نگهدارنده ‌های کروگیتی چیست؟

معرفی نگهدارنده ‌های کروگیتی

ویژگی استفاده از نگهدارنده ‌های کروگیتی

نگهدارنده ‌های کروگیتی یکی از راحت ترین نگهدارنده ها برای بسته بندی هستند. آن ها شکل های مختلفی از جنس مقوا هستند که در هنگام جابجایی به دلیل وجود مواد چند لایه، تغییر شکل نمی دهند.  این لایه ها متناوب هستند، راه راه و مسطح وجود دارد و تعداد آن ها ممکن است متفاوت باشد، نگهدارنده ‌های کروگیتی از 2، 3، 5، 7 لایه تولید می شود. این نگهدارنده ‌ها معمولا به شکل موج دار ساخته شده است، به همین دلیل، استحکام بیش تری دارد.

کانون تبلیغاتی مدرن طرح، خدمات متنوعی را مانند موشن گرافیک، طراحی، تیزر تبلیغاتی و.. برای مشتریان  خود عرضه می کند که توسط نیروهای متخصص و جدیدترین تکنولوژی ها انجام می شود و می توانید با ویژگی ها و مزایای نگهدارنده ‌های کروگیتی که توسط نیروهای کاربلد تولید می شود، آشنا شوید. تولید بسته بندی کروگیتی یکی از انواع قابل تولید در مجموعه مدرن طرح است که برای سفارش آن می توانید به صفحه طراحی جعبه مراجعه کنید.

نگهدارنده ‌های کروگیتی به دلیل مزایای قابل توجهی نسبت به سایر نگهدارنده مورد تقاضا است. نگهدارنده ‌های کروگیتی موج دار با وجود شکنندگی، نسبتاً مقاوم هستند.  به لطف فناوری تولید ویژه، این نگهدارنده مقاومت متفاوتی در برابر فشرده سازی نهایی دارد، بنابراین محتویات را با اطمینان بیش تری نگهداری می کند.  با توجه به استحکام آن، نگهدارنده ‌های کروگیتی به طور مکرر استفاده می شود. آن ها به فضای خاصی نیاز ندارند.

ویژگی استفاده از نگهدارنده ‌های کروگیتی
ویژگی استفاده از نگهدارنده ‌های کروگیتی

 مزایا

  • مواد سازگار با محیط زیست هستند و دور انداختن یا بازیافت آن ها آسان است و برای محیط زیست بی خطر هستند
  • مواد موجود در لایه ها دارای وزن کم، شکل پذیری عالی و استحکام بالا هستند که آن را برای بسته بندی و حمل و نقل محصولات حتی به راحتی مناسب می کند.
  • آنها به سرعت توسعه می یابد.
  • ارزان است و بسته بندی ساخته شده از این ماده از نظر هزینه تولید بسیار پایین است.

کاربرد نگهدارنده ‌های کروگیتی

کروگیتی ها جهانی هستند.  نگهدارنده ‌های کروگیتی در تاسیسات صنعتی در مقیاس بزرگ، در شرکت های تجاری و در کارخانه ها استفاده می شود.  تولید نگهدارنده ‌های کروگیتی به طور همزمان در بسیاری از زمینه ها انجام می شود مانند مواد غذایی، عطرسازی و آرایشی، ساخت و ساز و غیره. هم چنین، برای اهداف و کاربردهای مختلف، از انواع کروگیتی استفاده می شود.

اهمیت نگهدارنده ‌های کروگیتی

کروگیتی ها در تجارت و صنعت به عنوان ماده بسته بندی استفاده می شود.  طیف گسترده ای از جعبه های سبزیجات، میوه ها، شیرینی ها و فرآورده های گوشتی از  نگهدارنده ‌های کروگیتی استفاده می کنند. همه این ویژگی ها باعث می شود، این نوع بسته بندی با انواع مقوا از نظر حجم کاربرد در رتبه اول جهان قرار گیرد.

ساخت انواع کروگیتی

به طور معمول، یک کروگیتی از چندین لایه تشکیل شده است. ورقه های تخت مقوا (لاینر)، لایه راه راه (فلوتینگ) و چسب. هر یک از این اجزای ورق را می توان از مواد اولیه متفاوتی تهیه کرد که باعث می شود خواص متفاوتی به محصول نهایی داده شود.

نگهدارنده ‌ها امروزه برای مصارف گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند.

استفاده از نگهدارنده ‌های کروگیتی

کروگیتی ها برای محافظت از کالا در طول فرآیند فروش و حمل و نقل تا لحظه ای که خریدار آن را باز می کند طراحی شده است. علاوه بر این، هنگام ذخیره و حمل و نقل مواد خطرناک در ظروف شکننده می توان از آنها استفاده کرد.  هم چنین به عنوان محافظ محیط زیست عمل می کنند.  بنابراین مهم است که محصولات بسته بندی شده به راحتی در ردیف های یکنواخت قرار گیرند. این نیاز از طریق استفاده از کروگیتی ها برآورده می شود. این ماده دارای ساختاری سفت و سخت و در عین حال وزن کم است و شامل لایه هایی از مقوای مسطح است که توسط یک لایه کاغذ موج دار به هم متصل می شوند.  مونتاژ نگهدارنده ‌ها می تواند به صورت دستی یا خودکار باشد و می توان ابتدا جعبه را مونتاژ کرد و سپس آن را مهر و موم کرد و یا برعکس بسته بندی را دور محصول ردیف کرد و سپس مهر و موم کرد. هم در مورد اول و هم در مورد دوم، جعبه ها باید از مواد با کیفیت بالا با ساختاری یکنواخت و پایدار ساخته شده و برای بسته شدن مناسب باشند.

استفاده از نگهدارنده ‌های کروگیتی
استفاده از نگهدارنده ‌های کروگیتی

انواع لایه های سازنده نگهدارنده ‌های کروگیتی

انواع مختلفی از این نگهدارنده وجود دارد. بنابراین، می تواند دو، سه، پنج و هفت لایه باشد، اما محبوب ترین مقوای موج دار 3 لایه است که 2 لایه مقوا یکنواخت با 1 لایه کاغذ موج دار بین آن ها است. این چیدمان لایه ها به مقوای موجدار استحکام می بخشد و مقاومت در برابر تغییر شکل را افزایش می دهد. این امر مقاومت در برابر تأثیرات خارجی را که هم موازی و هم عمود بر سطح ورق مقوا هستند تضمین می کند.

نتیجه گیری

نگهدارنده ‌های کروگیتی یک ماده بسته بندی چند لایه است که از سلولز یا کاغذ باطله ساخته شده است و حداقل یک لایه موج دار در ساختار وجود دارد. مقوا موج دار برای بسته بندی و نگهدارنده استفاده می شود. کروگیتی ها یک نوع مقوا مدرن، ارزان، کاربردی و قابل اعتماد برای نگهداری و حمل و نقل کالا است. پس بدانید که کروگیتی ها به شما در انتخاب بسته بندی مناسب کمک می کند. مقوای موج دار یکی از پر تقاضاترین و محبوب ترین انواع بسته بندی و نگهدارده است که از کاغذ یا مقوا ساخته می شود. مزایای اصلی چنین بسته بندی راحتی و عملکرد آن استو به حفظ یکپارچگی کالا در حین فروش و حمل و نقل کمک می کند و در عین حال یک حامل تبلیغاتی و اطلاعاتی است. مقوای موج دار شاید همه کاره ترین ماده برای بسته بندی مصرف کننده و و رنگ باشد. رشد سریع تجارت الکترونیک جهانی نشان می‌دهد که این ماده تنها در طول زمان اهمیت بیش تری پیدا می‌کند، زیرا بیش ترین استفاده در این حوزه بازار است.

بیشتر بخوانید » نحوه ی انتخاب بسته بندی مناسب محصول را بدانید!

 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *