نکات مهم عکاسی صنعتی از لوازم الکتریکی

عکاسی صنعتی از محصولات الکتریکی
[vc_row][vc_column][vc_column_text]

نکات مهم عکاسی صنعتی از لوازم برقی

مغز انسان برای پردازش تصاویر 13 میلی ثانیه وقت دارد که همین دلیل کافی است تا بدانید زمان کمی برای جذب مشتری از طریق تصویر دارید. مخصوصا اگر قصد انتشار تصویر محصول دارید باید بتوانید با تصویر کارایی و کیفیت محصول را به نمایش بگذارید. آنچه خریداران می بینند اغلب یک عامل تعیین کننده برای ماندن آنها در سایت شما یا از دست دادن علاقه است، بنابراین بسیار مهم است که در ساخت یک فروشگاه آنلاین سرمایه گذاری کنید که توجه آنها را جلب کند و آنها را مجذوب خود نگه دارد. یکی از محصولاتی که بیشتر مورد استفاده همه افراد است لوازم الکتریکی و برقی است. برای عکاسی صنعتی از لوازم الکتریکی باید برخی نکات را بدانید، پس با ما همراه باشید.

از راه های عالی برای تبلیغات، عکاسی صنعتی از محصول است. مشتریان در تجارت الکترونیک تنها می توانند به تصاویری که از محصولات شما می بینند اعتماد کنند و باید به بهترین شکل از آن ها عکاسی کنید تا سریعا مشتری را جذب کند. علاوه بر اینکه محصول مناسبی دارید باید بتوانید عکاسی صنعتی از لوازم الکتریکی را هم با کیفیت عالی ثبت کنید و ارزش محصول را به این صورت نشان دهید. برای عکاسی از محصول الکتریکی بهتر است نکات زیر را مطالعه فرمایید.

عکاسی صنعتی از لوازم الکتریکی

 

در زیر فهرستی از شش نوع متداول عکاسی صنعتی از لوازم الکتریکی، زمان استفاده از آنها و شکل ظاهری آنها در عمل جمع آوری کرده ایم:

  1.     عکاسی به تنهایی

یکی از رایج ترین انواع عکاسی صنعتی از لوازم الکتریکی، عکس تکی شامل یک شی در قاب است. اینها اغلب در کاتالوگ محصولات، تصاویر بنر و در سراسر صفحات محصول برای نمایش محصولات جداگانه به طور مستقل از مجموعه کامل نمایش داده می شوند.

  1.     عکس های گروهی

نمایش بیش از یک محصول در قاب را می توان نوعی عکس گروهی نام برد. عکاسی گروهی که اغلب برای مجموعه ها و کیت‌های محصول استفاده می‌شود، طیف و تنوع محصولات شما را به نمایش می‌گذارد و دید کامل تری از پیشنهاد شما به مشتری می دهد. عکاسی صنعتی از لوازم الکتریکی برای پست‌ها و تبلیغات رسانه های اجتماعی عالی هستند، زیرا به خریداران ارزش برند و کاربرد محصول را نشان می دهند.

  1.     عکس های سبک زندگی

در این نوع عکاسی صنعتی از لوازم الکتریکی می توانید همزمان با استفاده از محصول مثلا در خانه عکاسی کنید و آن را به نمایش بگذارید. در واقع سناریو و داستانی برای تبلیغ محصول مورد نظر خود ایجاد می کنید و آن را می سازید و به نمایش می گذارید. این نوع عکاسی صنعتی لوازم الکتریکی به مشتری نشان می دهد که چگونه از محصول به صورت روزمره استفاده کنند. در حالی که عکس‌های سبک زندگی می‌توانند عکس‌های فردی را در صفحه محصول شما تکمیل کنند، اما برای رسانه‌های اجتماعی، ایمیل‌ها، تبلیغات و سایر کانال‌های بصری نیز مناسب هستند، زیرا چشم‌ها را جلب می‌کنند و محصولات شما را شخصی تر می‌کنند.

عکاسی از لوازم برقی

 

  1.     عکس های مقیاس

شما نمی توانید در عکاسی صنعتی از لوازم الکتریکی اندازه واقعی آن را نشان دهید اما م یتوانید از روش مقایسه استفاده کنید. این کار باعث جلب اعتماد مشتری می شود و آن ها می توانند با مقایسه دیگر کالا های خانه یا محل کار خود به راحتی و به روش آنلاین خریداری کنند.

  1.     عکس های دقیق

برای محصولاتی با پیچیدگی‌های کوچک که نیاز به نمای نزدیک دارند، عکس‌های دقیق به برجسته کردن ویژگی‌های خاص محصول کمک می‌کنند که ممکن است یک عکاس سنتی به آن توجهی نداشته باشد. این نوع عکاسی اغلب به تنظیمات نور و دوربین خاصی مانند لنز ماکرو برای گرفتن عکس های ظریف نیاز دارد.

  1.     بسته بندی شات

باور کنید یا نه، مشتریان به بسته بندی اهمیت می دهند. از مرور وب سایت شما گرفته تا خرید و دریافت محصول خود از طریق پست، مشتریان به دنبال تجربه خریدی هستند که از ابتدا تا انتها ثابت باشد. بنابراین، حتی اگر ممکن است محصول شگفت‌انگیزی داشته باشید، اگر ارائه شما مناسب نباشد، مشتریان شما ممکن است توجه داشته باشند.

نکات و فرآیند عکاسی صنعتی از لوازم الکتریکی

البته، برای کسانی از ما که تفاوت بین دوربین های عکاسی را نمی دانیم، عکاسی صنعتی از لوازم الکتریکی می تواند کمی ترسناک به نظر برسد و برای مشاغل کوچک با بودجه، سرمایه گذاری در تجهیزات عکاسی گران قیمت به سادگی یک گزینه نیست.

خوشبختانه امروزه گرفتن عکس های با کیفیت بسیار بیشتر از 10 سال پیش در دسترس است. با توجه به اینکه بسیاری از ما در حال حاضر یک دوربین آیفون 12 مگاپیکسلی در جیب خود داریم و بسیاری از نرم افزارهای ویرایشگر سطح بالا مقرون به صرفه تر می شوند، بهبود عکاسی در تجارت الکترونیک احتمالا ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید.

نرم افزار های ویرایش برای عکاسی از وسایل الکتریکی

با رعایت همه نکات مهم هنگام عکاسی صنعتی از لوازم الکتریکی از جمله نور، پس زمینه، زاویه عکاسی، ممکن است همچنان بی‌نقص به نظر نرسند. نرم‌افزار ویرایش رایگان و آسانی وجود دارد که می‌تواند عکس‌های شما را قبل از اینکه در فروشگاه‌های تجارت الکترونیک و پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی پخش شود، جلا دهد.

Fotor

اگر به دنبال یک ویرایشگر عکس آنلاین اولیه هستید، Fotor راهی برای این هدف است. این ابزار به شما اجازه می‌دهد تا تعدادی تنظیمات ساده مانند تغییر روشنایی و اشباع را در عکس‌های محصول خود انجام دهید. نمی‌خواهید هیچ اثری را مدیریت کنید؟ Fotor دارای یک دکمه افزایش با یک ضربه است که به طور خودکار عکس شما را با یک کلیک روتوش می کند.

عکاسی صنعتی از لوازم برقی

 

همانطور که با ویرایش عکس راحت تر می شوید، ممکن است بخواهید ابزاری را امتحان کنید که قابلیت های پیشرفته تری دارد.

GIMP

 GIMP از نظر فنی بسیار پیشرفته تر از Fotor است. فراتر از ویژگی های اولیه ویرایش، GIMP دارای قابلیت های سطح فتوشاپ مانند براش ها و لایه ها است. این یک ابزار منبع باز است، بنابراین توسعه دهندگان دائماً آن را به روز می کنند.

Photoshop

فتوشاپ 20.99 دلار در ماه هزینه دارد، اما ما نمی توانیم بدون ذکر این ابزار در مورد ویرایش عکس صحبت کنیم. مسلماً این نرم افزار پرکاربردترین نرم افزار ویرایش عکس است.

فتوشاپ به دلیل ویژگی های قدرتمندی که دارد شهرت زیادی دارد. مطمئناً، این نرم افزار بسیار پیچیده است، اما این شرکت به خوبی کار می کند تا کاربران جدید را از طریق ویژگی های اولیه با انیمیشن های Fly-out راهنمایی کند. مطمئناً برای عکاسی صنعتی از لوازم الکتریکی ضروری نیست، اما اگر به دنبال بهترین ابزار ویرایش هستید، فتوشاپ ارائه می دهد.

اگر ترجیح می دهید به جای رایانه، عکس ها را در تلفن خود ویرایش کنید، چندین برنامه ویرایش عکس وجود دارد که می توانید دانلود کنید. دو تا از محبوب ترین اپلیکیشن‌های رایگان Snapseed و Adobe Lightroom هستند که هر دو دارای ویژگی‌هایی برای ارتقای سطح عکاسی صنعتی از لوازم الکتریکی خام شما هستند. هر دوی این برنامه ها برای دستگاه های iOS و اندروید در دسترس هستند.

مطالعه شود: ۵ نکته در عکاسی محصول برای بهبود تصاویر[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *