ایده های جذاب برای عکاسی تولد

عکاسی برای تولد
[vc_row][vc_column][vc_column_text]

جشن تولد از لحظه های مهم زندگی است که یکسال به بزرگسالی نزدیک می شوید و فرصت های بیشتر و بهتری در دنیایی جدید برای شما ایجاد می شود. ایده هایی که می خواهیم در مورد آن صحبت کنیم مربوط به سنین جوانی است البته برخی از آنها برای سنین دیگر هم مناسب است. با ما همراه باشید تا ایده های عکاسی تولد را بررسی کنیم.

ایده هایی که به شما پیشنهاد می دهیم، مجموعه ‌ای از عکس ‌های سرگرم ‌کننده را ثبت می کنند که می ‌توانید برای سال‌های آینده از آن‌ها لذت ببرید. سال ها می گذرند، اما خاطرات می مانند. اگر تولدتان نزدیک است به ایده هایی برای عکاسی تولد نیاز دارید. چه به تنهایی جشن بگیرید و چه با خانواده و دوستان، ما ایده‌های فوق‌العاده ‌ای را در اختیارتان قرار می دهیم.

عکاسی تولد

معرفی ایده های عکس برای تولد

عکاسی پرتره قبل از مهمانی

همه ما دوست داریم جشن تولدمان به زیباترین نحو ممکن بگذرد. اما وقتی به پایان مهمانی نزدیک می شویم چهره و لباس ما مانند لحظات اول مرتب نیست و شاید در عکس تولدمان تاثیری منفی داشته باشد به همین دلیل عکاسی قبل از تولد ایده خوبی است. هیجان قبل از تولد با چهره مرتب شما آمیخته می شود و عکس خوبی را ثبت می کند. این پرتره لزوما از شخص متولد شده نیست بلکه می توان از همه مهمانان عکس پرتره گرفت.

مطالعه شود: ۸ نکته در مورد عکاسی پرتره که هر عکاس باید بداند

جمع دوستانه در تولد

شما و دوستانتان در کنار هم بزرگ می شوید و لحظات خوب و بد را به اشتراک می گذارید و اگر آنها دوستان مدرسه و دانشگاه شما باشند، همه هم سن و سال هستید و جشنی که در آن در کنار هم هستید، حس و حال زیباتری خواهد داشت. عکاسی تولد به صورت دسته جمعه با دوستان هم یادگاری جذابی خواهد بود.

دوستان خود را در آغوش بگیرید

بهتر است این تصویر را از نمای عقب بگیرید و می تواند از ایده های جذاب عکاسی تولد به صورت دسته جمعی باشد. دستانتان روی شانه های هم باشد و پشت به دوربین بایستید تا این عکس زیبا ثبت گردد. اگر در مقابل شما چشم اندازی جذاب وجود داشته باشد و با هم به آن خیره شوید این ایده بهتر هم خواهد شد.

در ساحل جشن بگیرید

ساحل مکانی عالی برای برگزاری مهمانی است و جهت عکاسی تولد هم لوکیشن مناسبی محسوب می شود. عکاس می‌تواند در حالی که شما و دوستانتان سرگرم می‌شوید، عکس بگیرد. آواز خواندن، غذا پختن و رقصیدن بهترین صحنه هایی است که عکاس می تواند به ثبت آن بپردازد و وقتی خورشید غروب می کند، عکس‌های جذابی از غروب خورشید خواهید داشت.

پیک نیک در پارک

پارک یکی دیگر از مکان های فوق العاده برای جشن تولد است و شما می توانید آن را به یک عکاسی سرگرم کننده و منحصر به فرد برای تولد تبدیل کنید. این ایده از برخی لوازم عالی برای سرگرمی بیشتر استفاده می کند. زیرانداز پیک نیک و غذاهای زیبای پیک نیک جذابیت تصاویر را بیشتر می کند.عکس های گروهی مرحله بندی شده را امتحان کنید یا می توانید در حالی که شما و دوستانتان از پیک نیک لذت می برید، عکس های واقعی و بدون ژست بگیرید تا خاطره آن لحظه ثبت شود.

ایده های عکس تولد

شام دوستانه و خانوادگی

اگر اهل مهمانی نیستید، شام ویژه راه دیگری جهت گرد هم آوردن همه برای جشن گرفتن است. به دنبال جای متفاوتی باشید تا عکسبرداری فوق العاده خاص شود. یک رستوران شیک انتخاب کنید، یا به جایی بروید که کمی عجیب و غریب است. عکاسی تولد در مکانی خاص قطعا تصویری زیبا به شما خواهد داد.

بهترین لباستان را بپوشید

عکاسی تولد بهترین زمان برای پوشیدن بهترین لباس است. شاید حتی یک لباس یا کت و شلوار جدید برای عکاسی تولد مناسبت خریده باشید. بهتر است جایی را انتخاب کنید که با کیفیت لباس شما مطابقت داشته باشد.

کیک تولد در عکس ها باشد

کیک تولد یکی از هیجان انگیزترین قسمت ها در هر تولدی است. بهتر است کیک تولد را به مرکز عکاسی تولد تبدیل کنید. می توانید یک میز پر از غذاهای کلاسیک تولد داشته باشید که با بادکنک تزیین شده است اما کیک تولد باید در مرکز توجه قرار گیرد و آرزو را فراموش نکنید. فوت کردن شمع تولد یکی از لحظات شیرین جشن تولد است و باید ثبت شود.

باز کردن هدیه ها

هدیه یکی دیگر از تم های کلاسیک برای ایده های عکاسی تولد است. چه 1 ساله و چه 100 ساله باشید، هدایای تولد همه را هیجان زده می کند. با هیجان باز کردن هدیه ها عکس را جذاب تر می کند. بهترین حالت این است که همه فراموش خواهند کرد که عکاس آنجاست و واکنش‌ها طبیعی خواهد بود پس عکس‌های جالبی برای تولد خواهید داشت.

اعداد تولد

یکی دیگر از ایده های عکاسی تولد، نشان دادن سنتان به صورت عدد است. از بادکنک های اعداد استفاده کنید یا شمع تولد را به صورت عددی بگیرد و از نشان دادن سنتان خجالت نکشید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *