قیمت طراحی کاتالوگ صنعتی

تعرفه طراحی کاتالوگ صنعتی

مشاغل صنعتی و تولیدی ها برای تبلیغ از انواع کاتالوگ دیجیتال و چاپی استفاده می کنند. بسیاری از شرکت ها روش دیجیتال را ترجیح می دهند، اما هنوز هم ارزش زیادی در چاپ کاتالوگ های فیزیکی وجود دارد و البته قیمت طراحی کاتالوگ صنعتی چاپی هم گران تر خواهد بود. بسیاری از مشتریان و صاحبان فروشگاه ها کاتالوگ های فیزیکی را برای مرجع آسان در مرحله برنامه ریزی کالا ترجیح می دهند.

کاتالوگ های فیزیکی به مشتریان این امکان را می دهد که محصولات شما را در خانه، دفاتر یا موارد دیگر ثبت کنند. آنها می توانند تصاویر و صفحات کاتالوگ را به راحتی ورق بزنند و قیمت را ببینند. نه تنها این، بلکه ثابت شده است که مصرف کنندگان به تبلیغات چاپی بیش از تبلیغات دیجیتال اعتماد دارند. برای اطلاعات بیشتر در مورد مزایای فیکولوژیکی و مالی کاتالوگ ها و قیمت طراحی کاتالوگ صنعتی، به صفحه طراحی کاتالوگ در مدرن طرح مراجعه کنید.

قیمت طراحی کاتالوگ صنعتی

در این وبلاگ، 5 نکته ای را که باید برای طراحی یک کاتالوگ صنعتی موثر و معیار های قیمت طراحی کاتالوگ صنعتی در نظر بگیرید، مشاهده خواهید کرد. بسیاری از این نکات را می توان برای سایر مواد بازاریابی مانند بروشورها نیز استفاده کرد.

چیدمان

مصرف کنندگان باید بتوانند به راحتی در کاتالوگ شما حرکت کنند، حتی اگر به تازگی در معرض نام تجاری شما قرار گرفته باشند. محصولات مشابه یا محصولات مرتبط با یکدیگر باید با هم گروه بندی شوند.

یک طرح در مورد اینکه چگونه همه محصولات شما با هم در یک کاتالوگ قرار می گیرند، تهیه کنید، سپس آن را به بخش ها تقسیم کنید. باز هم با نگاهی به مثال زیر، این بخش یا فصل Surface Prep نامیده می شود. داشتن فصول همچنین ایجاد فهرست مطالب برای مشتریان یا مشتریان خود را آسان تر می کند تا به راحتی به آنها مراجعه کنند و حتی می تواند قیمت طراحی کاتالوگ صنعتی و کاتالوگ دیجیتال را هم به راحتی حساب کرد.

خودتان را معرفی کنید

اگرچه احتمالاً قصد دارید کاتالوگ را به مشتریان با سابقه ارائه دهید، ممکن است بخواهید کاتالوگ را به مشتریان علاقه مند یا افرادی که به تجارت شما علاقه مند هستند ارائه دهید. به همین دلیل مهم است که در ابتدای کاتالوگ یک بخش درباره ما قرار دهید. این می‌تواند شامل یک توضیح کوچک درباره کسب‌وکار شما باشد، اگر مکان‌های دیگری دارید و کجا هستند و چه مارک‌هایی به شما اعتماد دارند.

اطلاعات اولیه را برای محصولات خود وارد کنید

اگر محصولات زیادی مانند بسیاری از برندهای صنعتی یا تولیدی دارید، ممکن است تعجب کنید که چگونه همه آنها را در یک کاتالوگ تمیز و مختصر قرار دهید. مشتریان شما چه اطلاعاتی می خواهند؟ نگران نباشید، به اصول اولیه پایبند باشید. به عنوان مثال، کاتالوگ در تصویر زیر به جای یک پاراگراف، یک لیست گلوله ای برای توضیحات محصولات آنها دارد.

برای طراحی کاتالوگ صنعتی بخوانید.

قیمت کاتالوگ صنعتی

این به مشتریان این امکان را می دهد که به سرعت ببینند مهم ترین اطلاعات چیست. آنها همچنین محصولات خود را با هم گروه بندی کردند تا بتوانند نموداری برای اندازه محصولات ایجاد کنند و شماره مدل آنها را لیست کنند. این یک ایده عالی است و برای مشتریان تمیز و آسان است که بدانند هنگام سفارش به چه مدلی مراجعه می کنند و قیمت طراحی کاتالوگ صنعتی را هم ذکر کنید که رضایت بیشتری دشاته باشند.

با تصاویر خود سرگرم شوید

در دام این فکر که کاتالوگ های صنعتی ظاهری خسته کننده دارند، گرفتار نشوید. به سادگی این درست نیست. از آن لذت ببرید و ویژگی های مهم محصولات خود را با گرافیک برجسته کنید. تصویری ایجاد کنید که روش های مختلف استفاده از محصولات شما را نشان دهد همچنین قیمت طراحی کاتالوگ صنعتی و قیمت محصولات فراموش نشود.

اصول اولیه طراحی را به خاطر بسپارید

این واقعا می تواند برای هر صنعتی اعمال شود، نه فقط صنعتی، اما ارزش تکرار دارد. برای ایجاد یک کاتالوگ با کیفیت بالا، باید یک طراح خوب داشته باشید. این کاتالوگ بازتابی از برند شما خواهد بود، بنابراین می‌خواهید مطمئن شوید که عالی به نظر می‌رسد.

  • از رنگ ها، تصاویر و گرافیک های جذابی استفاده کنید که نشان دهنده کسب و کار شما هستند
  • مطمئن شوید که تمام تصاویر شما 300 نقطه در اینچ یا بیشتر هستند
  • یک فونت خوانا برای قسمت عمده متن خود انتخاب کنید
  • از فضای سفید برای حفظ تعادل مناسب بین متن و تصاویر استفاده کنید
  • یک سبک ثابت در سراسر کاتالوگ خود داشته باشید

خوشبختانه، هنگام چاپ با PrintingCenterUSA، ایجاد یک کاتالوگ آسان است. ما قالب‌های قابل دانلود رایگان را ارائه می‌دهیم تا نگران مشخصات فایل خود نباشید. آنها قبلاً در قالب ساخته شده اند و قیمت طراحی کاتالوگ صنعتی را هم پایین می آورند. اینها برای محصولات خلاقانه Adobe مانند Illustrator ،Photoshop ،InDesign و Acrobat مناسب هستند.

اگر برنامه طراحی ندارید، می توانید از ابزار طراحی آنلاین رایگان ما استفاده کنید. فناوری کشیدن و رها کردن با کاربری آسان به این معنی است که تمام نگرانی شما در مورد آپلود تصاویر و کشیدن آنها به جایی که می خواهید بروند. ما طرح های زیادی داریم که می توانید آنها را پر کنید یا می توانید با یک صفحه خالی شروع کنید. هنگامی که طراحی خود را تمام کردید، می توانید طرح خود را به سبد خرید خود اضافه کنید و آن را بررسی کنید؛ قیمت طراحی کاتالوگ صنعتی هم در آن ها ذکر شده است.

همچنین بخوانید: طراحی کاتالوگ در word

قیمت کاتالوگ صنعتی

مشخصات کاتالوگ صنعتی توصیه شده

صحافی: محبوب ترین انواع صحافی برای کاتالوگ ها، دوخت زین و صحافی کامل است. صحافی دوخت زین برای کاتالوگ هایی که بین 8 تا 92 صفحه هستند عالی است. بینگ کامل برای کاتالوگ هایی که بین 28 صفحه تا 2 اینچ ضخامت دارند عالی است. صحافی عالی همچنین ستون فقرات مربع شکل حرفه ای را به شما می دهد.

جوهر: رنگ کامل برای صفحات جلد و داخل صفحات بسیار توصیه می شود. محصولات خود را با شکوه تمام به نمایش بگذارید.

کاغذ: متن براق 80# و جلد براق 80# برای یک کاغذ باکیفیت و بادوام با قیمت طراحی کاتالوگ صنعتی مقرون به صرفه تر توصیه می‌شود.

پوشش UV و لمینت لمسی نرم: برای محافظت بیشتر در برابر خط و خش، پوشش UV یا لمینت لمسی نرم را به پوشش خود اضافه کنید. یک امتیاز اضافی از پوشش UV این است که این پوشش، پوشش شما را پاپ می کند! لمینیت Soft Touch پوشش شما را مخملی و صاف می کند.

پستی: اگر می‌خواهید کاتالوگ‌های خود را مستقیماً برای مشتریان خود ارسال کنید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک لیست پستی آپلود کنید و آدرس و ایمیل را در ابزار قیمت گذاری انتخاب کنید. می‌توانید هر گونه امکانات اضافی را برای کسب‌وکارتان پست کنید تا بتوانید برخی از آن‌ها را برای داخل خانه نیز داشته باشید.

مطالعه شود: بررسی قیمت طراحی کاتالوگ

طراحی کاتالوگ در مدرن طرح !!

جهت مشاهده نمونه کاتالوگ های مجموعه مدرن طرح بر روی لینک نمونه طرح های کاتالوگ مدرن طرح کلیک نمایید. 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *