طراحی کاتالوگ رایگان

کاتالوگ رایگان و آنلاین
[vc_row][vc_column][vc_column_text]

اکثر شرکت ها برای جذب مشتری بیشتر تلاش می کنند و سعی بر این دارند که محصولات و خدمات از فروشگاه آن ها به صورت دیجیتالی یا فیزیکی خریداری شود. استفاده از کاتالوگ برای جذب کاربران یک سنت دیرینه بوده است و در حال حاضر با افزایش رقابت در حوزه دیجیتال، کاتالوگ هم به صورت چاپی و هم به صورت دیجیتالی قابل دریافت است. برای طراحی کاتالوگ باید خلاقیت داشته باشید تا بهتر از رقبای خود عمل کنید. اما هزینه چاپ کاتالوگ اختصاصی شرکت یا سازمان هزینه های زیادی خواهد داشت به همین دلیل به دنبال طراحی کاتالوگ رایگان هستند.

با پیشرفت در دنیای دیجیتال همه کار ها آسان تر شده و به راحتی می توانید آنچه که می خواهید را به صورت رایگان و آنلاین بدست آورید. طراحان کاتالوگ رایگان از یک شرکت با تجربه طراحی کاتالوگ به شما کمک می کنند تا مزایای تجاری کلیدی را از طرح های بسیار مرتبط، جذاب و نوآورانه درک کنید و در اکثر سایت ها که طراحی کاتالوگ رایگان انجام میدهند امکان انتخاب طرح برای شما وجود دارد. این مقاله به شما کمک می کند تا بفهمید چگونه از کاتالوگ های خود به بهترین شکل برای افزایش علاقه بازار، تجربه مشتری و فروش استفاده کنید.

طراحی کاتالوگ رایگان

 

آشنایی بیشتر با طراحی کاتالوگ

خرید آنلاین و رایگان باعث شده است که محصولات و خدمات به راحتی و بدون تلاش فیزیکی زیاد در دسترس قرار گیرند. افزایش قابل توجهی در خرید آنلاین وجود داشته است و هر صاحب کسب و کاری قصد دارد فروش خود را در سه ماه افزایش دهد. این مستلزم نیاز به یک کاتالوگ رایگان جذاب است که مشتریان را جذب کند. شرکت‌ها یک شرکت طراحی کاتالوگ یا یک طراح کاتالوگ آزاد را استخدام می‌کنند تا سبک ‌های طراحی نوآورانه را معرفی کنند تا درآمد حاصل از فعالیت‌های بازاریابی و فروش دیجیتال را افزایش دهند. اما برای برخی از افراد که نمی خواهند هزینه زیادی جهت طراحی انجام دهند، طراحی کاتالوگ رایگان در برخی سایت ها برایشان فعال است.

یک سایت طراحی کاتالوگ تجربه و دانش گسترده ای را در کار برای صدها کسب و کار در صنعت شما از بازارها و مناطق مختلف کسب می کند. طرح های کاتالوگ رایگان در سایت های فروش کاتالوگ به صورت آزادانه از جانب خود شما انتخاب می شوند و طبق یک دستورالعمل و طبقه بندی مشخص کاتالوگ طراحی شده را به دست شما می رسانند.

موارد استفاده از کاتالوگ به صورت رایگان و آنلاین

وب سایت ها

 قطعاً می خواهید فروش را از طریق وب سایت های خود افزایش دهید، و این یکی از مکان های کلیدی است که باید کاتالوگ رایگان محصولات یا کاتالوگ خدمات خود را داشته باشید. اگر کاتالوگ را در سایت قرار می دهید لازم است شرایط طوری باشد که بتوان با چند کلیک محصول و خدمات را سفارش داد.

واتساپ

واتساپ به یکی از محبوب ترین روش ها برای بازاریابی و فروش دیجیتال تبدیل شده است. طراحی کاتالوگ واتساپ باید به گونه ای باشد که به راحتی بتوان به آن دسترسی داشت. کاتالوگ رایگان طراحی شده در واتساپ باید دارای ویژگی هایی برای ارسال ایمیل، ارتباط با یک صفحه وب مرتبط و تماس با نماینده فروش مربوطه باشند.

از طریق کاتالوگ های جدید واتس اپ، کسب و کارهای کوچک از طرح های عالی برای تبلیغ و فروش سریع محصولات و خدمات خود استفاده می کنند. برای محصولات یکباره یا منحصر به فرد، می توانید یک طراح کاتالوگ مستقل با تجربه تخصصی در بخش کسب و کار خود و در طراحی کاتالوگ برای رسانه های اجتماعی استخدام کنید.

فیس بوک

فیس بوک و اینستاگرام یک عملکرد عالی کاتالوگ منیجر را ارائه می دهند که به کسب و کارها این امکان را می دهد، کاتالوگ رایگان محصولات خود را حفظ کرده و از آنها در تبلیغات اجتماعی استفاده کنند. همچنین می توانید کاتالوگ خود را به چندین کانال دیگر برای نمایش محصولات و خدمات خود مانند تبلیغات مجموعه، خرید، تبلیغات پویا، فروشگاه های صفحه و موارد دیگر متصل کنید.

بازاریابی ایمیلی

ارسال کاتالوگ با طراحی خوب به مشتریان هدف، بسیاری از کسب و کارها را قادر ساخته تا تولید و فروش را افزایش دهند. بسیاری از طراحان کاتالوگ مستقل وجود دارند که در ایجاد کاتالوگ برای هدایت کمپین های ایمیلی تخصص دارند. برای اطمینان، می توانید کسی استخدام کنید که منبع آن یک شرکت طراحی کاتالوگ قابل اعتماد است. همچنین می توانید کاتالوگ رایگان را که با سلیقه خودتان طراحی شده جهت بازاریابی ایمیل کنید.

برنامه های موبایل

می توانید از برنامه های تلفن همراه خود برای کاتالوگ استفاده کنید. کاتالوگ‌های مبتنی بر اپلیکیشن موبایل به کسب‌ وکارها این توانایی را می ‌دهند که به طور بهینه با مشتریان تعامل داشته باشند و به صورت قدرتمند بفروشند. نوع ویژگی‌هایی که کاتالوگ‌های اپلیکیشن موبایل ارائه می‌دهند می‌توانند برای افزایش چشمگیر فروش، پایگاه مشتری و حضور در بازار مورد استفاده قرار گیرند. برخی اپلیکیشن ها هم هستند که کاتالوگ رایگان در اختیار شما قرار می دهند و می توانید در همان قسمت هم کاتالوگ را منتشر کنید.

کاتالوگ رایگان

ارائه ها و کمپین های فروش

ارائه های فروش باید شامل پاسخ های کاربران، نرخ پاسخ، علاقه مشتری و سایر عواملی از این دست باشد که برای جذب مشتری باید به طور دقیق ارائه شود. اما کاتالوگ های با طراحی استثنایی در ارائه های فروش بیشتر از هر چیز دیگری در مورد محصولات و خدمات شما صحبت می کنند.

کمپین های ارتقای محصول

کمپین های ارتقای محصول یک استراتژی بازاریابی برای کسب و کارها است تا به مشتریان دست یابند و آنها را در مورد راه اندازی محصول جدید خود مطلع کنند. همچنین می توانید دعوت نامه هایی را همراه با کاتالوگ رایگان برای مشتریان خود ارسال کنید تا بخشی از راه اندازی محصول شما باشند و این می تواند یک روش فعال برای تبلیغ محصولات و تجارت شما باشد.

رویدادها-نمایشگاه ها، نمایشگاه های تجاری

سازماندهی نمایشگاه ها به شما کمک می کند تا محصولات خود را تبلیغ کنید و در مواردی راه اندازی محصولات جدید، اهداف خود و سایر برنامه ریزی ها را اطلاع رسانی کنید. استفاده از کاتالوگ ها برای این نمایشگاه ها و رویدادها به شما کمک می کند تا به سرعت با کاربران ارتباط برقرار کنید. می توان از کاتالوگ رایگان هم استفاده کرد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *