نکات مهم عکاسی صنعتی از صنایع چوبی در خانه

عکاسی از صنایع چوبی
[vc_row][vc_column][vc_column_text]

نکات مهم عکاسی صنعتی از صنایع چوبی در خانه

  1. طراحی برای دوربین، نه برای کاربر نهایی

نکته مهمی که باید قبل از در نظر گرفتن فضا آن را بدانیم، پیدا کردن نقطه ای برای قرار گرفتن دوربین است. آیا این زاویه درست به نظر می رسد، آیا بهترین ویژگی خانه را نشان می دهد؟ آیا نور به این موارد به درستی برخورد می کند؟ خبر خوب این است که هنگام خواندن این مطلب یک دوربین در جیب دارید. وقتی خانه‌ای را برای بازار به صحنه می‌بریم، مدام از آن عکس می‌گیریم و از دریچه دوربین به آن نگاه می‌کنیم. به ما کمک می کند تا خطاهای تقارن، روشنایی، تمیزی و غیره را ببینیم.اما مطلب ما در رابطه با عکاسی صنعتی از صنایع چوبی در خانه است و باید هدف اصلی شما صنایع چوبی باشد.

عکاسی صنعتی از صنایع چوبی

  1. صحنه عکاسی نامرتب نباشد

از آنجایی که محل عکاسی خانه است باید حواستان باشد چیزی نامرتب نباشد مثلا ملحفه ها را به اتوشویی ببرید و آن ها را مرتب کنید یا پرده ها و بالش و هر چیزی که در قاب شما جای میگیرد. اگر در دوربین شما هنگام عکاسی صنعتی از صنایع چوبی خانه شیء نامرتبی وجود داشته باشد، بی نظمی در تصویر 100 برابر خواهد شد.

  1. محیط را روشن نگه دارید

نور می تواند بهترین دوست یا بدترین دشمن شما در عکاسی صنعتی از صنایع چوبی باشد. اگر ندانید چگونه آن را کنترل کنید، مقدر خواهید بود که شکست بخورید. زمان روز و شرایط آب و هوایی می تواند تفاوت زیادی در میزان کیفیت عکس های فضایی شما ایجاد کند. اگر خورشید بعدازظهر به اتاق شما می تابد و سایه های خشن را در همه جا پرتاب می کند، این عکس در مناطقی به تاریکی شب و به روشنی هولوکاست هسته ای “منفجر شده” به نظر می رسد. برای کمک به مقابله با این مشکل، به دنبال بهترین زمان برای نور غیر مستقیم خورشید در خارج و داخل فضای خود باشید. روزهای ابری برای این کار مناسب هستند. همچنین روشن کردن چراغ ها و لامپ های داخلی ایده خوبی برای عکاسی صنعتی از صنایع چوبی است، این به یکنواخت شدن نور فضا کمک می کند.

  1. فرش را پر کنید

اغلب خانه هایی را می بینیم که با خطوط خشن خلاء یا فرش مات عکس گرفته شده اند که قدیمی و خسته به نظر می رسند. بهترین راه برای پف کردن دیوار به دیوار خسته خود استفاده از جارو است. مثلا میز نهار خوری چوبی را روی فرش قرار دهید با سایه هایی در فرش ایجاد می شود، تصویر جان میگیرد.

  1. به آن سوی پنجره نگاه کنید

درست است که شما از فضای داخلی فضای خود عکاسی صنعتی از صنایع چوبی خود را انجام می دهید اما بیرون پنجره های شما در عکس ها دیده می شود. اگر انبوهی از زباله‌های پوشیده شده با برزنت‌های آبی درست بیرون پنجره شما وجود داشته باشد، در عکس‌ها ظاهر می‌شوند. قسمت های خارج از پنجره را تمیز کنید و آن را از نظر بصری ساکت کنید تا توجه را به خود جلب نکند. اگر منطقه را نمی توان تمیز کرد، یک لایه مات روی پنجره در نظر بگیرید.

  1. رنگ بندی را محدود کنید

خنثی ها و رنگ ها وجود دارند. رنگ های خنثی سیاه، سفید، خاکستری، قهوه ای، بژ، کرم، نقره ای و گاهی طلایی هستند. شما می توانید به تعداد دلخواه خنثی های مختلف را در یک اتاق قرار دهید و در عکاسی صنعتی از صنایع چوبی موجود در خانه از آن استفاده کنید. آنها می توانند پایه ای عالی برای رنگ شما تشکیل دهند.

رنگ ها رنگین کمان هستند: قرمز، نارنجی، زرد، سبز، آبی و بنفش. رنگ ها باید با محدودیت زیادی استفاده شوند. ما سعی می کنیم در هر اتاق فقط یک “داستان رنگی” داشته باشیم. یک داستان رنگی ممکن است آبی یا قرمز یا رنگ های طاووسی یا آبی و زرد باشد. اگر در هر اتاق بیش از یک داستان رنگی داشته باشید، عکس ها شروع به هرج و مرج و از نظر بصری پر سر و صدا می کنند.

عکاسی صنعتی از لوازم چوبی

  1. به تقارن، تکرار، ریتم تکیه کنید

تقارن، تکرار و ریتم را می توان در طبیعت یافت و انسان آنها را از نظر زیبایی شناختی دلپذیر می داند. تقارن را می توان در بیشتر حیوانات و حشرات یافت. تکرار این است که چرا گل ها را بسیار دلپذیر می یابیم. ریتم را می توان در امواج یک تپه شنی یافت. یک راه سریع و آسان برای زیباتر کردن فضا در عکاسی صنعتی از صنایع چوبی، استفاده از این اصول ساده طراحی خوب است.

  1. از زاویه ای دیگر به مشکل نگاه کنید

اکثر عکاسان نگران زاویه تصویر خود هستند و گاهی نم یتوانند بهترین آن را انتخاب کنند. بهترین کاری که می توان پیشنهاد کرد، عکاسی از دو زاویه یا چند زاویه مختلف است که پس از اتمام بهترین آن در عین تنوع انتخاب گردد. اولین برداشت چه خواهد بود؟ طراحی برای آن نما و بقیه در جای خود قرار می گیرند. مشخص کنید که دوربین به احتمال زیاد کجا خواهد بود و هر تصمیمی را برای اتاق بر اساس آن بگیرید. بی شک این عکاسی صنعتی از صنایع چوبی در خانه، عالی خواهد شد.

  1. خانه را مبله کنید اما نه خیلی زیاد

خانه های خالی به سختی دیده می شوند. مبلمان چوبی مقیاس را فراهم می کند، کاربرد را نشان می دهد و به فضاها نور می افزاید. بدون آن، فضا فقط دیوار، پنجره، کف و سقف است. این مهم است که نشان دهیم از فضا چگونه استفاده می شود و فضا چقدر بزرگ است. پس از مراقبت از این موارد، تزئینات را متوقف کنید. یک نقطه وجود دارد که دکوراسیون دیگر مربوط به خانه نیست بلکه بیشتر مربوط به دکوراسیون است.

با رعایت این نکات در عکاسی صنعتی از صنایع چوبی بهترین تصاویر را ثبت خواهید کرد.

مطالعه شود: نکات مهم عکاسی صنعتی در خانه[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *