نحوه محاسبه تعرفه عکاسی صنعتی سال 1402

تعرفه عکاسی صنعتی 1402

امروزه عکاسی صنعتی با مهارت های بازاریابی و فروش ، جایگاه ویژه ای در صنعت تبلیغات  و مورد توجه همگان قرار گرفته است . در سال های اخیر ما شاهد رشد بی سابقه عکاسی در زمینه ی تبلیغات شده ایم . در این مقاله قصد داریم تا به تعرفه های عکاسی صنعتی سال 1402 بپردازیم .

عکاسی صنعتی چیست ؟

عکاسی صنعتی شامل یک حوزه گسترده و شامل چندین شاخه عکاسی می باشد در نتییجه عکاسی صنعتی بیشتر در حوزه ی تبلیغات و برندسازی فعالیت می کند . این شاخه  به عکس برداری از محصولات و کالا ها ،  خدمات و حتی افراد معروف برای تبلیغات شرکت ها و کمپانی ها استفاده می شود.

مهم ترین عوامل در تعیین تعرفه عکاسی صنعتی سال 1402

به طور کل مهم ترین عوامل در تعیین قیمت عکاسی صنعتی شامل چهار قسمت اصلی می باشد که عبارتند از :

  1. تعداد فریم
  2. مهارت تیم عکاسی
  3.  تجهیزات عکاسی
  4. مدت زمان اجرا و اتمام پروژه عکاسی

تجهیزات عکاسی

عکاسی جز ان دسته شغلی هایی است که به تجهیزات نیاز دارد و نمی توان بدون این تجهیزات شروع به کار کرد . نوع و تعیین تجهیزات با استفاده از نظر شخصی عکاس، تعیین می شود . برای کار های تبلیغاتی به تجهیزات پیشرفته تری نیاز داریم که هر چقدر این تجهیزات پیشرفته تر باشند خروجی عکس هم به همان اندازه با کیفیت است.

البته لازم به ذکر است که تجهیزات هر نوع خدماتی در روند عکاسی صنعتی متفاوت می باشد. برای مثال در عکاسی محصولات برای تنظیم نور حرفه ای تر از رینگ لای استفاده می کنند تا جزئیات سوژه به خوبی مشخص شود یا در عکاسی هوایی از انواع بالا برنده یا Drone به کاربرده می شود .

مهارت تیم عکاسی

مهم ترین عامل تاثیر گذار در هزینه های عکاسی صنعتی مهارت عکاس و تیمش می باشد. در این حوزه از عکاسی همه چیز به تجهیزات عکاسی و ثبت تصویر متکی نخواهد بود بلکه معیار های مهم تری از جمله خلاقیت ، نور پردازی و توجه به جزئیات می باشد که حرفه ای بودن وماهر بودن عکاس را نشان می دهد .

در ضمن حواستان باشد که تیم با تجربه ای را برای پروژه ی خود انتخاب کنید وگرنه خروجی دلخواه خود را به دست نمی آورید . پیشنهاد ما به شما این است که برای انتخاب تیم عکاسی بسیار با دقت عمل کرده و حساسیت لازم را به کار ببرید.

تعداد فریم 

تعداد فریم ها مورد نیاز کارفرما از سومین عامل تعیین کننده در قیمت عکاسی صنعتی می باشد . به طور کل از یک قانون ثابت پیروی می کند که به ازای تعداد شات های بیشتر شما باید هزینه ی بیشتری پرداخت کنید .

معیار دیگر در قیمت عکاسی صنعتی ، خدمات آن است . این خدمات می تواند شامل ادیت و استفاده از نرم افزار های ویرایش باشد این نکته را به یاد داشته باشید که هرچه ادیت تصاویر دشوار تر باشد باید هزینه ی بیشتری را پرداخت کنید  .

مدت زمان اجرا و اتمام پروژه عکاسی

یکی از مهم ترین عوامل تعیین کننده ی قیمت عکاسی صنعتی ، مدت زمان اجرای پروژه می باشد . معمولا  پروژه های عکاسی صنعتی بیشتر زمان بر بوده و میزان زمان اختصاص یافته موجب افزایش یا کاهش هزینه ها می شود . همچنین توجه داشته باشید که زمان صرف شده برای عکس صنعتی رابطه ی مستقیم با کیفیت کار دارد هرچه زمان صرف شده پایین باشد کیفیت تصویر شده هم چندان مناسب نخواهد بود.

نتیجه گیری

در مقاله ی بالا راجب عوامل تاثیر گذار در قیمت عکاسی صنعتی صحبت کردیم. لازم به ذکر است که عوامل دیگری از جمله اندازه ، وزن ،جنس و مکان عکاسی نیز اهمیت بسیار مهمی در هزینه های عکاسی دارد و به طور کل نمی توان قیمت مشخصی برای عکاسی صنعتی تعیین کرد . دلیل ان هم به عوامل متعدد بالا مربوط می باشد که هر تیمی بر اساس مهارت و تجهیزات خود آن ها را قیمت گذاری می کند . پیشنهاد ما این است که با کمک از مشاوران متخصص ما در مجموعه ی مدرن طرح  علاوه بر کیفیت مناسب از صرف هزینه های اضافی جلوگیری نمایید .

 

سوالات متداول شما

قیمت عکاسی صنعتی به عوامل مهمی از جمله تجهیزات عکاسی ، مهارت تیم عکاسی ، تعدا فریم های گرفته شده و مدت زمان اجرا و غیره بستگی دارد و نمی توان قیمت مشخصی برای آن تعیین کرد.

این فرایند نیازمند بررسی و تحقیق های فراوان است . پیشنهاد ما این است که با کمک از مشاوران متخصص ما در مجموعه ی مدرن طرح  علاوه بر کیفیت مناسب از صرف هزینه های اضافی جلوگیری نمایید .

عکاسی صنعتی در مجموعه مدرن طرح !

در این مقاله با محاسبه تعرفه عکاسی صنعتی در سال 1402 و عوامل تاثیر گذار بر آن آشنا شدید. جهت مشاهده نمونه عکاسی صنعتی مجموعه مدرن طرح کلیک نمایید.

قیمت عکاسی صنعتی محصول

قیمت عکاسی صنعتی از محصول به عواملی همچون نوع و جنس کالا، کیفیت ابزار عکاسی و نحوه ویرایش تصاویر بستگی دارد. در ادامه به برخی از آنها میپردازیم.

تعرفه عکاسی صنعتی از محصولات فلزی

تعیین نرخ قیمت عکاسی صنعتی از هر محصول بر اساس نوع ابزار عکاسی، محل عکاسی، نفرساعت و کیفیت ویرایش متغیر میباشد. 

محصولات فلزی به دلیل رفلکت نور بالا به ابزار پردازش و تنظیم نور بهتری نیازمندند و در برخی از محصول ها همانند برخی جواهرات کیفیت نمایش جزئیات نیاز شما را به لنزهای قدرتمند به رخ میکشد. 

تفاوت عکاسی حرفه ای و مبتدی در قیمت عکاسی صنعتی محصولات 

قیمت عکاسان تجربی با موبایل در بازار عکاسی بسیار پایین است به نحوی که بهره بردن از عکس را در مواردی غیر ممکن میسازد و امکان بازگشت مالی تبلیغات را ازبین میبرد.

استفاده از دوربین و فضای لازم در راستای تنظیم نور برای عکاسان تازه وارد شرایط آزاردهنده ای را فراهم آورده است به نحوی که اکثرا براساس آزمون وخطا برای تبلیغات از عکاسان حرفه ای و مبتدی با ادیت دوباره تصاویر استفاده میکنند تا با گذشت زمان از کیفیت عالی عکاسان باتجربه بهره بگیرند. به این دلایل مبلغ پرداخت نهایی به گذر زمان قیمت تمام شده را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

مزایای عکاسی حرفه ای از محصولات
  • عدم تکرار دوباره عکاسی با هزینه کردن اشتباه
  • بالارفتن آگاهی شما از نحوه کار با مشاوره و راهنمایی 
  • عکاسی تبلیغاتی عاملی برای بازگشت سرمایه شمااست و کار با افراد کم تجربه و ابزار ابتدایی هدر رفتن وقت را به همراه دارد
  • کیفیت ابزار، فضاسازی و تجربه بالا در برندینگ و اعتبار سازمان شما تاثیر بسزایی میگذارد
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *