آموزش طراحی کاتالوگ محصولات

آموزش طراحی کاتالوگ محصولات

طراحی کاتالوگ محصولات برای مبتدیان

یکی از ویژگی های خوبدر آموزش طراحی کاتالوگ محصولات این است که همچنان به عنوان ابزار تبلیغات مورد استفاده قرار میگیرند. با اینکه روش های آنلاین و راه های تبلیغات ساده تری وجود دارد، کاتالوگ ها همچنان به فروش محصولات ادامه می دهند. اگرچه در حالی که فروش اینترنتی به شدت افزایش می یابد، ترافیک مراکز خرید به طور مداوم کاهش یافته است، بسیاری از مصرف کنندگان همچنان با استفاده از کاتالوگ چاپی خرید می کنند.

در اینجا چند نکته اساسی وجود دارد که در آموزش طراحی کاتالوگ محصولات ذکر می شود:

  • ساده نگه دارید؛ فقط از یک یا دو تایپ فیس استفاده کنید و از حروف برجسته یا کج استفاده نکنید.
  • اندازه آن را استاندارد یا کوچکتر نگه دارید؛ هر چیزی که خیلی بزرگ باشد هزینه پستی بیشتری دارد.
  • آن را برجسته کنید؛ جلد شما باید با فونت های رنگارنگ و عکس های واضح از کالاها چشم نواز باشد.
  • جایگذاری؛ محصولات پرفروش باید در گوشه سمت راست بالای هر صفحه قرار گیرند.

 

آموزش کاتالوگ محصولات

راه های فروش از طریق طراحی کاتالوگ

اطلاعات دقیق، عکس‌های محصول با کیفیت بالا و دستورالعمل‌های خط‌ مشی و همچنین اطلاعات تماس یا پیوندی به وب‌سایت خود برای اطلاعات بیشتر ارائه دهید. با استفاده از پیشنهادات در کپی محصول، فراخوان ها، یا با قرار دادن محصولات همراه در کنار هم، محصولات را به صورت متقابل بفروشید.

تصویر برند ثابتی را با استفاده از لوگوی شرکت و رنگ های شرکتی که از طریق تمام مواد چاپی، وب سایت و غیره قابل مشاهده است، به تصویر بکشید.

ترکیبی از توصیفات مشتری را بگنجانید که به خوانندگان بینشی مشتری محور از محصولات شما می دهد. اگر خط محصولی دارید که مرتباً در حال تغییر است، یک مینی کاتالوگ را در نظر بگیرید که یک نمای کلی از محصولات شما با عکس های رنگارنگ برای جلب توجه ارائه می دهد.

در آموزش طراحی کاتالوگ محصولات دو نکته پیشرفته وجود دارد تا مطمئن شوید که بیشترین سود را به دست می آورید:

  • مطمئن شوید که مخاطبین را کپی کرده و از تغییر پایگاه داده آدرس، برای تضمین تحویل هر کاتالوگی که ارسال می کنید استفاده کنید.
  • از بازاریابی بین کانالی استفاده کنید. کاتالوگ چاپ شده خود را با ایمیل یا نسخه آنلاین دنبال کنید. شامل تبلیغاتی مانند حمل و نقل رایگان یا یک کوپن برای پول خرید بعدی آنها.

حتی در دنیای دیجیتال ما، کاتالوگ ها هنوز به میلیاردها ایمیل ارسال می شوند و دلیل آن از دیدگاه بازاریابان، پایه و اساس بازاریابی مستقیم است. کاتالوگ ها کار می کنند، آنها بیش از هزینه هایی را که برای به دست آوردن آنها به دست مشتریان و مشتریان بالقوه می پردازند، پرداخت می کنند.

 

ترفند هایی در آموزش طراحی کاتالوگ

قرار دادن معاملات در سراسر کاتالوگ: پیشنهاد خود را به جلد یا درج کاتالوگ خود محدود نکنید. در عوض، به صورت استراتژیک معاملات محصول را در صفحات کاتالوگ پربازدید قرار دهید. به عنوان مثال، اگر محصول گران قیمتی دارید که بسیاری از مردم آن را می‌خواهند، اما تعداد کمی از آنها توانایی خرید آن را دارند، می‌توانید یک جایگزین تخفیف دار در همان صفحه ارائه دهید و این دو را با هم مقایسه کنید و نشان دهید که جایگزین بسیار خوبی است.

شامل توصیفات محصول و شرکت: نکته بعدی در آموزش طراحی کاتالوگ محصول، توصیفات است که باید در هر چند صفحه قرار گیرد و به محتوای آن صفحات مربوط باشد. صفحه لوازم جانبی دارید؟ یک گواهی مانند “شرکت XYZ همیشه تجهیزات اضافی را دارد که برای انجام درست آن نیاز دارم” را امتحان کنید. اقلام بلیط بزرگ؟ چیزی در امتداد این جمله را امتحان کنید “من مردد بودم که خیلی برای تلویزیون هزینه کنم، اما با ضمانت 100 درصدی شرکت XYZ مطمئن شدم. محصول به سرعت ارسال شد، کار می کند و پشتیبانی فنی که در طول راه اندازی دریافت کردم عالی بود.”

نمایش قیمت محصول به عنوان کاهش قیمت: آیا X آشنا را از طریق قیمت قدیمی می شناسید؟ دلیل اینکه بسیاری از کاتالوگ ها آن را به کار می برند این است که کار می کند.

ویترین ها و بررسی های محصول: محصولات برجسته خود را در بلوک های یک چهارم صفحه، نیم صفحه و تمام صفحه برای حداکثر تاکید به نمایش بگذارید. ویژگی های محصول را با نظرات مطلوب مشتریان افزایش دهید.

کاتالوگ بزرگ: کاتالوگ‌های بزرگ‌تر بلافاصله توجه بیشتری را به خود جلب می‌کنند و زمانی که مردم در حال مرور آن‌ها هستند به عنوان یک بیلبورد کوچک عمل می‌کنند. به جای 8.5 اینچ در 11 اینچ، برای حداکثر نوردهی، 12 اینچ در 12 اینچ را امتحان کنید.

طراحی کاتالوگ محصولات

آن را به درستی چاپ کنید: در آموزش طراحی کاتالوگ محصولات باید بدانید، کاتالوگ هایی که خیلی سست هستند یا با فرآیند ضعیف چاپ شده اند به راحتی پاره می شوند، لک می شوند یا لکه می شوند. مطمئن شوید که از چاپگر کاتالوگ با کیفیتی مانند PsPrint استفاده می‌کنید که کاغذ جلد براق 100 پوندی برای جلد و متن 70 پوندی مات یا 80 پوندی یا 100 پوندی برای صفحات داخلی ارائه می‌دهد. اکثر کاتالوگ ها می توانند صحافی با زین دوخت داشته باشند، اما کاتالوگ های بزرگ ممکن است برای نگه داشتن صفحات در کنار هم به Wire-O نیاز داشته باشند.

 

ویژگی های کاتالوگ نامناسب

صفحات سیاه و سفید: ممکن است چاپ در blas resources imagek ​​و کاغذ سفید مقرون به صرفه تر باشد، اما مشتریان امروزی انتظار تصاویر تمام رنگی را دارند. بیش از یک راحتی، چاپ تمام رنگی اعتبار می‌افزاید. اگر کاتالوگ یک رقیب به صورت رنگی چاپ شده باشد و کاتالوگ شما چاپ نشده باشد، حدس بزنید چه کسی فروش را دریافت می کند؟

کپی شلخته: ارزش استخدام یک کپی رایتر حرفه ای را دارد تا پیشنهادات، فراخوان ها و حتی توضیحات محصول شما را بنویسد، که باید فرمت یکسانی داشته باشد.

طراحی ضعیف: یک طراح گرافیک استخدام کنید تا محصولات و پیشنهادات شما را برجسته کند، توجه را جلب کند و فروش را به دست آورد.

چاپ بی کیفیت: در آموزش طراحی کاتالوگ محصولات آمده که، اگر کاتالوگ شما بد به نظر می رسد، شرکت شما بد به نظر می رسد. نیازی نیست بیش از توان مالی خود هزینه کنید. اشکالی ندارد که کمی از درجه کاغذ را فدا کنید تا با کیفیت چاپ افست تمام رنگی مطابقت داشته باشید.

لیست بد: این یکی از مهم ترین عوامل در مورد ارسال کاتالوگ ها است. اگر لیست پستی بسیار هدفمندی ندارید که با جمعیت شناسی مشتری شما مطابقت داشته باشد، هزینه چاپ و پست را هدر داده اید. به عنوان مثال، یک تولید کننده قطعات قایق، نمی خواهد کاتالوگ خود را برای خرده فروشان خودرو بفرستد – آنها می خواهند آنها را به تفرجگاه ها، باشگاه های قایق و صاحبان قایق بفرستند.

با این آموزش طراحی کاتالوگ محصولات می توانید این عناصر را با هم ترکیب کنید و چند پیچ ​​و تاب خلاقانه از خود ایجاد کنید و دفعه بعد که کمپین کاتالوگ محصول را راه اندازی کردید، وضعیت خوبی خواهید داشت.

مطالعه شود: نکات مهم در آموزش طراحی کاتالوگ صنعتی

طراحی کاتالوگ در مدرن طرح !!

شما میتوانید جهت مشاهده نمونه های بیشتر کاتالوگ محصولات و مشتریان مجموعه مدرن طرح بر روی لینک کاتالوگ های صنعتی در مدرن طرح کلیک کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *