19 راز یک عکاس صنعتی خلاق را بشناسید!

19 راز یک عکاس صنعتی خلاق

19 راز یک عکاس صنعتی خلاق

عکاس صنعتی چگونه خلاقیت خود را به تصویر می کشد.

امروزه، برندهای زیادی اشتیاق بسیاری برای عکاسی و فیلمبرداری دارند از محصلات و خدمات خود دارند. برای بسیاری از موقعیت‌ها، استخدام افراد حرفه‌ای، مانند یک عکاس حرفه‌ای، یک شرکت تبلیغاتی، یا یک فیلمبردار، بهترین خواهد بود.

در موارد دیگر، شما و تیمتان می توانید از دوربین گوشی هوشمند با کیفیت بالا، برنامه های نرم افزاری مقرون به صرفه و تجهیزات استارت ارزان قیمت برای ایجاد سریع، ارزان و آسان عکس ها و فیلم های عالی استفاده کنید.

تصمیم گیری در مورد اینکه آیا یک رویکرد حرفه ای، یک تلاش خودتان انجام دهید یا چیزی در این بین بهترین است تا حد زیادی به اهداف تجاری، زیبایی شناسی مورد نظر، جدول زمانی و بودجه شما بستگی دارد.

در این پست، توصیه های به روز شده ای را در مورد اینکه چگونه از یک عکاس صنعتی حرفه ای حداکثر بهره را ببرید، به اشتراک می گذاریم.

چرا به یک کتابخانه تصویر دیجیتال نیاز دارید؟ 

در حالی که بدون شک می‌توانید از عکس‌های استوک در مواد بازاریابی خود به جای به کارگیری یک عکاس صنعتی (برای درج در به عنوان مثال، وب‌سایت‌ها، رسانه‌های اجتماعی، بروشورها، خبرنامه‌ها، و غیره) استفاده کنید؛ رقبای شما نیز که ممکن است همان تصویر را انتخاب کنند، می‌توانند از عکس‌های موجود استفاده کنند.

به همین دلیل است که ما همیشه ساخت یک کتابخانه از تصاویر مخصوص برند خودتان را توصیه می کنیم.

به خاطر داشته باشید که کتابخانه تصویر شما ممکن است شامل عکس های استوک دستکاری شده نیز باشد اما همچنان یک امر حیاتی است.

ما این را یک گزینه متوسط ​​اقتصادی می‌دانیم که مالکیت، مالکیت اضافی را فراهم می‌کند و برای ایجاد شناخت برند کار می‌کند.

چه از عکاسی استوک استفاده کنید و چه از تصاویر سفارشی، توصیه می‌کنم یک کتابخانه از تصاویر مارک‌دار برای مواد بازاریابی خود بسازید.

 

یک عکاس صنعتی چه کمکی به برند شما خواهد کرد:

  • داستان برند شما را به طور دقیق منعکس می کند.
  • برندسازی، کیفیت و لحن ثابتی ایجاد می کند.
  • خدمات و محصولات شما در بهترین حالت ارائه می کند.
  • تکنولوژی و تجهیزات پیشرو را ترویج می کند
  • نرخ تبدیل مخاطب به مشتری را افزایش می دهد.

به یاد داشته باشید، زمانی که بخش‌های کپی را با تصاویر جذاب و مرتبط با متن جدا می‌کنید، احتمال ادامه خواندن افراد بیشتر است. جف بولاس، بازاریاب می‌گوید که مقالاتی با عکاسی جذاب 94 درصد بیشتر از مقالاتی که عکس ندارند، بازدید می‌کنند.

با در نظر گرفتن کتابخانه تصویری منسجم شما، در اینجا برخی از بهترین بینش های ما در مورد نحوه برنامه ریزی و اجرای یک عکسبرداری موفق آورده شده است که بتوانید یک عکاس صنعتی حرفه ای را تشخیص دهید:

 

19 راز یک عکاس صنعتی خلاق

 

19 راز کارگردان خلاق برای عکاسی بعدی شما

تصاویر سفارشی و با کیفیت بالا ابزارهای بازاریابی ارزشمندی هستند. برنامه‌ریزی و اجرای یک عکاس صنعتی درجه یک می‌تواند شما و کسب‌وکارتان را به‌عنوان حرفه‌ای، معتبر و انتخابی مناسب برای مصرف‌کنندگان مراقبت‌های بهداشتی نشان دهد.

نمایش عکاسی با کیفیت بالا و جذاب در وب سایت، تبلیغات و مواد بازاریابی به شما کمک می کند مخاطبان هدف خود را جذب کنید، از رقبا متمایز شوید و داستان برند خود را بگویید.

  1. مخاطبان هدف خود را بشناسید

هنگام برنامه‌ریزی و ایده‌پردازی به عکاس صنعتی خود در مورد مخاطبانتان توضیح دهید، زیرا باید مخاطبان هدف خود و جمعیتی را که ممکن است بخواهید در آینده هدف قرار دهید، در نظر داشته باشید؛ بنابراین مهم است که عکاس نیز با توجه به نیاز ممشتریان عکاسی کند.

به عنوان مثال، اگر مخاطبان هدف بازاریابی شما مردان و زنان حومه شهر در 40 و 50 سالگی هستند، مطمئن شوید که این جمعیت شناسی را به جای نسل های جوان و مناظر شهری در عکس های خود نشان دهید.

همچنین ضروری است که انواع عکس‌هایی را که رقبای شما استفاده می‌کنند مرور کنید و سعی کنید آنها را بهتر انجام دهید.

  1. تعیین نیازهای حال و آینده

برای صرفه جویی در زمان و هزینه، مهم است که نیازهای فعلی یا فوری و برنامه های کاربردی آینده پیش بینی شده را در نظر بگیرید و برای عکاس صنعتی خود نیز شرح دهید.زیرا او باید بداند  که چگونه و کجا از عکس های جدید در تلاش های بازاریابی خود استفاده می کنید.

  1. مفهوم سازی کنید

ماموریت کسب و کار شما چیست و چگونه این مفهوم را به صورت بصری بیان می کنید؟ داستان برند شما چیست و چگونه می خواهید عکاس صنعتی آن پیام را با مخاطبان شما به اشتراک بگذارد؟

ترجمه مفاهیم به یک بیان بصری ممکن است یکی از چالش برانگیزترین مراحل آماده سازی باشد. ایده اصلی شناسایی مزایا و مزایای فوق العاده ای است که مصرف کنندگان می خواهند از شما ببینند تا بتوانند به شما اطمینان کنند.

  1. داستان بگویید

یک عکاس صنعتی می داند که عناصر بصری به سرعت با هم ارتباط برقرار می کنند و به راحتی می توانند بخشی از تصاویر داستان سرایی باشند. چه تصاویری به نشان دادن هدف مراقبتی و/یا افرادی که با مردم درگیر هستند کمک می کند؟ آیا سکانسی از آغاز و وسط و پایان وجود دارد که با خط داستانی ارتباط برقرار کند؟

  1. به دنبال عکاس حرفه ای باشید

 

عکاس صنعتی با خلاقیت

یک عکاس صنعتی و حرفه ای چندین مزیت را به ارمغان می آورد.

اول، آنها تمام تجهیزات با کیفیت، دوربین، چراغ، بازتابنده را دارند و می دانند چگونه از آنها به بهترین نحو استفاده کنند.

علاوه بر این، یک متخصص در برنامه ریزی، شناسایی (و اجتناب از) مشکلات احتمالی، و پیش بینی دستیابی به حداکثر نتایج با بیشترین بهره وری کمک خواهد کرد.

به یاد داشته باشید، اگر شما طراحی قوی با عکاسی با کیفیت بالا نداشته باشید، احتمال اینکه بیماران آینده نگر از وب سایت شما دور شوند، بیشتر است.

  1. محیط را به تصویر بکشید

یک عکاس صنعتی می داند که علاوه بر “تصاویر افراد” سر و شانه، باید تصاویری را درج کند که نمای بیرونی و داخلی امکانات شما را نشان می دهد. دیدن مکان‌ها و محیط‌های واقعی، ناشناخته‌ها را کاهش می‌دهد و به ابهام‌زدایی از تجربه بیمار کمک می‌کند.

  1. نورپردازی ضروری است

 

نورپردازی در عکاسی صنعتی

 

نور یک عنصر کلیدی در ایجاد عکس های زیبا و با نوردهی خوب است. هنگام عکاسی از فضای داخلی، با قرار دادن سوژه خود در نزدیکی پنجره یا سایر منابع نور طبیعی، تا حد امکان از نور طبیعی و پراکنده بهره ببرید.

اگر نور طبیعی خیلی تند یا کم است، زمان دیگری از روز را امتحان کنید یا نور مصنوعی استودیویی را انتخاب کنید.

با فرض اینکه با یک عکاس صنعتی حرفه ای کار می کنید، آنها باید تجهیزات نورپردازی حرفه ای داشته باشند.

برای عکس‌های بیرونی تابلوها، امکانات یا کارکنان، از نور مستقیم خورشید خودداری کنید. نور مستقیم خورشید خشن است، سوژه شما را انحراف می‌کند، و سایه‌های خشن ایجاد می‌کند، در عوض، صبح زود یا حوالی غروب خورشید، عکس‌هایتان را زمان‌بندی کنید.

بسیاری از عکاس صنعتی فضای باز عکاسی را در «ساعت طلایی»، آخرین ساعت قبل از غروب آفتاب و اولین ساعت پس از طلوع خورشید ترجیح می دهند. این زمان‌ها نوری بهینه، گرم و پراکنده را فراهم می‌کنند و گرفتن عکس‌های خیره‌کننده در فضای باز را آسان‌تر می‌کنند.

  1. انتخاب کنید

از عکاس صنعتی خود بخواهید برای گرفتن تعداد زیادی عکس برنامه ریزی کند، تأیید کنید که مرتبط و جذاب باشند و نیازهای خود را بیان کنید. بهتر است یک عکس عالی از بین ده ها گزینه انتخاب کنید تا اینکه با گزینه های محدود گیر کنید.

  1. اطمینان حاصل کنید که همه یک انتشار عکس را امضا می کنند

قبل از اینکه عکاس صنعتی شما عکسی بگیرد، یک “نسخه مدل”، “انتشار عکس” یا “توافقنامه انتشار شخصی” فعلی و امضا شده الزامی است. فرم‌های انتشار مدل ساده به‌صورت آنلاین در دسترس هستند، اما توصیه می‌کنم با مشاور حقوقی خود در مورد HIPAA یا سایر مقررات صحبت کنید تا مطمئن شوید که عکس‌های شما می‌توانند در صورت نیاز در تلاش‌های بازاریابی آنلاین یا آفلاین شما استفاده شوند.

  1. عکس های “سبک زندگی” را برنامه ریزی کنید

به دقت در نظر بگیرید که چگونه پزشکان و کارکنان را در حال انجام کارهای روزانه خود نشان دهید. عکس‌های سرویس «در عمل» که فرهنگ، شخصیت و محیط را آشکار می‌کنند، بدون اینکه معمولی یا خسته‌کننده باشند، چیست؟

  1. فن آوری های مهم را جدی بگیرید

چه امکانات، فناوری یا محصولاتی به ارائه خدمات یا مزایای شما به بیماران کمک می کند؟ آیا اینها منحصر به کسب و کار، مکان یا بازار شما هستند؟ آیا این تجهیزات مدرن و پیشرفته ای است که شما را از رقبا متمایز می کند؟ بنابراین از عکاس صنعتی خود بخواهید از آن موارد نیز تصویر برداری کند.

  1. عکس های نمای خیابان

 

عکاسی صنعتی خلاقانه

از عکاس صنعتی خود بخواهید تصاویری از جلوی ساختمان‌ها، تابلوهای علامت‌گذاری در فضای باز، ویا نمای سطح عابر پیاده از خیابان را بگنجاند. این تصاویر می توانند یک بازدیدکننده جدید را هدایت کنند و برای قرار دادن آن در صفحه مکان وب سایت مفید هستند.

 

مطالب مرتبط: تفاوت عکاسی صنعتی و عکاسی تبلیغاتی در چیست؟

 

  1. از سر و شانه عکس بگیرید

گاهی اوقات بهترین “تصویرها ” کمی عریض تر هستند تا فضایی برای برش وجود داشته باشید؛ درواقع عکس‌های نمایه شما و کارکنانتان می‌تواند از فعالیت‌های روزمره باشد.

  1. کمد لباس را تغییر دهید

برای گرفتن عکس های زیادی با حدود دو تغییر لباس برنامه ریزی کنید.و از عکاس صنعتی خود بخواهید کمی صبر کند؛ در حالت ایده آل، عکس ها باید شامل کت و کت و شلوار آزمایشگاهی یا لباس حرفه ای باشند.

  1. یک متخصص آرایش و مو استخدام کنید

اگر می خواهید عکس هی مدیریتی بگیرید باید بدانید که؛ ظاهر کاملاً “عادی و طبیعی” تقریباً همیشه نیاز به آمادگی دقیق برای مردان و زنان دارد. آرایش مو و آرایش خود را به صورت حرفه ای انجام دهید. مدل موی روز قبل را برای مردان یا آرایشگاه/آرایشگاه برای زنان در نظر بگیرید.

  1. به کارمندان خود یادآوری کنید که لبخند بزنند

یک ظاهر معمولی، دوستانه و خوش‌آمد با یک لبخند ساده اما صمیمانه به دست می‌آید. این همیشه برای کاهش اضطراب مناسب است، اما به ویژه برای تخصص های پزشکی که ممکن است “ترسناک” باشند، مفید است.

  1. این قوانین ساده اما مهم را رعایت کنید

با عکاس صنعتی می داند که نباید  از طرح‌ها یا الگوهای پررنگ استفاده نکند و همچنین از اکسسوری بیش از حد خودداری کند اینها با “نویز بصری” حواس خود را پرت می کند.

  1. یک طراح گرافیک را به کار بگیرید

در کنار عکاس صنعتی اگر می خواهید تصاویر گرافیکی نیز داشته باشید، یک طراح گرافیک می تواند عکس های سفارشی و با کیفیت شما را با ترکیب عناصر گرافیکی سفارشی (مثلاً پیام های بازاریابی، اینفوگرافیک ها، نمودارها، آمار و غیره) برای تبلیغ محصولات و خدمات شما به سطح بالاتری برساند.

آنها همچنین می توانند عکس های متوسط ​​یا متوسط ​​بگیرند و با برش، فیلترها و غیره آنها را بهبود ببخشند.

  1. سایر نکات ساده اما مهم

یک عکاس صنعتی می داند که تمام بهم ریختگی های بصری در کادر را باید از بین ببرد. حتی یک میز بهم ریخته می تواند باعث حواس پرتی بصری و ذهنی از چیزهای مهم شود. شما می خواهید کسب و کار شما به بهترین شکل ممکن به نظر برسد.

در صورت لزوم از عکس‌های غیررسمی مانند رویدادها یا فعالیت‌های غیررسمی شرکت بگیرید.

تصاویری که «پشت صحنه» هستند می توانند سوخت جالب و خوبی برای شبکه های اجتماعی باشند.

تصاویر با کیفیت بالا ابزار بازاریابی ارزشمندی هستند. برنامه ریزی و اجرای یک عکاسی درجه یک می تواند شما و عمل شما را حرفه ای، معتبر، خوشایند و انتخابی مناسب برای بیماران نشان دهد.

اگر به دنبال یک آژانس تبلیغاتی و تیم تولید برای کمک به پروژه های بزرگتر مانند عکاسی صنعتی تبلیغات تلویزیونی یا فیلم صنعتی هستید، از شما دعوت می کنم با ما تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *