16 نکته در آموزش عکاسی صنعتی عالی

آموزش عکاسی صنعتی

آنچه اینجا می خوانید

نکات مهم آموزش عکاسی صنعتی عالی

عکاسی صنعتی از آن دسته عکس هایی است که ایمنی در درجه اول و عکاسی خوب در رتبه دوم قرار می گیرد.

از آنجایی که در کنار ماشین‌هایی کار می کنید که به راحتی می‌توانند شما را خرد کنند، قبل از اینکه به سراغ آن ترکیب خلاقانه بروید، دو بار فکر کنید. “آیا این کار امن است؟” باید واکنشی مانند این را دنبال کنید: “وای، این یک ایده عالی برای یک عکس عالی است!”.

به اطراف خود نگاه کنید و از اطراف خود آگاه باشید. توجه شما کجاست و کجا باید باشد. ایمنی، اگر جدی گرفته نشود، می تواند عواقبی در زندگی شما داشته باشد.

اگر نزدیک ماشین‌ها ایستاده‌اید، وقتی ماشین‌ها شروع به کار کنند، معمولاً هیچ شانسی برای توقف فوری آنها وجود ندارد.

خاموش کردن آنها به زمان نیاز دارد، بنابراین یک تصادف کوچک به راحتی می تواند به یک حادثه جدی تبدیل شود.

شاید این خطر و هجوم آدرنالین که با آن همراه است، کلید این باشد که چرا برخی از مردم اینقدر عکاسی صنعتی  و آموزش عکاسی صنعتی را دوست دارند.

ایمنی در عکاسی صنعتی حرف اول را می زند

در آموزش عکاسی صنعتی ابتدا می آموزید که امنیت شما در اولویت است. اما شما همچنین باید به بیننده نشان دهید که اطراف شما کاملا امن است.

کار شما باید این را نشان دهد که هر چیزی که اتفاق می‌افتد از قوانین ایمنی پیروی می‌کند و همه افرادی که در عکس‌ها گرفته می‌شوند ایمن هستند.

عکاسی صنعتی چالش های منحصر به فردی دارد.

آموزش عکاسی صنعتی عالی

 در حالی که در عکاسی پرتره، منظره یا رویداد با افراد کار می کنید و به همین دلیل می توانید کمی احساسات را در عکس دریافت کنید اما این همیشه با عکاسی صنعتی امکان پذیر نیست.

وقتی بازیگران داستان اشیای بی جان هستند، چگونه داستانی خلق می کنید؟ اگر اشیای شما فقط ماشین باشند، چگونه داستانی را تعریف می کنید؟ آیا حتی ممکن است؟

به عنوان یک عکاس صنعتی و در جهت آموزش عکاسی صنعتی، وظیفه شما نشان دادن تجربه و گفتن داستان به مخاطبی است که احتمالاً اگر واقعاً آنجا بودند، همان احساسات را تجربه نمی کردند.

افرادی که به این عکس ها نگاه می کنند سرمایه گذاران و مدیرانی هستند که به دنبال سرمایه گذاری در چنین پروژه هایی هستند.

عکاسی شما باید اهمیت مکان یا گرمای سازه در حال ساخت را به تصویر بکشد. ترفندهایی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید و در مقاله آموزش عکاسی صنعتی به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

داستان شما تا حد زیادی به این بستگی دارد که چه کسی شما را استخدام کرده و برای چه هدفی از عکس ها استفاده می شود.

معمولاً مشاغل عکاسی صنعتی گرفتن عکس هایی است که می توان از آنها در کاتالوگ محصولات استفاده کرد، آنها را در وب سایت شرکت به نمایش گذاشت، برای سرمایه گذاران فضایی ایجاد کرد و …

عکاسی صنعتی یک عکاسی تجاری است، بنابراین در هنگام عکاسی به آن توجه داشته باشید.

ممکن است وسوسه شوید که کار را به سبک خود انجام دهید، اما مطمئن باشید که سبک شما هر چه باشد، چیزی است که فردی که شما را استخدام می کند با آن موافق است.

آموزش عکاسی صنعتی برای نشان دادن شرکت در جهت اطمینان از انجام کار به شما عکاسان تعلق می گیرد.

در اینجا چند نکته و ایده کلی در مورد چگونگی انجام این امر وجود دارد:

  • استفاده از لوگوی شرکت

در حین عکس گرفتن از کارگران، سعی کنید لوگوی شرکت را روی پیراهن و کلاه خود بیاندازید. این باعث می شود که همه افرادی که به تصاویر نگاه می کنند، حال و هوای شرکت را ایجاد کنند.

این شرکت را به عنوان یک تجارت نشان می دهد که نه تنها از ایمنی و لباس افراد خود مراقبت می کند، بلکه از برند خود نیز مراقبت می کند.

این همچنین باعث می شود که شرکت به عنوان یک سازمان منظم معرفی شود.

  • کثیف شدن

از آنجایی که شما در این صنعت هستید، به شما در آموزش عکاسی صنعتی گفته می شود که لباس های شما در حین کار کثیف می شوند. از این نترسید زیرا این امری طبیعی است و نباید در محیط های کاری صنعتی لباس های زیبای خود را بپوشید.

این مکان‌ها می‌توانند کثیف باشند و برای اینکه عکس های خوبی داشته باشید، باید خمیده شوید یا حتی روی زمین دراز بکشید.

  • محل کار را به مردم متصل کنید

این به راحتی با کارگرانی که ابزارها و تجهیزاتی را که برای محل کار آنها در نظر گرفته شده است در دست دارند یا از آنها استفاده می کنند، به دست می آید.

البته به فردی که کت و شلوار تجاری دارد چکش ندهید. جعلی به نظر می رسد و از داستان کلی کاسته می شود.

  • همیشه، همیشه ابزار ایمنی را نشان دهید

در آموزش عکاسی صنعتی به یاد داشته باشید که کلاه ایمنی یا جعبه کمک های اولیه را در پس زمینه قرار دهید، آن را نشان دهید.

جزئیاتی از این دست می توانند تاثیر زیادی روی تصویر داشته باشند. کفش مناسب، دستکش، کلاه ایمنی و عینک، همه اینها را می توان در تصویر استفاده کرد.

  • مکان را جستجو کنید

از قبل به منطقه بروید و دوربین خود را همراه نداشته باشید. اگر دوربین دارید، وسوسه می شوید که چند عکس بگیرید.

این زمان آن است که به تمام قسمت ها و مناطق کارخانه یا چشم انداز نگاه کنید.

برنامه ریزی کنید از کجا می خواهید عکس بگیرید و کدام مناطق را می خواهید نشان دهید؟ برای اطمینان از اینکه فضای کافی برای کار دارید و تصمیم می گیرید که به چه تجهیزاتی نیاز دارید (تجهیزات لازم در آموزش عکاسی صنعتی به شما گفته می شود)، باید جستجوگری انجام شود.

هیچ چیز ناامید کننده تر از ورود به منطقه و نداشتن فضای کافی برای خاموش کردن نور یا نداشتن نور مناسب در وهله اول نیست.

عکاسی صنعتی آموزش

  • فهرستی از فرآیند مورد نظر خود تهیه کنید

از آنجایی که می خواهید تمام کارهایی که صنعت انجام می دهد را به تصویر بکشید، فردی استخدام کنید که بتواند این موضوع را مرحله به مرحله برای شما توضیح دهد.

آموزش عکاسی صنعتی به شما این امکان را می دهد که از قبل برنامه ریزی کنید که در هر مرحله چه چیزی و کجا عکس بگیرید. همچنین، بپرسید که آن منطقه در چه زمانی کار می کند. شاید برخی مناطق خیلی زود شروع شوند.

بنابراین، برنامه ریزی، برنامه ریزی، برنامه ریزی از قبل. در چنین شرایطی که فقط یک یا دو روز فرصت دارید تا عکس ها را بسازید، تاکید بر کلمه طرح را نمی توان به اندازه کافی انجام داد. بنابراین، از قبل فکر کنید.

  • به دنبال زوایای جالب یا غیر معمول باشید

این را می توان، اگر نه با دست، بلکه با جرثقیل به دست آورد.

سرمایه گذاری در این نوع جرثقیل های دوربین در دراز مدت مفید خواهد بود. از ماشین ها از دید پرنده عکس بگیرید.

از دید قورباغه و غیره. جرثقیل و سه پایه واقعا در این مورد کمک خواهند کرد. بنابراین، در مورد سرمایه گذاری در این موارد تردید نکنید.

  • از Go Pros برای دریافت آن نمای دست اول استفاده کنید

Go pros راه خوبی برای بدست آوردن این زاویه است. از آنجایی که آنها مخصوصاً برای چنین سناریوهایی ساخته شده اند که نمی توانید به سادگی یک دوربین 1 کیلوگرمی را در دست بگیرید.

Go pros یک راه حل عالی برای این کار است که در آموزش عکاسی صنعتی می آموزید.

  • دوربین را به اطراف حرکت دهید

قرار دادن دوربین، مانند یک gopro، و ثابت کردن آن در یک نقطه، به شما اجازه نمی دهد که عمق میدان را ببینید اما حرکت دوربین به اطراف این را به شما نشان می دهد. این نشان می دهد که وقتی بعضی چیزها را در کنار یک انسان قرار می دهید چقدر دور یا نزدیک هستند و واقعاً چقدر بزرگ هستند.

یک عکس هرگز نمی تواند به اندازه یک ویدیو به شما عمق صحنه بدهد. پس چرا حتی در مورد این نوع فضاهای کاری فیلم نگیرید.

  • از نور برای ایجاد نکات برجسته استفاده کنید

در آموزش عکاسی صنعتی، این باعث می شود که دستگاه یا یک پایه واقعاً متمایز شود. در هر تصویری می توانید یک نور معمولی را به عنوان نور پرکننده قرار دهید. این نور هر ناحیه ای را روشن می کند و به طور کلی به شما نور می دهد.

اما اگر منبع نور دیگری را برای ایجاد نقاط برجسته اضافه کنید، واقعاً چیزها واقعی و تقریباً زنده به نظر می رسند. از این نوع ترفندها می توانید برای نمایش یک ابزار به خصوص استفاده کنید.

وقتی کارگری با ابزاری جلوی شما ایستاده است. برای نورپردازی صورت و بدن او از منبع نور استفاده می کنید. سپس یک چراغ را که مستقیماً روی خود ابزار قرار دارد اضافه کنید.

بنابراین، نتیجه نهایی یک تصویر نورپردازی خوب با یک پاپ خواهد بود.

  • برای از بین بردن برخی از محصولات آماده باشید تا تصویر واقعی محیط را بدست آورید

قرار دادن دوربین ها در زوایایی که به بینندگان این امکان را می دهد تا بخشی از فرآیند باشند، مهم است.

این امر باعث می‌شود تا آنچه را که خود محصول در حین ایجاد تجربه می‌کند تجربه کنید. این نوع عکس ها به ویژه چشم نواز هستند.

بنابراین، از تلاش برای تحقق آنها در آموزش عکاسی صنعتی اجتناب نکنید.

  • همیشه لباس های تمیز بیشتری به همراه داشته باشید

این به شما این امکان را می دهد که محیط کار را تا حد امکان تمیز کنید، حداقل در تصویر. و این همه در مورد بازاریابی است.

جذب سرمایه گذاران آینده با نشان دادن جنبه تمیز، منظم و سازمان یافته خود شرکت.

  • خوشایند و پایدار باشید

به کارگران کمک کنید دیدگاه شما را به روشی خوب درک کنند. به آنها توضیح دهید که چرا آن شات خاص را می خواهید و در پایان برای گرفتن آن پافشاری کنید.

به هر حال، شما کسی هستید که برای انجام این عکس‌ها دستمزد دریافت می‌کنید، اما این بدان معنا نیست که باید فراموش کنید که آنها برای کار در آنجا دستمزد دریافت می‌کنند.

بنابراین، خیلی قوی نباشید. بهتر است همه چیز را به خوبی توضیح دهید و بگویید. این کار باعث می شود که مردم به جای اینکه از دست شما عصبانی شوند، طرف شما باشند.

وادار کردن مردم به انجام عکسبرداری به اندازه شما، واقعاً به شما کمک خواهد کرد. در آموزش عکاسی صنعتی پرورش یک عکاس خوش رفتار خوشایند تر است.

  • همیشه از بیش از یک دوربین استفاده کنید

این به شما این امکان را می دهد که تمام زوایا را به یکباره بگیرید و در نهایت در هنگام کار بر روی فیلم پس از فرآیند، همه آنها را ثبت کنید.

از همان لنز استفاده نکنید از لنزهای مختلف در دوربین های مختلف از زوایای مختلف استفاده کنید.

در پایان، تمام فیلم‌هایی را که نیاز دارید برای تحویل همان چیزی که مشتری از شما خواسته است، در اختیار خواهید داشت.

  • از فتوشاپ برای دریافت آخرین لمس روی عکس استفاده کنید

البته، اگر روی تصویر نهایی کار نکنید، خوب است، اما اگر این کار را انجام دهید، همیشه مطلوب است.

انجام چند تنظیمات اینجا و آنجا باعث می شود مشتری از نتیجه نهایی راضی باشد. برخی از تصاویر ممکن است نیاز به تنظیمات بیشتری نسبت به سایرین داشته باشند، اما این انتخاب شخصی شماست.

همیشه از مشتری بپرسید که آیا می‌خواهد روی برخی از عکس‌ها کار کنید. از آنجایی که شما برای آن پول میگیرید، اجازه دهید آنها دیدگاه خود را برای نتیجه نهایی داشته باشند.

در آموزش عکاسی صنعتی تا حدودی کار با فتوشاپ هم می آموزید.

  • از برگه های رنگی See Through استفاده کنید تا محیط را جالب جلوه دهید

با این کار حال و هوای بسیار دلپذیرتر و جالب تری به این منطقه خواهد داد. آن را به عنوان نوعی ترانسفورماتور در نظر بگیرید. از آنجایی که همه آنها در رنگ های مختلف هستند، جذاب تر به نظر می رسد.

رها کردن تمام فلزات برای داشتن رنگ های معمولی جالب نیست. همچنین به شما هیچ نوع پاپ نمی دهد. این فقط یک تن فلز تلخ در یک مکان است. هیچ کس نمی خواهد آن را ببیند.

در صورت نیاز و ادامه این کار به صورت حرفه ای بهتر است کلاس های آموزش عکاسی صنعتی را شرکت کنید تا به صورت عملی هم تجربه کسب کنید. 

عکاسی صنعتی خود را به مدرن طرح بسپارید!

مجموعه تبلیغاتی مدرن طرح سال هاست که در زمینه عکاسی صنعتی حرفه ای فعالیت دارد.

این شرکت به دلیل داشتن استودیو اختصاصی و بهره مندی از تجربه بهترین عکاسان، تکنیک های عکاسی صنعتی متنوعی را در پروژه های خود بکار می برد.

از سوی دیگر، تجهیزات مدرن بکار رفته در این استودیوها امکان ثبت تصاویر شگفت انگیز از محصولات، کارخانه ها و محیط های صنعتی را فراهم می کند.

عکاسی صنعتی در مدرن طرح !

در این مقاله با نکات آموزشی عکاسی صنعتی آشنا شدید. برای مشاهده نمونه های بیشتر عکاسی صنعتی از مجموعه مدرن طرح کلیک نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *