نکات طراحی کاتالوگ کافی شاپ

طراحی کاتالوگ کافه
[vc_row][vc_column][vc_column_text]

اگر به مشکلی خودره اید و نمی توانید آن را حل کنید، بهترین کار توجه به اطراف است. اغلب، بزرگترین الهام از دنیای اطراف ما می آید. طارحی کاتالوگ روشی قدرتمند برای رسیدن به مشتریان و مخاطبان با پیامی جذاب و مرتبط است. استفاده از کاتالوگ یک راه عالی برای نمایش نام تجاری شما در معرض افرادی است که ممکن است در مورد کافی شاپ شما چیزی نشنیده باشند یا کسانی که در مورد زندگی در کافی شاپ فعلی خود و امتحان کردن چیزهای جدید نگران هستند. در اینجا 20 الگوی طراحی کاتالوگ کافی شاپ شگفت‌انگیز وجود دارد که به کسب و کار شما کمک می کند.

طراحی کاتالوگ برای منوی کافه

طراحی کاتالوگ کافی شاپ می تواند شامل تعدادی از عناصر در یک طرح هماهنگ باشد. به طور خاص، تایپوگرافی در قسمت مرکزی غالب به خوبی با طرح‌های رنگی ترکیب می‌شود. به عنوان طراحی کاتالوگ کافه عالی به نظر می رسد. یک قهوه داغ زیر باران، این چیزی است که به شما احساس خوبی می دهد.

طراحی کاتالوگ برای کافی شاپ

منوی کافی شاپ یا منوی کافه برای صاحبان کافی شاپ هایی است که با قهوه، بستنی یا شکلات سروکار دارند. شما می توانید تمام مارک های قهوه خود را در طراحی کاتالوگ کافی شاپ قرار دهید. این نمونه کاتالوگ را به عنوان منوی غذا روی میز قرار دهید و منتظر بمانید تا مشتریان غذای خود را سفارش دهند.

منوی قوه سه گانه

با طراحی کاتالوگ کافی شاپ به صورت سه گانه که مخصوص سرو قهوه است، رقابت را در بهترین حالت ممکن با دیگر کافی شاپ ها می گذرانید.

قالب Illustrator برای کاتالوگ کافه

طراحی کاتالوگ کافی شاپ به صورت چشم نواز با یک پیشنهاد هدایایی عالی، چه رایگان، چه با تخفیف یا یک وعده غذایی، به همان اندازه برای جذب مشتریان جدید و بازگرداندن مشتریان قبلی به کافی شاپ شما خوب عمل می کند.

قالب طراحی کاتالوگ قهوه A4

طراحی کاتالوگ کافی شاپ A4 می تواند به هر رنگی باشد. کافی شاپ ها یا مغازه های شکلات فروشی می توانند محصولات خود را در این کاتالوگ تبلیغ کنند.

کاتالوگ فواید قهوه

طراحی کاتالوگ کافی ساپ با عنوان مزایای قهوه، برای صاحبان مشاغلی است که با قهوه سروکار دارند. این یک استراتژی بازاریابی است که به مشتریان بالقوه خود حقایقی در مورد قهوه ارائه دهید و در عین حال مارک های قهوه خود را به آنها معرفی کنید.

طراحی کاتالوگ کافی شاپ

کاتالوگ معرفی کافی شاپ

کافی شاپ محلی خود را با طراحی کاتالوگ کافی شاپ مدرن معرفی کنید. واقعا برای شما آسان است. به سادگی تصاویر را با عکس های کافی شاپ، لاته آرت و کاپوچینوی خوشمزه خود جایگزین کنید. متون را می توان سفارشی کرد تا تبلیغات و جزئیات تماس شما را نیز شامل شود.

قالب کاتالوگ کافی شاپ

این بر اساس 2 نقطه فروش منحصر به فرد است. 2 طرح بندی جلو طراحی شده است. یکی برای یک شرکت قهوه شرکتی است که کافی شاپ را تبلیغ می کند و دیگری برای تبلیغ مارک های قهوه طراحی شده است. دو طرح نسخه موجود است، بروشور قهوه نسخه تیره و بروشور قهوه نسخه روشن.

کاتالوگ برای کاپوچینو

طراحی کاتالوگ کافی شاپ برای کاپوچینو ساده و قابل تنظیم است، به راحتی می توان آن را مطابق با نیازهای شما تنظیم کرد و به طور کامل در فتوشاپ قابل ویرایش است. کاتالوگ کافی شاپ می تواند یک برگه، یک سند، یک بروشور یا یک کاتالوگ باشد که شامل اطلاعاتی در مورد رستوران و انتخاب منوی آن است. این کمک زیادی به انتقال پیشنهادات کافی شاپ به مهمانان می کند زیرا تمام اطلاعاتی که آنها باید هنگام گرفتن سفارش بدانند از قبل ارائه شده است.

مطالعه شود: طراحی لوگوی رستوران و کافی شاپ[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *