نکات مهم در آموزش طراحی صنعتی

آموزش طراحی کاتالوگ صنعتی و حرفه ای

اصول اولیه طراحی

یک راه عالی برای کمک به برجسته شدن کسب و کار صنعتی تان این است که حضور وب سایت خود را با یک طراحی صنعتی چاپی یا دیجیتالی به یاد ماندنی تکمیل کنید. طرح های محصولات می توانند حفره ای را در استراتژی بازاریابی کلی شما پر کنند؛ چه از طریق پست وارد شوند و چه از یک فروشگاه گرفته شوند، مشتریان بالقوه در مورد برند شما به صورت آفلاین فکر می‌کنند. طرحها به مشتریان شما الهام می دهند تا با برند شما درگیر شوند یا به صورت آنلاین برای خرید اقدام کنند. با آموزش می توانید از این روش تبلیغاتی بهره ببرید.

همچنین می توانید با یک ایده خوب طراحی شده، جنبه متفاوتی از برند خود را به نمایش بگذارید این کار با دیدن آموزش طراحی میسر می شود. آنها فرصتی را برای استفاده از مهارت های هنری و طراحی شما برای برانگیختن مشتریان بالقوه با نمایش محصول خود در طبیعت و جفت کردن آن با عناصر طراحی جذاب فراهم می کنند. فقط محصول را به نمایش نگذارید. سبک زندگی را که می تواند به خریدار احتمالی بدهد را نشان دهید.

آموزش اصول طراحی کاتالوگ صنعتی

با اصول اولیه مواد بازاریابی خوب و مقداری نبوغ خلاق در آموزش طراحی صنعتی، می توانید طرحی بسازید که برند شما را بسازند و در عین حال مشتریان را هیجان زده کنند.

مخاطبان خود را بشناسید

قبل از شروع طراحی، مخاطبان طراحی خود را مشخص کنید. برخی از کسب و کارها ممکن است از طرح برای هدف قرار دادن افراد شیک یا باهوش استفاده کنند، در حالی که طرح های تجاری B2B)) معمولاً برای تصمیم گیرندگان تجاری در شرکتی طراحی می‌شوند که مسئولیت خریدهای بزرگ تر را بر عهده دارد. اولین مورد معمولاً محصولات فردی، ارزش آنها و راه هایی را که می توانند زندگی یک مشتری را بهبود بخشند برجسته می کند. دومی برای محصولات یا خدماتی طراحی شده است که تأثیر تجاری داشته باشد.

عناصر کلیدی

آموزش طراحی صنعتی دارای سه عنصر حیاتی است:

  •         یک چیدمان با ساختار محکم
  •         تصاویر متقاعد کننده
  •         اطلاعات محصول با کیفیت

طرح و فرم 

کارها را با یک بوم خالی و امکان خلاقانه بی پایان شروع کنید. تصمیم گیری در مورد فرم یکی از هیجان انگیزترین بخش های فرآیند است. چگونه برای مشتریان شما نمایش داده می شود؟ آیا این یک بروشور کوچک مربعی خواهد بود یا یک قطعه بزرگ؟ تعداد صفحات چقدر خواهد بود؟ از چه نوع کاغذی استفاده خواهید کرد؟ چگونه تصاویر چیده می شوند – پخش کامل یا تک تک؟ با آموزش پاسخ همه این سوالات را خواهید یافت.

یک موضوع یا روایت را انتخاب کنید تا پاسخ خود را حول این متغیرها متمرکز کنید. طرح پوشاک گلف با موضوع ماجراجویی ممکن است برای یک طرح منظره کوتاه که محصولات را در برابر تپه های غلتشی روی سوراخ های بلند گلف به نمایش می گذارد ایده آل باشد. یک بروشور ضخیم، سنتی و به اندازه مجله ممکن است برای توضیحات فشرده مورد نیاز محصولات یک شرکت فناوری عالی باشد.

آموزش طراحی کاتالوگ های صنعتی

هیچ پاسخ درست یا غلطی برای هیچ یک از این سوالات طراحی چیدمان وجود ندارد. آنچه در آموزش طراحی صنعتی کلیدی است ایجاد یکپارچگی است. خروجی کار باید شبیه یک کل منسجم باشد. اگر تا به حال بر روی طراحی بروشور کار کرده اید، تبلیغات چاپی نیز نوع مشابهی از تلاش است مانند کارت ویزیت برای محصولات شما.

تصاویری مناسب

در مرحله بعد، طراحی بصری ایده خود را بررسی کنید. چگونه می توانید با فرمتی که انتخاب کرده اید بازی کنید؟ آیا می توانید تصاویر را به گونه ای تنظیم کنید که بیننده را تشویق کند تا زمان بیشتری را برای مطالعه هر صفحه صرف کند؟ فرصت های طراحی بی حد و حصر در یک طراحی وجود دارد و فرصت های زیادی برای جابجایی مرزهای طراحی وجود دارد. طرح های شرکت بازرگانی Duluth یک عنصر سرگرم کننده از طراحی بصری را به محصولات خود اضافه می‌کنند و هر کدام را به سبک طراحی دستی به نمایش می‌گذارند که جذابیت روستایی کالاهایش را تداعی می کند.

در مقایسه با Anthropologie، که رویکرد خانه هنری تری دارد، محصولاتی را در قالب های خلاقانه و رنگارنگ عرضه می کند تا حس مکان را برانگیزد و به پیشنهادات خود سرزندگی بیافزاید. حتی طرح‌ها و مفاهیم بیشتری را در Behance کاوش کنید تا خلاقیت‌های خود را در آموزش طراحی صنعتی  شروع کنید.

هر عنصر طراحی را که در آموزش طراحی صنعتی انتخاب می‌کنید (عکس‌ها، تصویرسازی، هنر خط)، مطمئن شوید که با برند موجود به دو روش آشنا و غیرمنتظره سازگار هستند. شما باید شبیه شرکت شما باشد، اما به دنبال راه‌هایی باشید که هم مشتریان جدید و هم مخاطبان مستقر خود را با عناصری که شگفت‌زده و خوشحال می‌کنند، مجذوب خود کنید. به سربرگ‌های منحصر به فرد و سایر کارهای طراحی جذاب فکر کنید و ایده‌ها را از این مکان‌های غیر متعارف یا بیشتر، مانند طرح های قدیمی، کتاب‌های قوانین بازی، یا کتاب‌های راهنمای تعمیر و نگهداری قدیمی، بیرون بکشید.

اموزش طراحی کاتالوگ صنعتی حرفه ای

یک پیام منسجم و قانع کننده

طرح چاپی شما به تعداد کلمات زیاد نیاز ندارد. مواد بازاریابی مانند ایده های حول بلوک های ساده اطلاعات ساخته شده اند. یک ایده از تصاویر خاطره انگیز و حداقل اطلاعات مرتبط می تواند به خوبی کار کند. در اینجا موارد مهمی وجود دارد که باید در فرم متن گنجانده شوند تا مشتریان گیج نشوند:

  • نام محصولات
  • توضیحات
  • اطلاعات قیمت
  • امکانات
  • اطلاعات اندازه گیری
  • سیاست های بازگشت

 

 

کاتالوگ دیجیتال در مقابل چاپ

اگر کاتالوگ چاپی در بودجه شما نیست، یا مخاطبان شما آنلاین زندگی می کنند، کاتالوگ های دیجیتال نیز می توانند موثر باشند. یک کاتالوگ دیجیتال به شما امکان می دهد فضاهای دیجیتالی هیجان انگیز و تجربی ایجاد کنید که جدا از فروشگاه تجارت الکترونیک شما هستند.

یک سفر تعاملی از طریق محصولات خود ایجاد کنید، پر از ویدیوها، وبلاگ ها و سایر بلوک های محتوا. بسیاری از اصول طراحی کاتالوگ چاپی جذاب به صورت آموزش طراحی کاتالوگ صنعتی در اینجا اعمال می شود. تفاوت اصلی این است که محدودیت‌های چاپ را محدود نمی‌کنید. انیمیشن، رابط‌های کاربری پیمایشی جالب و پیوندها به سایر محتواها می‌توانند کاتالوگ دیجیتالی شما را به یک تجربه خاص تبدیل کنند

وقتی صحبت از گزینه های کاتالوگ دیجیتالی می‌شود که کار متقابل، ویدیو، کپی و چیدمان را تضمین می‌کنند، طراحان ممکن است به ابزارهای مختلفی نیاز داشته باشند. Adobe XD دارای ابزارهای نمونه سازی و طراحی برای محیط های دیجیتال و همچنین گزینه های اشتراک گذاری و ویرایش ایده آل برای تقویت همکاری و کمک به تیم ها برای کار موثر است.

نکات و ترفندهای اضافی

از آنجایی که کاتالوگ های خوب طراحی شده و متفکرانه کمیاب هستند (به خصوص از مشاغل کوچکتر) مشتریان اغلب از مرور آنها خوشحال می شوند. چند استراتژی غیر متعارف را برای پاداش دادن به مشتری برای استفاده از کاتالوگ و تعامل با برند خود امتحان کنید.

از مواد غیر معمول استفاده کنید

انواع مختلف کاغذ را در کاتالوگ قرار دهید. یک روکش زیبا از کتان یا مواد دیگر می‌تواند کار شما را به سطح جدیدی برساند؛ این ویژگی‌ها می‌توانند باعث ایجاد حس تعاملی در کاتالوگ شوند. با شرکت چاپ کاتالوگ خود کار کنید تا ببینید چه چیزی در دسترس است. اگر برون سپاری می کنید نیازی به آموزش طراحی کاتالوگ صنعتی نیست.

فروش از طریق کدهای فروش را امتحان کنید

با گنجاندن کدهای فروش ویژه و تبلیغاتی که می توانند به صورت آنلاین از آنها استفاده کنند، مشتریان را به خواندن کاتالوگ تشویق کنید. این یک راه عالی برای ایجاد وفاداری به برند است.

در آموزش طراحی کاتالوگ صنعتی راه‌های خارج از جعبه را برای پخش در تم خود کاوش کنید. برای مثال، بریدگی روی جلد که عکس‌های محصول را در داخل نشان می‌دهد، می‌تواند افراد را به سفر کاتالوگ شما بکشاند. صرف نظر از استعدادی که انتخاب می کنید، مطمئن شوید که تمام توضیحات محصول شما متناسب با موضوع است. بنابراین، اگر یک کاتالوگ پاییزی دارید، مطمئن شوید که کپی شما پس از اینکه خوانندگان مجذوب برش فانوس جک روی جلد شدند، به اندازه کافی طعم کدو حلوایی داشته باشد.

 

آموزش طراحی کاتالوگ صنعتی

طراحی کاتالوگ ساده و صنعتی

وقتی مسیر خلاقانه خود را تعیین کردید و در مورد محتوای خود پس از آموزش طراحی کاتالوگ صنعتی تصمیم گرفتید، وقت آن است که دست به کار شوید. بسته به تعداد صفحات و ایده های طراحی که انتخاب می کنید، ممکن است به ابزارهای مختلفی نیاز داشته باشید:

وقتی صحبت از چیدمان و چیدمان کاتالوگ به میان می آید، چه یک دست با تجربه و چه مبتدی باشید، برنامه هایی مانند Adobe InDesign انعطاف پذیری و قدرت ایجاد هر چیزی را برای انتشار فراهم می کنند. کار خود را با قالب ها و آموزش های طراحی صفحه شروع کنید یا در آن غوطه ور شوید و یک طراحی کاتالوگ جدید از ابتدا ایجاد کنید.

تیم خود و همه همکاران خود را با هم هماهنگ نگه دارید تا بتوانید نمونه‌ها، یادداشت‌ها و نظرات را به اشتراک بگذارید و در صورت الهام گرفتن، روی پروژه طراحی کاتالوگ خود کار کنید. Adobe Creative Cloud برای تیم ها امکان اشتراک گذاری و همکاری آسان را فراهم می کند.

پس از دیدن آموزش طراحی کاتالوگ صنعتی برای کمک به جمع کردن موضوع کاتالوگ خود، تصاویر را ویرایش و اصلاح کنید. ابزارهای روتوش، تصحیح رنگ و ماسک کردن، شما را وارد فضای خلاقانه مناسب می‌کنند و در برنامه‌هایی مانند Adobe Photoshop در دسترس هستند.

تصاویر متقاعد کننده و فونت های فریبنده می تواند برای جلب توجه کاتالوگ شما و جلب توجه مشتریان بسیار مهم باشد. برای ردیابی گزینه‌های متن و تصاویر زیبا برای تقویت هر نوع طراحی کاتالوگ، به کتابخانه‌های خلاقانه در فونت های Adobe و Adobe Stock سری بزنید. با آموزش طراحی کاتالوگ صنعتی در نهایت، جهت برجسته سازی برند خود به یک کاتالوگ عالی خواهید رسید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *