از ظروف زیرمجموعه عکاسی صنعتی سایت مدرن ظرح است، برای دیدن سایر زمینه های عکاسی صنعتی و نمونه کارهای عکاسی صنعتی متفاوت به صفحه عکاسی صنعتی سایت مراجعه کنید.

چرا عکاسی صنعتی از ظروف؟

ظروف نقش مهمی در زیبایی عکس های تبلیغاتی دارند. استفاده از ظروف متناسب باعث می شود که جسم اصلی بهتر به نظر برسد. در حالی که ظروف به ظاهر زیبای محصول کمک می کنند، باید به گونه ای انتخاب شوند که تمرکز اصلی روی موضوع باشد. به همین دلیل است که می گوییم بهترین کار استفاده از وسایل ساده در عکاسی است.

البته اینکه از چه ظروفی استفاده خواهید کرد به تم و هماهنگی رنگ عکس های شما نیز بستگی دارد.

اگر دکوری مدرن و روشن دارید، باید غذاهای متفاوتی نسبت به زمانی که دکور سنتی و کلاسیک دارید انتخاب کنید. با توجه به این شاخص ها، گروه بابافت ظروف مناسب و جذابی را از بازارهای مختلف و حتی به سفارش شرکت های خارجی جمع آوری کرده است تا بتوانید ظروف مناسب دکور و سایر لوازمی که انتخاب کرده اید سفارش دهید.

شیوه عکاسی صنعتی از ظروف

ظروف استیل، براق، شیشه ای مانند طلا و جواهر منعکس کننده نور هستند که می بایست در هنگام عکاسی صنعتی ظروف دقت کافی را داشته و با استفاده از تجهیزات و نور مناسب عکسی با کیفیت عالی و شفاف عکس برداری نمود.

تجهیزات لازم برای عکاسی صنعتی و تبلیغاتی از ظروف

  • دوربین عکاسی
  • Soft Box
  • خیمه عکاسی
  • رنگ مصنوعی (در صورت نیاز)

عکاسی صنعتی ظروف

بهتر است سوژه مورد نظر را ابتدا تمیز کرده و دقت کنید آثاری مثل گرد و غبار، جای دست و لکه روی ظروف نباشد، به این دلیل که ظروف های براق (مثل شیشه، استیل) منعکس کننده نور هستند و ممکن است در ویرایش تصاویر دردسر ساز و وقت گیر باشد. سوژه را در پس زمینه سفید یا درون خیمه عکاسی قرار دهید و نور سافت باکس را به صورت غیر مستقیم به سوژه بتابانید.

به صورت تست چند عکس بگیرید تا فاصله کانونی و نور را تنظیم نمایید تا سوژه برای عکاسی آماده شود.

بعد از گرفتن عکس صنعتی از ظروف آن را در نرم افزار های ویرایش عکس  برده و به دلخواه نور و رنگ را تنظیم نمایید. اگر ظروف شیشه ای مثل جام، لیوان شفاف بوده و نمیتوانید خروجی مناسبی داشته باشید بهتر است از آب و رنگ مصنوعی استفاده نمایید، نه تنها ظروف جاندار می شود، بلکه جذابیت و زیبایی را هم دو چندان می کند.

در عکاسی از ظروف استیل باید توجه کنید که نباید به صورت مستقیم نور را به سوژه بتابانید، زیرا که موجب انعکاس نور شده و ممکن است قسمتی یا همه ی عکس در هنگام ثبت تصویر از دچار نقص شود. برای عکسبرداری بهتر از نور سافت باکس استفاده نمایید.

برای فروشگاه ها و تولید کننده های ظروف استیل، ظروف چدن، ظروف شیشه ای، ظروف تفلون و چدن، ظروف سرامیک و کلیه ظروف آشپزخانه که از تولیدات داخلی استفاده می کنند پیشنهادات خوبی داریم، با کارشناسان عکاسی صنعتی و تبلیغاتی استودیو عکاسی 20 تماس بگیرید.

ویژگی های ظروف سوژه عکاسی

  • تجهیزات عکاسی باید به گونه ای انتخاب شوند که در عین حال برای دایی برای دایه زیبا باشند.
  • ساده و خاص باشید.
  • رنگ های متفاوت و جذاب داشته باشید تا هارمونی رنگی خوب، هارمونی رنگی خوب، هارمونی رنگی خوب، هارمونی رنگی خوب داشته باشید.
  • جنس ظروف باید با توجه به موضوع عکس انتخاب شود.

عکاسی صنعتی در مدرن طرح !

استدیو عکاسی مدرن طرح با پیشینه ای درخشان، تصاویری برجسته و ماندگار از کالا یا محصولات شما را در ذهن مشتریانتان ترسیم می‌کند. شما می‌توانید برای ثبت کالا یا محصولاتتان با ما در ارتباط باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *