بررسی قیمت طراحی کاتالوگ

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

کاتالوگ شما می تواند داستان محصولات شما را به شیوه ای قانع کننده بازگو کند و مشتریان را به تعامل با برند شما تشویق کند. طراحی کاتالوگ شما این قدرت را دارد که همه چیزهایی را که نام تجاری شما ارائه می دهد به اشتراک بگذارد و شما را از رقبا متمایز کند. از صفحه جلد گرفته تا طرح کلی، کاتالوگ شما می تواند به شما کمک کند با کسانی که با نام تجاری شما طنین انداز هستند ارتباط برقرار کنید و نقش مهمی در استراتژی بازاریابی شما ایفا کنند. بر اساس برخی معیار ها قیمت طراحی کاتالوگ شما مشخص می شود.

قرار دادن عکس‌های با کیفیت بالا در کاتالوگ به محصولات شما اجازه می‌دهد تا بدرخشند و البته قیمت طراحی کاتالوگ را هم بالا می برد. کاتالوگ ها به شدت به تصاویر متکی هستند و مشتری هم به عکس های با کیفیت و بیتر توجه به خصوصی دارند و عکاسی محصول شما اولین چیزی است که مشتریان هنگام مرور کاتالوگ شما متوجه آن می شوند. عکاسی حرفه ای همچنین اطمینان حاصل می کند که رنگ های عکس محصول با رنگ های محصول فیزیکی مطابقت دارد تا با انتظارات مشتری مطابقت داشته باشد. کاتالوگ های موفق از تصاویر با کیفیت بالا استفاده می کنند و قیمت طراحی کاتالوگ هم در این مورد بیشتر است. یکی از بهترین ایده‌های طراحی کاتالوگ این است که مطمئن شوید که عکس های دیجیتال (یا اسکن عکس‌ها) با وضوح کمتر از ۳۰۰ نقطه در اینچ دارید. تصاویر با وضوح بالا بهترین شانس را برای موفقیت در چاپ به شما می دهند.

قیمت کاتالوگ

رنگ های کاتالوگ شما باید نشان دهنده برند شما باشد و حس هر محصول و فصل را به تصویر بکشد. درست از صفحه جلد، رنگ ها باید توجه را به محصولات برجسته شما جلب کنند. مطمئن شوید که از یک برنامه ویرایش تصویر خوب مانند Adobe Photoshop  برای آماده سازی تصاویر کاتالوگ خود برای رفتن به مطبوعات استفاده می کنید. اگر کاتالوگ شما روی دستگاه چاپ افست چاپ می شود، حالت رنگ تصاویر خود را از RGB به CMYK تنظیم کنید. حتی استفاده از برخی رنگ ها هم بر قیمت طراحی کاتالوگ تاثیر گذار است.

توضیحات محصول شما باید به راحتی قابل پیمایش باشد، بنابراین خوانندگان می توانند به راحتی کاتالوگ شما را اسکن کنند. برای جلوگیری از کپی برداری زیاد، محتوا را به گونه ای سازماندهی کنید که به خوانندگان اجازه دهد قبل از تصمیم گیری برای خرید، به سرعت اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنند. اضافه کردن تبلیغات و برجسته کردن تخفیف ها در صفحه اول را در نظر بگیرید.

یکی دیگر از نکات مهم برای طراحی کاتالوگ و تعیین قیمت طراحی کاتالوگ، این است که به یاد داشته باشید که کاتالوگ شما یک ابزار فروش است. توضیحات مختصر و دقیق محصول در متن بهترین کار را دارد. مطمئن شوید که قیمت، هر گونه هزینه حمل و نقل یا هر دستورالعمل خاصی را برای مشتریان به وضوح بیان کنید. هرگز فرصتی را برای فهرست کردن شماره تلفن کسب و کار، آدرس وب سایت یا اطلاعات خدمات مشتری خود از دست ندهید (اگر در هر صفحه ظاهر شود مشکلی نیست). سفارش را تا حد امکان واضح و آسان برای هر مشتری انجام دهید تا کاتالوگ شما موفقیت آمیز باشد.

برندسازی قوی در طراحی کاتالوگ شما، داستان برند شما را به شیوه ای قانع کننده بازگو می کند. مردم اغلب به سمت یک برند جذب می شوند، زیرا با چرایی پشت سر یک نام تجاری طنین انداز می شوند. برندسازی به خوانندگان این امکان را می دهد که ارزش های برند شما را درک کنند و با آن ارتباط برقرار کنند. قیمت طراحی کاتالوگ بستگی به برند آن سازمان هم دارد.

اجرای یکپارچگی در کاتالوگ شما به داشتن یک برند قوی مرتبط است. هماهنگی در جزئیات مانند سبک عکاسی و نور برای عکس های محصول باعث می شود کاتالوگ شما به راحتی دنبال شود. همچنین داشتن یک چیدمان و سبک طراحی ثابت، عناصر مختلف برند شما را گرد هم می آورد. محصولات ویژه‌ای که می‌خواهید برجسته کنید، می‌توانند از طرح‌بندی معمولی جدا شوند، در حالی که همچنان از سبک کلی کاتالوگ پیروی می‌کنند.

قیمت طراحی کاتالوگ

الگوی کاتالوگ با مضمون فضای باز فقط برای وسایل ورزشی نیست. می توان آن را برای مقابله با انواع ایده های طراحی کاتالوگ محصولات، از لباس گرفته تا لوازم خانه و موارد دیگر، سفارشی کرد. ترکیب کامل این الگو از محتوای بصری و عناصر طراحی گرافیکی یک کاتالوگ کشیدن و رها کردن ایجاد می کند که به طور شگفت انگیزی برای هر ماجرایی که کمپین شما می خواهد انجام دهد، سازگار است. با رنگ‌های برند، آرم‌ها و صفحات طرح بندی محصول خود دست و پنجه نرم کنید و ببینید این الگوی کاتالوگ می‌تواند شما را به کجا برساند. همین تفاوت میان کاتالوگ ها می تواند معیار تاثیر گذاری در قیمت طراحی کاتالوگ باشد.

امیدواریم این نکات طراحی کاتالوگ به برند شما قدرت دهد تا کاتالوگ هایی را منتشر کند که باعث فروش می شود و برای تعیین قیمت طراحی کاتالوگ هم به شما کمک کند. اگر به طراحی کاتالوگ متناسب با مخاطب هدف خود نیاز دارید، همین امروز با Deal Design تماس بگیرید.

برای برخی مشاغل، کاتالوگ ها برای تلاش های فروش آنها بسیار مهم است. صرف نظر از اینکه چه چیزی باید بفروشید، کارشناسان بازاریابی ما می توانند به شما در تایین قیمت طراحی کاتالوگی کمک کنند که واقعاً فروش را افزایش دهد. طراحی و چیدمان کاتالوگ ممکن است در ابتدا کار سختی به نظر برسد، اما ما تعدادی ایده و نکات طراحی کاتالوگ را داریم که نه تنها می تواند فرآیند را آسان تر کند، بلکه کاتالوگ شما را بسیار موثرتر نیز می کند.

قیمت طراحی کاتالوگ محصول

استراتژی برای طراحی کاتالوگ

هیچ کس بهتر از شما محصولات چاپی و مشتریان شما را نمی شناسد. اولین قدم در ایجاد یک کاتالوگ عالی، ایجاد یک ایده بسیار واضح در مورد آنچه که آن کاتالوگ باید انجام دهد و بهترین روشی که می تواند بر مشتریان شما تاثیر بگذارد، است. اندازه، شکل، تعداد صفحات و تعداد عکس ها یا تصاویر فاکتورهای مهمی در شکل دادن به طراحی کاتالوگ شما هستند. به یاد داشته باشید که کتاب ها، مجلات و بروشورها معمولاً در چهار گروه صفحه چاپ می شوند. همانطور که طرح بندی تقریبی خود را برای کاتالوگ انجام می دهید، تعداد صفحات خود را مضرب چهار نگه دارید. قبل از شروع طراحی کاتالوگ، ایده خوبی از آنچه در هر صفحه وجود دارد، داشته باشید. این کار به صاف کردن کل فرآیند کمک می کند و هزینه های چاپ کاتالوگ شما را تحت کنترل نگه می دارد.

توجه مشتری با یک جلد کاتالوگ قوی شروع می شود

اگر کسی بخواهد آن را باز کند، کاتالوگ شما فروش زیادی نخواهد داشت. روی ایجاد یک طراحی جلد کاتالوگ قدرتمند تمرکز کنید، طرحی که علاقه مشتری را برانگیخته و به افزایش تصور کلی از شرکت شما کمک کند. با توجه به مفهوم پوشش قوی، کاتالوگ شما شانس بسیار بیشتری برای شکستن تمام “سر و صداهای بازاریابی” موجود در آنجا و جلب توجه مشتری شما دارد.

تصاویر با کیفیت باعث طراحی کاتالوگ با کیفیت بالا می شود

کاتالوگ های موفق از تصاویر با کیفیت بالا استفاده می کنند. یکی از بهترین ایده‌های طراحی کاتالوگ این است که مطمئن شوید که عکس‌های دیجیتال (یا اسکن عکس‌ها) با وضوح کمتر از ۳۰۰ نقطه در اینچ دارید. تصاویر با وضوح بالا بهترین شانس را برای موفقیت در چاپ به شما می دهند. هر چه کیفیت کاتالوگ بهتر باشد قیمت طراحی کاتالوگ هم بیشتر خواهد بود.

قیمت در طراحی کاتالوگ

اگر کاتالوگ خود را سیاه و سفید چاپ می کنید، تصاویر را در مقیاس خاکستری تنظیم کنید. پس از آماده شدن، تصاویر شما می توانند برای چاپ به صورت فایل های JPEG یا TIFF ارسال شوند. مسائلی مانند کیفیت کاغذ پیامدهای مهمی بر کیفیت تصویر نهایی چاپ شده دارد. همیشه قبل از ارسال فایل ها برای تولید برای بهترین نتایج، با چاپگر خود در ارتباط باشید.

آخرین کلمه در مورد متن

یکی دیگر از نکات مهم برای طراحی کاتالوگ تعیین قیمت طراحی کاتالوگ، این است که به یاد داشته باشید که کاتالوگ شما یک ابزار فروش است. توضیحات مختصر و دقیق محصول در متن بهترین کار را دارد. مطمئن شوید که قیمت، هر گونه هزینه حمل و نقل یا هر دستورالعمل خاصی را برای مشتریان به وضوح بیان کنید. هرگز فرصتی را برای فهرست کردن شماره تلفن کسب و کار، آدرس وب سایت یا اطلاعات خدمات مشتری خود از دست ندهید (اگر در هر صفحه ظاهر شود مشکلی نیست). سفارش را تا حد امکان واضح و آسان برای هر مشتری انجام دهید و کاتالوگ شما موفقیت آمیز خواهد بود.

در تلاش برای یافتن ایده های تازه برای کاتالوگ بعدی خود هستید؟ آیا رویکرد موجود شما برای چیدمان کاتالوگ نیاز به به روز رسانی مدرن دارد؟ علیرغم فراوانی ایمیل ها و کمپین های بازاریابی آنلاین، کاتالوگ ها هنوز جایگاهی حیاتی در ارتباط با سبک و هدف برند شما دارند. از بروشورها و کتابچه های چاپی گرفته تا کاتالوگ محصولات آنلاین، یک طرح پویا و به خوبی طراحی شده می تواند تأثیر قابل توجهی بر مشتریان و مشتریان بالقوه بگذارد.

خوشبختانه، لازم نیست برای ارائه ایده های جدید طراحی کاتالوگ به تابلوی طراحی واقعی برگردید. Lucidpress مجموعه ای قابل تنظیم و استفاده آسان از قالب های کاتالوگ دارد که می تواند بدون توجه به صنعت یا مخاطب، برای رفع نیازهای شما تنظیم شود. چه به دنبال ایده‌های نوآورانه طراحی کاتالوگ محصولات باشید و چه به دنبال الهام گرفتن از جلد کاتالوگ زیبا و براق باشید، الگوهای ما شما را پوشش می‌دهند. می توانید با سنجش تمامی این معیار ها و نکات قیمت طراحی کاتالوگ را بررسی کنید.

مطالعه شود: قیمت طراحی و چاپ کاتالوگ چگونه محاسبه می شود

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *