نکاتی برای طراحی کاغذ یادداشت

نکاتی برای طراحی کاغذ یادداشت
[vc_row][vc_column][vc_column_text]قبل از این که به طراحی و کار روی کاغذ یادداشت بپردازید، اوج کار شما باید پرسیدن سؤالات مناسب و یافتن پاسخ های صحیح باشد. این ها چه سوالاتی می توانند باشند. اول و مهم تر از همه این که این کاغذ ها را برای چه کسی طراحی می کنم؟ چه عملکردی دارد و چه پیامی را باید منتقل کند؟ این ها سؤالات مهمی هستند، زیرا بلافاصله مسیر کار طراحی را مشخص می کنند. هنگام طراحی کاغذ یادداشت کاملاً تبلیغاتی اهداف مختلفی وجود دارد به طور مثال می تواند به وفادارترین مشتریان یا پیمانکاران شما هدیه داده شود. مدتی فکر کردن در مورد پاسخ ها به شما امکان می دهد ساعت های زیادی از کار خود را صرفه جویی کنید. پاسخ به سوالات استراتژیک این امکان را فراهم می کند که هنگام شروع کار طراحی و اعمال قوانین ذکر شده در زیر، اطمینان بیش تری حاصل شود.

کانون تبلیغاتی مدرن طرح، دارای کادری مجرب و حرفه ای و به روزترین متد و تجهیزات مدرن برای طراحی و گرافیک، عکاسی صنعتی و تبلیغاتی و طراحی کاغذ یادداشت و … می باشد که می توانید از این خدمات استفاده کنید.

کاربرد کاغذ یادداشت
کاربرد کاغذ یادداشت

کاربرد کاغذ یادداشت

کسب و کارها و مؤسسات دانشگاهی بیش ترین مقدار کاغذ را در قالب دفترچه یادداشت، کاغذ دستگاه کپی و چاپ و غیره مصرف می کنند. جالب‌تر این است که اگر یک کارمند اداری متوسط ​​ هستید، سالانه از 10000 برگه استفاده می‌کنید و با وجود این که بسیاری از کسب و کارها به سمت لپ تاپ و دفترچه یادداشت آنلاین رفته اند، این مصرف هم چنان در حال افزایش است. دلیل آن این است که مصرف کاغذ بعد از هر 3.3 سال دو برابر می شود. بنابراین، کسب و کارها همیشه نیاز به چاپ کاغذ یادداشت، دفتر خاطرات و نوت بوک دارند.

ایده های حرفه ای طراحی کاغذ یادداشت

وقتی نوبت به چاپ کاغذ یادداشت می رسد، طرحی جذاب را انتخاب کنید تا ماندگار شود. برای این منظور، بهترین شرکت های چاپ را انتخاب کنید که متخصص در چاپ لوازم التحریر اداری هستند تا اطمینان حاصل کنید که چاپ با کیفیت بالا می تواند دیگران را تحت تاثیر قرار دهد. برخی از نکاتی که رای طراحی کاغذ یادداشت است را بخوانید:

طرح های ساده کاغذ یادداشت بسیار شیک تر است

در طول جلسات داخلی و خارجی، کنفرانس ها و نمایشگاه های تجاری، لوازم التحریر اداری شما نه تنها به تبلیغ کسب و کار شما کمک می کند، بلکه پیام تجاری شما را به دیگران نیز منتقل می کند. بنابراین، به این موارد ریز اما مهم مانند طراحی کاغذ یادداشت خود توجه کنید. در این جا چند نکته برای چاپ کاغذ یادداشت برای دفتر آورده شده است:

اندازه را تعیین کنید

کاغذهای یادداشت در اندازه ها و اشکال مختلفی وجود دارند. اما همه اندازه ها یا شکل ها برای شرکت های تجاری مناسب نیستند. به عنوان مثال، ممکن است بتوانید در یک کاغذ یادداشت بزرگ (8.5 اینچ در 11) یادداشت برداری کنید. اما اگر مجبور باشید همیشه آن را در دسترس داشته باشید مفید و کاربردی به نظر نمی رسد. با این حال، برای شرکت‌ های ساختمانی که شامل نقشه‌ ها و نمودارها و غیره هستند، این نوع کاغذ نوشتن دارای اندازه خوبی خواهد بود.

اندازه در واقع هنگام طراحی یک نوت بوک صادق است. یک قالب جیبی به عنوان کاغذ یادداشت مناسب است و به راحتی می تواند داخل کیف یا کیف دستی قرار گیرد. فرمت A4 کاغذ یادداشت، اندازه مناسبی از کاغذ یادداشت را ایجاد می کند که روی هر میز، خوب به نظر می رسد. انتخاب یک قالب غیر استاندارد بلافاصله توجه همگان را جلب می کند. این تصمیمات با انتخاب های بعدی مانند تعداد صفحات یا نوع کاغذ که شکل فیزیکی کاغذهای یادداشت شما را تعیین می کند، دنبال می شود.

می توان کاغذ های یادداشت را با چاپ رنگی طراحی کرد

سادگی

وقتی نوبت به طراحی کاغذ یادداشت می‌رسد، ساده بودن آن بهتر است. این به سادگی به این معنی است که شما نیازی به اضافه کردن عناصر طراحی زیادی مانند تصاویر پیچیده، نمودارها یا برچسب ها، رنگ ها به کاغذ یادداشت رسمی خود ندارید. هر چه ساده تر باشد، شیک تر است.  با این حال، فراموش نکنید که نام، آرم و جزئیات تماس شرکت خود را در ابتدا یا انتهای کاغذ یادداشت درج کنید.

چاپ رنگی کاغذ یادداشت

اگر برای شما مقرون به صرفه است، چاپ تمام رنگی را سفارش دهید. چاپ تمام رنگی کمک می کند تا کاغذ یادداشت شما جذاب به نظر برسد. هم چنین، ی‌توانید دو رنگ اضافه کنید و بهترین رنگ ‌ها، رنگ‌ های لوگوی شرکت شما هستند که یکنواختی به کاغذ یادداشت شما می‌دهند.

صحافی مناسب را انتخاب کنید

راه های زیادی برای اتصال کاغذ های یادداشت شما وجود دارد. اگر می خواهید صفحات آن را به راحتی پاره کنید، به سراغ صحافی با چسب بروید.

ایده های حرفه ای طراحی کاغذ یادداشت
ایده های حرفه ای طراحی کاغذ یادداشت

از چرخه رنگ استفاده کنید

چگونه طرح رنگ را انتخاب کنیم؟ این یک موضوع گسترده است، اما یک روش آزمایش شده و قابل اعتماد برای آن وجود دارد. از چرخه رنگ استفاده کنید و یکی از چندین رویکرد را برای انتخاب رنگ در نظر بگیرید. هم چنین، نباید معانی و روانشناسی رنگ قرمز، سبز، آبی و غیره را فراموش کنید.

کیفیت مواد

مواد را فراموش نکنید. هنگام طراحی دفترچه یادداشت، باید توجه داشته باشید که هر چیزی که ترسیم می کنید به مواد انتخاب شده ختم می شود و با جوهر خاصی توسط یک دستگاه چاپ می شود. این فقط روی کاغذ یک محدودیت به نظر می رسد، زیرا وقتی ویژگی های مواد را می دانید و با چاپخانه کار می کنید، می توانید از پتانسیل مواد، نهایت استفاده را ببرید.

نتیجه گیری

مدارس و ادارات بیش ترین مصرف نوشت افزار ثبت شده را دارند. لوازم التحریر اداری مانند کاغذ یادداشت ابزار مهمی برای ثبت امور روزمره اداری است. آن ها هم چنین یک راه عالی برای تبلیغ کسب و کار شما و انتقال تصویر خوبی از شرکت شما به مشتریان و سهامداران و غیره هستند. بنابراین، مطمئن شوید که بهترین شرکت های چاپ، متخصص در چاپ لوازم التحریر اداری را برای بهترین طراحی و چاپ چشمگیر با قیمت های مقرون به صرفه انتخاب کنید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *