۱۱ ویژگی کارت ویزیت ساده و زیبا

۱۱ ویژگی کارت ویزیت ساده و زیبا
[vc_row][vc_column][vc_column_text]همان گونه که می‌دانید، کارت ویزیت‌ها از ارکان اصلی در فروش شرکت‌ها و کسب و کارهای گوناگون تلقی می‌شوند. به همین منظور برای طراحی آن‌ها باید بسیار دقت نمایید. ۱۱ ویژگی کارت ویزیت ساده و زیبا به شرح زیر می‌باشد. از سایر خدمات مجموعه مدرن طرح می توان به طراحی کاتالوگ اشاره کرد. برای مشاهده نمونه کارهای مدرن طرح در زمینه کاتالوگ به صفحه طراحی کاتالوگ مراجعه کنید.

استفاده از رنگ‌های متنوع در کارت ویزیت
استفاده از رنگ‌های متنوع در کارت ویزیت

۱۱ ویژگی مهم برای کارت ویزیت زیبا

همان‌طور که می‌دانید، رنگ‌ها می‌توانند تأثیر بسیاری را بر روی خرید مشتریان از شرکت مد نظر داشته باشند. به همین منظور توصیه می‌شود تا از رنگ‌های مناسب با شغل خود استفاده کنید و تنوعی را در طراحی کارت ویزیت خود ایجاد نمایید.

 

۲. اشکال هندسی و منحصر به فرد

نکته دیگری که در ۱۱ ویژگی کارت ویزیت ساده و زیبا وجود دارد، استفاده از اشکال هندسی و منحصر به فرد در کارت‌های تجاری یا ویزیت است. این شکل‌ها در حین سادگی، می‌توانند زیبایی‌های فراوانی را به همراه داشته باشند و توجه افراد را به خود جلب کنند. اما لازم است بدانید که اشکال هندسی باید به صورت متفاوتی در کارت‌های ویزیت استفاده گردند تا جذابیت خود را از دست ندهند.

۳. جنس و نوع کاغذ کارت ویزیت

یکی دیگر از ۱۱ ویژگی کارت ویزیت ساده و زیبا، جنس و نوع کاغذ کارت ویزیت است. همان گونه که می‌دانید، کاغذهایی همچون کاغذهای بافت دار، ساده و… برای کارت‌های ویزیت استفاده می‌شوند. اما نکته ای که وجود دارد، انتخاب بهترین کاغذ نسبت به شغل شما است. با همفکری صاحب نظران در این حوزه، بهترین و مناسب‌ترین کاغذ را برای کارت تجاری خود انتخاب نمایید. موضوع دیگری که باید مد نظر تان قرار دهید، بررسی جنس و مدل‌های جدید برای کارت‌های ویزیت است. کاغذهای جدیدی که برای کارت ویزیت تولید می‌شوند، می‌توانند مزایای بسیاری را به همراه داشته باشند و به داشتن یک کارت ویزیت زیبا کمک شایانی نمایند.

۴. استفاده از عکس‌ها در کارت ویزیت

از دیگر ۱۱ ویژگی کارت ویزیت ساده و زیبا می‌بایست به استفاده از عکس‌ها در کارت ویزیت اشاره کرد. کارت ویزیت‌های گرافیکی و عکس محور می‌توانند به سادگی نظر مخاطبان و مشتریان را به خود جلب کنند و فروش بیش تری را برای افراد به ارمغان آورند.
اما توجه داشته باشید که به هیچ وجه از عکس‌های غیر مرتبط و غیر یونیک در کارت ویزیت خود استفاده نکنید تا مخاطبانتان اطمینان بیش تری را به برند و مجموعه شما داشته باشند.

متون کوچک و پر مفهوم در کارت ویزیت
متون کوچک و پر مفهوم در کارت ویزیت

۵. متن‌های کوچک و مهم

همان گونه که می‌دانید، کارت‌های ویزیت ابعاد کوچکی را دارند و نمی‌توان در آن‌ها متون بلند و طولانی را درج نمود. به همین ترتیب پیشنهاد می‌شود تا با توجه به ۱۱ ویژگی کارت ویزیت ساده و زیبا، متون کوچک و کاربردی را به بهترین نحو ممکن در قسمت‌های دلخواه کارت خود قرار دهید. تایپوگرافی شما باید به گونه ای باشد که در حین جذاب بودن، سوالات مخاطبان را پاسخ دهد.

نکته دیگری که باید مد نظر داشته باشید، استفاده از فونت‌های متوسط و خوانا برای متون است. متن‌هایی که دارای فونت‌های ریز می‌باشند، مشتریان را سریعاً از خرید و تماس با شرکت شما منصرف می‌کند.

۶. استفاده از حاشیه و الگو

برای این که بتوانید کارت ویزیت حرفه ای و در عین حال ساده و زیبا داشته باشید، می‌توانید استفاده از حاشیه و الگو را مد نظر خود قرار دهید. طبق ۱۱ ویژگی کارت ویزیت ساده و زیبا، حاشیه و الگوهای کنار کارت ویزیت می‌توانند جذابیت بسیاری را به آن ببخشند، اما طراحی آن‌ها نیز باید به صورت حرفه ای انجام شود.

۷. استفاده از لوگو و برند شرکت

اگر دارای کسب و کار معروفی هستید و می‌خواهید بر اساس ۱۱ ویژگی کارت ویزیت ساده و زیبا به طراحی یک کارت تجاری بپردازید، می‌بایست از لوگو و برند شرکت خود در کارت ویزیت استفاده نمایید. مشتریان شما با دیدن لوگو در کارت ویزیت، می‌توانند سریعاً کسب و کار و برند شما را تشخیص دهند و به خرید از شما بپردازند.

۸. طراحی کارت ویزیت در اندازه‌های مناسب

از دیگر موضوعاتی که باید آن را حائز اهمیت قرار دهید، طراحی کارت ویزیت در اندازه‌های مناسب است. همان‌طور که می‌دانید، کارت‌های ویزیت باید در کم‌ترین مکان جای بگیرند و حمل و نقل آن‌ها آسان باشد؛ لذا از ابعاد مناسب برای طراحی کارت ویزیت خود استفاده کنید.

۹. استفاده از دو طرف کارت ویزیت

برای این که بتوانید از شلوغ شدن و نا منظم بودن کارت ویزیت خود تا حد بسیار زیادی جلوگیری نمایید، بهتر است از دو طرف کارت استفاده نمایید. شما می‌توانید مقداری از اطلاعات خود را در یک طرف کارت ویزیت درج نمایید و بقیه اطلاعات را در طرف دیگر قرار دهید.

۱۰. خلاقیت

از دیگر مواردی که باید به آن توجه بسیاری داشته باشید، به کار بردن خلاقیت در طراحی و تنظیم کارت‌های ویزیت است. در هر قسمت از کارت ویزیت اعم از تصاویر، متون و… باید خلاقیت بسیاری به کار رود تا کارت شما از نظر مشتریان منحصر به فرد تلقی شود.

استفاده از شعار در کارت ویزیت
استفاده از شعار در کارت ویزیت

 

 

مطالب مرتبط: انواع کارت ویزیت را بشناسید!

۱۱. استفاده از شعار

آخرین نکته از ۱۱ ویژگی کارت ویزیت ساده و زیبا، می‌توان به استفاده از شعار اشاره نمود. همه ما می‌دانیم که تمامی کسب و کارها برای رونق در فروش خود از شعارهای مخصوصی استفاده می‌کنند که درج آن‌ها بر روی کارت‌های ویزیت و کارت‌های تجاری خالی از لطف نیست.

سخن پایانی

همان‌طور که تاکنون دریافتید، کارت‌های ویزیت می‌توانند نقش مهمی را در خرید مشتریان ایفا نمایند؛ اما به شرط آنکه آن‌ها بر اساس ۱۱ ویژگی کارت ویزیت ساده و زیبا طراحی گردند.

مطالب مرتبط: چرا یک کسب و کار به کارت ویزیت نیاز دارد؟[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *