خدمات طراحی کاتالوگ در شرکت های تبلیغاتی

خدکات طراحی کاتالوگ ها

اگر کسب و کار شما به یک کاتالوگ جدید نیاز دارد، احتمالاً به یک طراح مراجعه خواهید کرد تا آن را برای شما ایجاد کند. یک طراح خوب می تواند شما را در کل فرآیند طراحی کاتالوگ راهنمایی کند و خدمات طراحی کاتالوگ را به صورت کامل به شما ارائه دهد. طراح تا حد امکان آن را ساده و بدون استرس می کند و منبع عالی برای بازاریابی محصولات را در اختیار شما قرار می دهد.

ما قصد داریم شما را با خدمات طراحی کاتالوگ آشنا کنیم و کارهای اصلی که برای کمک به تسهیل فرآیند باید انجام دهید را معرفی کنیم.

مراحل ارائه خدمات طراحی کاتالوگ

در فرآیند و خدمات طراحی کاتالوگ بخش‌های مختلفی وجود دارد، اما شش مرحله کلیدی وجود دارد که باید انجام دهید.

  • جمع آوری داده های محصول

یکی از اولین کارهایی که باید انجام دهید این است که شروع کنید به جمع آوری لیستی از هر محصولی که می خواهید در کاتالوگ گنجانده شود. این مهم است که این کار را زودتر انجام دهید، زیرا متوجه می شوید که چیزی را در طول فرآیند طراحی فراموش کرده اید که احتمالاً برای تعمیر آن هزینه و زمان صرف می شود. در خدمات طراحی کاتالوگ شما باید ابتدا اطلاعات و دیتای خود را به طراح ارائه دهید.

طراحی کاتالوگ خدمات

  • کپی نوشتن

یا شخصی از شرکت شما، طراحان کاتالوگ یا شخص ثالث باید توضیحات محصول را برای هر مورد در کاتالوگ بنویسند. اهمیت به دست آوردن این حق را نباید نادیده گرفت. کپی خوب می تواند تفاوت را در فروش ایجاد کند.

  • انتخاب سبک و ظاهر

در ابتدای کار باید به ظاهر و سبک کلی کاتالوگ بسنده کنید. این باید منعکس کننده کسب و کار شما باشد، هم از نظر برند و هم از نظر احساس. شرکتی که مبلمان سفارشی رده بالا را می فروشد به ظاهری بسیار متفاوت با شرکتی که طرح های فلت پک تولید انبوه را می فروشد، نیاز دارد.

  • چیدمان برنامه ریزی

طرح بندی در خدمات طراحی کاتالوگ تفاوت زیادی در میزان موفقیت یک کاتالوگ ایجاد می کند. جایی که محصولات در کاتالوگ قرار می گیرند می تواند تفاوت زیادی در میزان فروش آنها ایجاد کند. طرح بندی همچنین باید اسکن آسان باشد تا بهترین تعامل ممکن با مشتری را به دست آورید.

  • تولید تصویر

شما هم به عکس های محصول با کیفیت بالا و هم به یک تصویر روی جلد و هم تصاویر پس زمینه کلی نیاز دارید. اگر قبلاً اینها را ندارید، باید توسط خودتان یا طراح کاتالوگ تولید شوند. مطمئن شوید که زمان زیادی را صرف انتخاب تصاویری می کنید که واقعاً کسب و کار و محصولات شما را در بهترین نور ممکن قرار می دهند. یکی از خدمات طراحی کاتالوگ عکاسی از محصول و خدمات است که می توانید از آن استفاده کنید.

  • اثبات

شما واقعاً باید زمان خوبی را در پایان فرآیند تولید بگذارید تا نسخه نهایی را قبل از ارسال آن به چاپگرها یا قرار دادن آن در وب سایت یا شروع به ارسال ایمیل به مشتریان، اثبات کنید.

مواردی که باید به عنوان بخشی از طراحی کاتالوگ خود در نظر بگیرید

هنگام برنامه ریزی در خدمات طراحی کاتالوگ، نکات کلیدی خاصی وجود دارد که طراح شما باید بداند تا به شکل گیری فرآیند طراحی کمک کند. اگرچه اینها همه چیزهایی هستند که طراح شما در مراحل اولیه باید در مورد آنها بپرسد، ارزش آن را دارد که قبل از ملاقات با طراح خود برای صرفه جویی در وقت کمی به آنها فکر کنید.

امتیاز قیمت

بسته به کسب و کار شما، قیمت اقلام موجود در کاتالوگ شما می تواند متغیر باشد. این تأثیر زیادی بر طراحی خواهد داشت، بنابراین مهم است که در مورد این موضوع از قبل با طراح خود شفاف باشید. در خدمات طراحی کاتالوگ، طراحی آنها باید نشان دهنده برند شما و مشتریان شما باشد و قیمت محصولات شما احتمالاً عامل بزرگی در شکل دادن به درک مشتری از برند شما خواهد بود. طراحی کاتالوگ شما باید این را منعکس کند.

برجسته کردن مزایا

بسیاری از شرکت‌ها در دام تمرکز بیش از حد بر ویژگی‌های محصولات و خدمات خود به جای مزایای آن می‌افتند. با این حال، مزایا چیزی است که واقعاً به مشتریان می‌فروشد، بنابراین باید به وضوح در مورد مزایای محصولاتتان فکر کنید و حتما در خدمات طراحی کاتالوگ به آن توجه داشته باشید. سپس طراح شما می تواند مطمئن شود که از تمام ترفندهای تجارت خود، از جمله گرافیک هوشمندانه، تصاویر و تایپوگرافی برای برجسته کردن مزایا تا حد امکان استفاده می کند.

خدمات طراحی کاتالوگ

فراخوانی برای اقدام

این باید در سراسر کاتالوگ شما کاملاً واضح باشد تا مشتریان بالقوه در هنگام تصمیم گیری برای خرید هیچ شکی نداشته باشند که چه کاری انجام دهند. در خدمات طراحی کاتالوگ، طراح شما باید انواع ایده ها را برای برجسته کردن دعوت به اقدام شما داشته باشد، بنابراین مطمئن شوید که این در خط مقدم فرآیند طراحی است.

طراحی کاتالوگ در مدرن طرح !!

جهت مشاهده نمونه طرح های کاتالوگ تولید شده در مجموعه مدرن طرح بر روی مشاهده نمونه طراحی کاتالوگ حرفه ای کلیک نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *