طراحی کاتالوگ PDF

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

ویژگی های کاتالوگ PDF

وضعیت اقتصادی باعث شده که مردم از پس برخی هزینه ها بر نیایند و نتوانند برخی نیاز های خود را رفع کنند. برخی از شرکت ها و سازمان ها جهت تبلیغات خود از کاتالوگ استفاده می کنند و برای این کار ممکن است از پس هزینه های آن بر نیایند ولی ما برای رفع این مشکل راهی کم هزینه تر را به شما معرفی خواهیم کرد. گاهی کاتالوگ های آنلاین به دلیل مشکلات اینترنتی قابل دریافت نخواهند بود اما کاتالوگ PDF به حل این مشکل کمک کرده است.

امروزه اکثر افراد از گوشی تلفن همراه خود استفاده میکنند حتی دیگر کتاب های چاپی ار کمتر خریداری می کنند و بیشتر pdf آن را می خوانند. گاهی هم به فکر محیط زیست خود هستند و با این کار به نوعی به محیط زیست احترام می گذارند. طراحی کاتالوگ پی دی اف توسط طراح کاتالوگ چاپی انجام می شود و در نهایت با درخواست شما، کاتالوگ پی دی اف برایتان ارسال می گردد. با دریافت راهنمای طراحی کاتالوگ می توانید اطلاعات بیشتری در این رابطه کسب کنید. به دلایل گفته شده قطعا کاتالوگ pdf هم در میان مشتریان محبوبیت خواهد داشت. گاهی زوم کردن برای مشاهده و مطالعه کاتالوگ pdf می تواند برای مخاطب شما عذاب اور باشد پس بهتر است به این نکته دقت فرمایید.

  •     رنگ کاتالوگ pdf هم بسیار مهم است زیرا کاتالوگ چاپی با مد رنگی CMYK است این در حالی است که CMYK در پی دی اف خوانایی ندارد و مناسب نیست پس برای کاتالوگ پی دی اف از مد رنگی RGB استفاده می کنند.
  •     کاتالوگ پی دی اف علاوه بر نمایشگر های بزرگ و کوچک، باید در موتور های جستجو هم خوانا باشد. شاید برخی از موتور های جستجو قادر به خواندن کاتالوگ PDF نباشند.
  •     کاتالوگ PDF قابلیت لینک شدن با سایت های دیگر و شبکه های اجتماعی را دارد. اما این قابلیت در کاتالوگ چاپی وجود ندارد و این نوع کاتالوگ یک فایل با درب های بسته است. کاتالوگ PDF تعاملات خود را بر اساس UX استاندارد و ضمانت شده اسمارت کاتالوگ صورت می دهد و باعث می شود کاربر بتواند با دیگر رسانه ها ارتباط برقرار کند.

مزایای کاتالوگ پی دی اف

  •     مزایای کاتالوگ های با فرمت PDF عدم هزینه برای چاپ
  •     صرفه جویی در مصرف کاغذ و جلوگیری از قطع درختان
  •     صفحات بیشتر به نسبت کاتالوگ چاپی
  •     هزینه ساخت کمتر به نسبت دیگر کاتالوگ ها
  •     امکان ارسال از طریق تمامی پیام رسان ها
  •     امکان بارگذاری در صفحات مجازی و وبسایت ها

کاتالوگ دیجیتال یا PDF ؟

همانطور که گفته شد، کاتالوگ های PDF به کاتالوگ دیجیتال (محصول) اطلاق می شود که در قالب PDF تحویل داده می شوند. در حالی که این یک راه منظم برای ارائه محصول و پیشنهادات شما است، راه بهتری برای به اشتراک گذاشتن کاتالوگ های شما وجود دارد شما فقط می توانید PDF خود را بر روی پلت فرم ها آپلود کنید و حتی می توانید آن را به یک قالب تعاملی تر تبدیل کنید که از ویجت های خرید، فیلم ها، فرم ها و فروش پشتیبانی می کنند. بهتر است زمانی که کاتالوگ PDF را در فضایی قرار دادید حتما امکان دانلود را برای آن بگذارید یا برای مشتریان خود لینک کاتالوگ پی دی اف را ارسال فرمایید تا در سیستم خود به صورت ذخیره شده داشته باشند.

کاتالوگ پی دی اف

افزودن عملکرد چاپگر PDF

اگر نرم افزار شما گزینه ای برای ذخیره فایل به صورت PDF ندارد، می توانید از doPDF استفاده کنید. پس از دانلود و نصب برنامه doPDF، فایل کاتالوگ را باز کنید. روی File و Print کلیک کنید. doPDF را از لیست چاپگرها انتخاب کنید. اگر می خواهید کیفیت خروجی را تغییر دهید، روی Printer Preferences کلیک کنید. برای ذخیره فایل به صورت PDF روی “چاپ” کلیک کنید. سایر گزینه های نرم افزار مشابه عبارتند از CutePDF Writer و Pdf995.

تبدیل آنلاین

اگر کاتالوگ با فرمت فایلی دارید که نمی توانید آن را باز کنید، با استفاده از یک مبدل آنلاین رایگان مانند PDFConverter.com با کلیک روی ایجاد PDF آن را به کاتالوگ PDF تبدیل کنید. روی “انتخاب فایل” کلیک کنید و فایلی را که می خواهید تبدیل کنید را مرور کرده و انتخاب کنید. آدرس ایمیل خود را وارد کرده و روی “شروع” کلیک کنید. فایل PDF شما برای شما ایمیل می شود. مبدل های مشابه دیگر عبارتند از Online PDF-Converter و Online-Convert.com.

ادغام چندین فایل کاتالوگ

اگر کاتالوگ PDF شما در چندین فایل پخش شده است یا باید چندین کاتالوگ را در یک فایل PDF ترکیب کنید، از یک ابزار ادغام آنلاین رایگان مانند Neevia Technology، PdfEdit995 محصول،  Pdf 955 یا Online PDF-Converter استفاده کنید. با استفاده از راه حل Neevia Technology، فایل های مورد نیاز برای ادغام را مرور و انتخاب می کنید، مطمئن شوید که فایل ها را به ترتیبی که می خواهید در PDF نهایی ظاهر شوند انتخاب کنید. برای ادغام اسناد روی «آپلود و ادغام» کلیک کنید. پس از اتمام برنامه بر روی لینک کلیک کنید تا فایل را مشاهده کنید یا با کلیک راست بر روی گزینه Save Target As کلیک کنید تا فایل دانلود شود.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *