کاتالوگ با عکس تبلیغاتی چه تاثیری بر کسب و کار شما دارد؟

نقش عکاسی تبلیغاتی
[vc_row][vc_column][vc_column_text]

کاتالوگ با عکس تبلیغاتی چه تاثیری بر کسب و کار شما دارد؟

کاتالوگ با عکس تبلیغاتی یک ابزار قدرتمند در کمپین های تبلیغاتی است.

 

کاتالوگ با عکس تبلیغاتی

یک اصلاح قدیمی در میان طراحان وجود دارد که می گوید:  “یک عکس ارزش هزار کلمه را دارد” مطمئناً وقتی به طراحی فکر می کنیم این امر صادق است. قدرت یک تصویر را هرگز نباید دست کم گرفت زیرا یک تصویر اغلب می تواند تاثیر بیشتری نسبت به یک صفحه کامل متن داشته باشد. اگر تصویر بتواند نوعی ارتباط را با خواننده نهایی ایجاد کند، پس کار خود را انجام داده است و موثر واقع شده است؛ اما این امر می تواند بالعکس نیز باشد برای پیشگیری از این اتفاق که می تواند تمام کلیت طرح شما را زیر سوال ببرد، این مطلب را مطالعه کنید.

در حالی که در مورد اثربخشی گرافیک در تبلیغات از سال 1921 بحث می شود. این فلسفه هنوز هم امروزی است که حتی می توان گفت قدرت عکس هرگز به این شدت نبوده است. نقشی که عکس ها و تصاویر در جامعه امروز ایفا می کنند را نمی توان نادیده گرفت.

این روزها با وجود اینترنت و شبکه های اجتماعی افراد روزانه ساعات زیادی را درگیر و دنبال محتوای تصویری هستند بنابراین شناخت کافی از یک عکس زیبا با ترکیب تبلیغاتی را دارند با این وجود می توانید کمی اثر بخشی و اهمیت طراحی کاتالوگ با عکس تبلیغاتی را درک کنید برای دریافت نکات و اصول استفاده از تصاویر در کاتالوگ با ما همراه باشید.

برقراری ارتباط از طریق تصاویر

عکس ها یک راه عالی برای ایجاد ارتباط با مشتریان با کاتالوگ ها هستند. این می تواند یک ارتباط حسی یا شاید یک ارتباط روانی باشد، اما راهی برای ارتباط مشتری با برند شما خواهد بود. حتی ممکن است افکار به یاد ماندنی از یک تجربه قبلی را برانگیزد یا شاید میل به خواستن چیزی را ایجاد کند.

برای مثال می توانید به کاتالوگ های برند های مشهور نگاه کنید تا منظورمان را بیشتر درک کنید.

عکس های به یادمانی و با کیفیت استفاده کنید

چالش نهایی هنگام طراحی کاتالوگ با عکس تبلیغاتی شما این است که آن را تصاویر به یاد ماندنی در آن درج کنید. تصور می‌شود که روزانه 247 تصویر می‌بینیم (اگرچه این می‌تواند بسیار بیشتر باشد) و بهتر است حتی 20٪ از این تصاویر را به خاطر بسپاریم. کسانی را که به یاد می آوریم، به دلیلی به یاد می آوریم. آ

نها روی ما تأثیر گذاشتند و با ما ارتباط برقرار کردند. این تأثیر به افزایش شانس اینکه گیرنده کاتالوگ شما به خاطر بیاورد که درباره چه چیزی بوده و از چه کسی آمده است، کمک خواهد کرد. به تعداد زیادی تصاویر و پیام های تبلیغاتی که هر روز به سوی مشتریان روانه می شود، به دقت فکر کنید که چگونه می توانید از قدرت تصویرسازی استفاده کنید تا مشتریان خود پیام شما را به خاطر بسپارند.

سیستم رنگدهی در چاپخانه ها را بشناسید

 

سیستم رنگ دهی در چاپخانه ها

هنگام طراحی کاتالوگ با عکس تبلیغاتی برای چاپ، مهم است که تصاویر شما کیفیت بالایی داشته باشند و برای چاپ در CYMK تنظیم شده باشند. کیفیت تصویری که روی صفحه نمایش خود خواهید دید با کیفیت چاپ نهایی متفاوت است، بنابراین هنگام تصمیم گیری در مورد بهترین تصاویری که برای استفاده از بروشور خود استفاده می کنید، مهم است که این را به خاطر بسپارید.

RGB یک فرآیند سه رنگ است که مخفف قرمز، سبز و آبی است و بیشتر در صفحه نمایش رایانه های رومیزی مشاهده می شود و اغلب طراحان مبتدی از این تنظیمات رنگی برای چاپ نیز استفاده می کنند؛ که در چاپخانه به دلیل استفاده از تنظیمات CYMK

تغییر میکند و به طور کلی پروسه طراحی و چاپ کاتالوگ با نمونه ای که در صفحه دیجیتال خود به صورت نمونه دیده اید متفاوت خواهد.  زیرا CMYK یک فرآیند چهار رنگ است و مخفف عبارت‌های فیروزه‌ای، سرخابی، زرد و کلیدی (مشکی) است و برای استفاده در مواد چاپی ترجیح داده می‌شود و به طور کلی در فرایند چاپ برای دستیابی به رنگ واقعی کمک می‌کند.

عکاسی حرفه ای از محصولات

ایجاد یک کاتالوگ ممکن است کمی گران باشد؛ و همه ما می خواهیم در صورت امکان هزینه ها را کاهش دهیم. با این حال شاید تنها مهم ترین عنصر کاتالوگ در وحله اول عکس محصول باشد که مشتریان ابتدا به آن توجه میکنند و در موفقیت کاتالوگ شما بسیار موثر است.

یک قانون کلی در طراحی کاتالوگ با عکس تبلیغاتی این است که هر چه عکس محصول بزرگتر باشد، فروش محصول بیشتر می شود. برای این منظور ما به طور کلی تلاش می کنیم تا اندازه تصویر محصول را با توجه به ابعاد به حداکثر برسانیم تا بیشتر در معرض دید باشد.

عکاسی تبلیغاتی برای توزیع کاتالوگ می تواند یک زمینه چالش برانگیز برای ورود به مارکتینگ و توسعه کسب و کار شما باشد. برای کاتالوگ با عکس تبلیغاتی نه تنها باید در سبک های بصری مختلف مهارت بالایی داشته باشید، بلکه باید درک جامعی از سلایق و ترجیحات مشتری نیز داشته باشید.

استفاده درست از عکاسی می تواند کل یک کمپین تبلیغاتی را به هم گره بزند. برندسازی و تبلیغات همه چیز در مورد اولین برداشت است و عکس ها راهی عالی برای جلب توجه مخاطب هستند. شما می توانید 500 پیام تبلیغاتی در روز ارسال کنید، اما یک عکس تبلیغاتی خیره کننده می تواند همه چیز را از آب در بیاورد.

مزایای عکاسی تبلیغاتی برای طراحی کاتالوگ

 

کاتالوگ با عکس تبلیغاتی

 

استفاده از عکس تبلیغاتی در ابزار های بازار یابی کمک میکند تا مشتریان بالقوه پیام و هدف برند شما سریع تر و آسان تر دریافت کنند.

عکاسی تبلیغاتی نباید پیچیده باشد. نیازی نیست صد نکته کوچک در تصویر اضافه کنید و از مشتریان بخواهید یک پازل را حل کنند. یک تصویر ساده و آسان برای ارسال پیام می تواند کار بسیار خوبی را انجام دهد. یک عکاس ماهر زوایا را می شناسد و می تواند بهترین عکس ها ی محصولات را برای شما ثبت کند تصاویری که حتی از خود محصول شما بهتر به نظر برسد؛ کمی اغراق در تبلیغات طبیعی است و مخاطبان بر این امر واقف هستند و با همین دید به تبلیغات و کاتالوگ با عکس تبلیغاتی نگاه می کنند.

 

 

 

 

کلام آخر

شرکت مدرن طرح ترجیح می دهد کاتالوگ با عکس تبلیغاتی، مشتریان را از ابتدا با رعایت سبک برندسازی شرکت شما طراحی کند. ما از قالب های از پیش ساخته شده استفاده نمی کنیم. ما در مورد بازار هدف، صنعت، رقابت و نیازهای سبک با شما مصاحبه می کنیم و طرحی را می سازیم که مناسب شما باشد. ما به شما در تهیه محتوای خود کمک می کنیم تا هزینه های خود را نیز کاهش دهید. ما خواهان یک رابطه طولانی مدت با مشتریان خود هستیم، بنابراین ایجاد کاتالوگ موثر و ایده آل در اولویت قرار دارد.

در این مقاله تلاش کردیم شما را با اهمیت عکاسی تبلیغاتی برای ابزار هایی مانند کاتالوگ ها،  بروشور ها  و… آشنا کنیم امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد. ممنونیم که تا پایان مطلب با ما همراه بوده اید.

همچنان بخوانید: بررسی قیمت طراحی کاتالوگ

مشاهده ایده های مختلف برای طراحی کاتالوگ[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *