عکاسی صنعتی لوازم آرایشی

عکاسی صنعتی لوازم آرایشی

عکاسی صنعتی لوازم آرایشی

برای اینکه عکاسی صنعتی لوازم آرایشی خود را تا حد امکان چشمگیر کنید، چند نکته مهم وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید.

چه در حال فروش لوازم آرایش از طریق سایت تجارت الکترونیک خود باشید، چه محصولاتی را از طریق وبلاگ خود به نمایش بگذارید یا خدمات خود را به عنوان یک آرایشگر بازاریابی کنید، عکاسی آرایشی با کیفیت می تواند فروش شما را بهبود بخشد یا شکست دهد.

هنگام خرید لوازم آرایش آنلاین، مشتریان مزیتی برای امتحان کردن محصول ندارند. عکاسی صحیح از محصولات و مدل ها به مشتریان شما کمک می کند تا ظاهر تمام شده را تجسم کنند، فروش را افزایش داده و بازده را کاهش می دهد.

از نور مناسب استفاده کنید

 

عکاسی صنعتی
عکاسی صنعتی

از آنجایی که می‌خواهید اینکه عکاسی صنعتی لوازم آرایشی به‌طور دقیق نشان‌دهنده هر محصول باشد، نور طبیعی بهترین گزینه برای عکاسی آرایشی است. اگر می توانید، عکس خود را در کنار یک پنجره بزرگ در وسط روز تنظیم کنید. اگر از محصولاتی در شب یا در شرایط کم نور عکس می گیرید، از یک صفحه نمایش بازتابنده یا یک اتصال پخش کننده فلاش برای یکنواخت کردن نور استفاده کنید.

نور طبیعی در عکاسی صنعتی لوازم آرایشی تعادل مناسبی از هایلایت ها و سایه ها را روی محصول شما ایجاد می کند و در عین حال نرم و طبیعی آن را حفظ می کند. نورهای تند می توانند از سطوح بازتابنده روی بسته بندی منعکس شوند و سایه های سخت می توانند تصویر را مخدوش کنند.

لوازم آرایش را تمیز کنید

اگر شما یک وبلاگ نویس هستید، احتمالاً آرایش را به عنوان موضوع پست وبلاگ خود آزمایش کرده اید. اگر عکاسی صنعتی لوازم آرایشی را برای آپلود در یک سایت تجارت الکترونیک می‌گیرید، ممکن است پس‌زمینه را با نمونه‌های محصول زنده کنید.

پس از اتمام استفاده از محصول، آن را تمیز کنید. هر محصول اضافی را از روی بسته بندی پاک کنید. مدادها را تیز کنید و مطمئن شوید که از رژ لب‌های تازه استفاده می‌کنید (اگر رنگ را تغییر می‌دهید، از یک لوله قدیمی برای ایجاد نمونه و یک لوله جدید در عکس استفاده کنید.

محصولات تمیز تازه و جدید به نظر می رسند، که آنها را برای مشتریان بالقوه جذاب تر می کند.

با ترکیب خود بازی کنید

 

عکاسی صنعتی لوازم آرایشی
عکاسی صنعتی لوازم آرایشی

 

هنگامی که در حال عکاسی صنعتی لوازم آرایشی برای تجارت الکترونیک هستید، به طور کلی بهتر است از پس زمینه سفید استفاده کنید. بیشتر عکاسی های آرایشی برای تجارت الکترونیک، محصول را به تنهایی در پس زمینه سفید نشان می دهند. عکسبرداری از محصولات خود در پس زمینه سفید به شما امکان می دهد در صورت نیاز به راحتی پس زمینه را ویرایش کنید. 

مهمتر از همه، پس‌زمینه سفید به رنگ‌های محصول شما اجازه می‌دهد بدون رقابت با سایر عناصر تصویرتان، ظاهر شوند.

با این حال، استفاده از یک ترکیب بندی جالب با اشیاء پس زمینه یا رنگ های پررنگ در تصاویر محصول شما می تواند به آنها کمک کند تا زمانی که شما می خواهید برجسته شوند.

یک پس زمینه جالب می تواند پست های رسانه های اجتماعی شما را تقویت کند و محصولات نمایش داده شده در صفحه فرود شما را برجسته کند. اگر محصول جدیدی ارائه می‌دهید یا می‌خواهید توجه را به محصولی جلب کنید که نمی‌فروشد، طرح‌بندی جذاب‌تری ایجاد کنید.

در عکاسی صنعتی لوازم آرایشی از اشیاء پس زمینه و رنگ هایی استفاده کنید که محصولات شما را برجسته می کنند، اما آن را ساده نگه دارید. یک ترکیب شلوغ با انبوهی از اشیاء پس زمینه ممکن است چشم را از محصول شما دور کند. شما می خواهید تمرکز خود را روی محصول حفظ کنید، نه سایر اشیاء موجود در عکس.

 

برچسب ها و رنگ های خود را نمایش دهید

عکاسی صنعتی لوازم آرایشی در یک سایت تجارت الکترونیک شبیه به تجارت بصری در فروشگاه ها است و اصول مشابهی اعمال می شود. وقتی در فروشگاه لوازم آرایش قدم می زنید، همه محصولات با برچسب بیرون در قفسه نمایش داده می شوند.

محصولات تستر معمولا با درب باز یا برداشته نمایش داده می شوند تا مشتریان بتوانند رنگ ها را ببینند. در وب‌سایت شما، عکس‌های محصول باید مشابه نحوه نمایش آنها در قفسه گرفته شوند. اطمینان حاصل کنید که برچسب ها به وضوح قابل مشاهده هستند.

وقتی صحبت از پالت ها و سایر محصولات به میان می آید، بهتر است از آنها با درب باز و محصول بیرون عکس بگیرید تا مشتریان بتوانند داخل آن را ببینند.

ثابت قدم باشید.

 

عکاسی صنعتی لوازم آرایشی

 

عکاسی صنعتی لوازم آرایشی به شما امکان می دهد در استایل خود خلاق باشید. می‌توانید با فیلترها و تنظیمات نوردهی مختلف در دوربین خود بازی کنید تا زمانی که ترکیبی را که مناسب سبک خود است پیدا کنید. اما هنگامی که سبکی را پیدا کردید که کار می کند، مهم است که آن را ثابت نگه دارید.

The Buff، یک برند مراقبت از پوست و آرایش قابل سفارشی سازی، از ترکیبی مینیمالیستی برای محصولات خود استفاده می کند. هر محصول در جلوی بسته بندی یا جعبه دیگر عکس گرفته می شود و روی پس زمینه پاستلی قرار می گیرد که با رنگ محصول تضاد دارد.

کاسی آرایشی شما در طول زمان به بخش کلیدی برند شما تبدیل خواهد شد. سازگاری با ترکیبات عکاسی صنعتی لوازم آرایشی به شما کمک می کند زیبایی شناسی واضحی ایجاد کنید و برند را به رسمیت بشناسید.

هنگامی که از این نکات برای طراحی ترکیب خود استفاده کردید، نوبت به تنظیم عکس می رسد.

 

نحوه تنظیم عکس محصول

با در نظر گرفتن نور عکاسی صنعتی لوازم آرایشی شروع کنید. اگر در مکانی با نور طبیعی هستید، عکس خود را نزدیک پنجره تنظیم کنید. در زمانی عکاسی کنید که نور مستقیماً از پنجره عبور نمی کند، بلکه به عنوان یک منبع نور نرم و طبیعی عمل می کند.

اگر با پس‌زمینه سفید عکاسی می‌کنید، می‌توانید از صفحه سفید، هسته فوم سفید یا پس‌زمینه محصول استفاده کنید. شما می توانید یک جعبه عکاسی ارزان قیمت خریداری کنید تا مطمئن شوید که تعادل نور و سایه را به درستی دارید.

در مرحله بعد، اشیاء پس زمینه خود را مرتب کنید و محصول را در جلو و مرکز داخل عکس قرار دهید. به جای عکسبرداری رودررو از محصول خود، از زاویه کمی بالاتر عکاسی کنید. انجام این کار باعث می شود محصول شما طوری به نظر برسد که گویی از رو به رو شلیک کرده اید، اما سایه ها ملایم تر خواهند بود و هر عنصر استایل پنهان (مانند چسب هایی که برای محکم کردن محصولات روی مجموعه استفاده می شود) در عکس نهایی قابل مشاهده نخواهد بود. چندین عکس بگیرید تا چندین عکس را انتخاب کنید.

برای ترکیب‌بندی‌های خلاقانه در عکاسی صنعتی لوازم آرایشی، از چندین زاویه عکس بگیرید. وقتی بعداً در حال بررسی تصاویر هستید، ممکن است برجسته‌ای بیابید که اگر به یک نقطه برتر پایبند می‌شدید، آن را نمی‌گرفتید. پس از پایان تصویربرداری از محصول، نمونه‌هایی درست کنید.

 

 کلام آخر

در این مقاله تلاش کردیم نکات و تکنیک های مهمی را برای عکاسی صنعتی لوازم آرایشی در اختیار شما قرار دهیم امیدواریم که مطالب برای شما مفید بوده باشد.

مجموعه تبلیغاتی مدرن طرح با سالها تجربه در زمینه عکاسی صنعتی و عکاسی تبلیغاتی توانسته است در کنار برند های معتبر و محبوب  سابقه ای درخشان از خود به جای بگذارد. جهت مشاهده ی نمونه کارها و شرایط همکاری کافی است با ما در ارتباط باشید.

 مطالب مرتبط: آموزش عکاسی از لوازم لوکس

 

 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *