مزیت کاتالوگ دیجیتال

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

کاتالوگ دیجیتال

کاتالوگ دیجیتال از نمونه کاتالوگ های تبلیغاتی است که با بهره گیری از طراحی های گرافیکی و کدنویسی حاصل می شود. کاتالوگ الکترونیکی این قابلیت را دارد که در رایانه، گوشی تلفن همراه و وب سایت ها بارگذاری شود. در گذشته و در حال حاضر هم کاتالوگ های چاپی مورد استفاده قرار می گیرند اما با پیشرفت علم به راحتی می توان از کاتالوگ های دیجیتال استفاده کرد و دیگر از هزینه های لازم برای طراحی و چاپ کاتالوگ رهایی یافت. با ما همراه باشید تا مزایای استفاده از کاتالوگ دیجیتال را با هم بررسی کنیم.

کم هزینه ترین کاتالوگ

در عصر مدرن، با شلوغی زندگی، بیشتر مردم ترجیح می دهند برای همه مشکلات خود از طریق اینترنت راه حل پیدا کنند. در چنین مواقعی، تبلیغ و بازاریابی کسب و کارتان به روش سنتی منسوخ شده است. یک ابزار تبلیغات آنلاین می تواند به عنوان یک راه موثر برای رساندن پیام شما عمل کند. یک کاتالوگ دیجیتال یا یک کاتالوگ الکترونیکی می تواند به مخاطبان هدف شما در عرض چند ثانیه از پیشنهادات شما اطلاع دهد. نیازی به چاپ پشته های کاتالوگ یا استخدام دستی برای توزیع آنها نخواهد بود.

کاتالوگ ها یک رسانه بازاریابی موثر و منحصر به فرد هستند، اما مگر اینکه بفروشند، انتشار پیام شما می تواند بسیار دشوار باشد. برای این منظور باید به درستی طراحی شوند. با این حال، علاوه بر چیدمان، سهولت استفاده نیز یکی از عوامل مهم در موفقیت یک کاتالوگ است. هنگام طراحی خدمات طراحی کاتالوگ الکترونیکی شما، مشخصات و الزامات شما را در نظر میگیریم تا بتوانیم خروجی نهایی را سفارشی کنیم. می توان گفت بزرگترین علت طراحی کاتالوگ دیجیتال، افزایش موبایل، تبلت و لپ تاپ است و همین باعث شده که بسیاری از سازمان و شرکت ها به کاتالوگ های دیجیتال روی آورند.

مزیت های کاتالوگ دیجیتال

  • کاتالوگ ها به طوری طراحی می شوند که با کلیک بر هر شماره صفحه یا هر موضوع می توانید به آن صفحه منتقل شوید و موضوع مورد نظر خود را مطالعه فرمایید. کاتالوگ دیجیتال تبلیغی فراتر از وبسایت شما است و مشتری با داشتن کاتالوگ در گوشی یا تبلت خود به راحتی میتواند در هر زمان به آن دسترسی داشته باشد و آن را مطالعه کند. با طراحی کاتالوگ دیجیتال به راحتی می توانید مشتریان بسیاری را جذب کنید و بازاریابی مناسبی داشته باشید.
  • با درک این مطلب که چرا باید کاتالوگ جهت تبلیغات طراحی شود و اصلا تبلیغات چه کمکی به ما می کند تا کسب و کار عالی داشته باشیم، درک طراحی کاتالوگ دیجیتال هم میسر خواهد شد و از حالت سنتی خارج می گردد. ارائه اطلاعات خشک به مشتری کافی نخواهد بود طراحی کاتالوگ و ارائه خلاقیت در ان می تواند موجب جذب مشتری گردد. در واقع کار نهایی ار طراح می کند که با خلاقیت خود کاتالوگی را ارائه دهد که مشتری با دیدن آن جذب خواندن کاتالوگ شود و در ادامه با توجه به تصاویر با کیفیت محصولات و خدمات را در نظر بگیرد تا به خرید بپردازد.
  • مزیت مهمی که بسیاری از کاربران را ترغیب می کند تا کاتالوگ دیجیتال خریداری کنند، قیمت مناسب آن به نسبت کاتالوگ های چاپی است و همین باعث می شود تا آن ها کاتالوگ های دیجیتال را به کاتالوگ های چاپی ترجیح دهند.
  • کاتالوگ دیجیتال حتی به محیط زیست هم کمک می کند و باعث می شود که از قطع درختان بیشتر جلوگیری شود. استفاده بیش از حد از کاغذ و مقوا باعث می شود بسیاری از درختان بریده و قطع شوند.
  •  راه های ارسال کاتالوگ الکترونیکی هم به نسبت کاتالوگ چاپی آسان تر است و به راحتی از طریق هر پیام رسانی می توانید آن را ارسال کنید. حتی لازم نیست هزینه رفت و آمد برای ارسال کاتالوگ را پرداخت کنید.
  • کاتالوگ امکان ادیت مجدد هم دارد و مشکلات بسیاری که به دلیل چاپ پیش می آید و دیگر نمی توان از پس ادیت مجدد تعداد زیادی کاتالوگ چاپی بر آمد را با کاتالوگ دیجیتال به راحتی می توان حل کرد و آن را هر زمان که بخواهید می توانید به روز رسانی کنید.

کاتالوگ های دیجیتالی

  • یکی دیگر از مزیت های کاتالوگ دیجیتال، پرزنت مشتری است. مشتری با دیدن پیشرفت شما در تکنولوژی قطعا رضایت خواهد داشت و م یتوانید رسانه دیگری نیز وارد کاتالوگ خود کنید. مثلا می توانید صدا وارد کاتالوگ کنید و با این صدا به راحتی بدون اینکه وقت اضافی بگذارید برای مشتری توضیحات لازم داده شود.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *