تکنیک های طراحی کاتالوگ حرفه ای برای فروش عمده

کاتالوگ فروش عمده
[vc_row][vc_column][vc_column_text]

طراحی کاتالوگ برای فروش موثر

طراحی کاتالوگ برای فروش عمده یکی از مناسب ترین راه های تبلیغات است اما با توجه به انواعی که دارد، پر هزینه و زمان بر است. هدف از طراحی کاتالوگ برا فروش عمده، معرفی محصولات و دادن اطلاعات به مشتری است. باید کاتالوگ را با در نظر گرفتن خرده فروش ها طراحی کنید. با ما همراه باشید تا نکات طراحی کاتالوگ برای فروش عمده را با هم بررسی کنیم.

طراحی کاتالوگ فروش عمده دسترسی خریداران را به شما آسان می کند و با قرار دادن اطلاعات تماس در کاتالوگ می توانند به راحتی با شما ارتباط برقرار کنید. شماره تلفن، ایمیل، ادرس اینترنتی و حتی در صورت نیاز ادرس اینستاگرام خود را در طراحی کاتالوگ فروش عمده قرار دهید تا تمامی راه های ارتباطی برای مشتریان شما باز باشد.

طراحی کاتالوگ فروش عمده

در توضیحات محصول دقت کنید. علاوه بر اینکه به معرفی محصول می پردازید باید توضیحات فنی و تکنیکی آن را نیز در طراحی کاتالوگ برای فروش عمده ذکر کنید. باید در توضیحات چگونگی ساخت محصول، مواد تشکیل دهنده آن، ابعاد، قیمت و محل ساخت آن گنجانده شود.

عکس با کیفیت برای محصول خود در طراحی کاتالوگ برای فروش عمده ارائه دهید. در صورتی که بودجه کافی برای استخدام یک عکاس حرفه ای دارید حتما این کار را انجام دهید.

عمر کاتالوگ خود را افزایش دهید به طوری که تاریخ آن مثلا برای دوسال باشد. یعنی هر 12 تا 18 ماهآن را تجدید کنید. طراحی کاتالوگ دیجیتال هم راه خوبی است که همیشه کاتالوگ شما به روز باشد. می توانید طراحی کاتالوگ فروش عمده را به صورت کاتالوگ دیجیتال ارائه دهید.

عدم توجه بیش از حد به مد. باید به خاطر داشته باشید که شما به طراحی کاتالوگ برای فروش عمده نیاز به یک تبلیغات کاربردی دارید و باید بتوانید همزمان آن را زیبا نگه دارید. اگر قصد طراحی کاتالوگ فروش عمده دارید باید آنچه که یک خرده فروش نیاز دارد را در کاتالوگ بکار ببرید و بخشی از کاتالوگ را به معرفی خود اختصاص دهید. الزامات سفارش، زمان تحویل، روش های تحویل، حمل و نقل و روش های پرداخت شامل مواردی است که باید در توضیحات برای طراحی کاتالوگ برای فروش عمده بکار ببرید.

6 ایده طراحی حرفه ای برای کاتالوگ فروش عمده

با وجود ظهور عصر دیجیتال و گسترش تجارت الکترونیک، کاتالوگ های چاپی هنوز یکی از قدرتمندترین ابزارهای بازاریابی در زرادخانه شما هستند. در ادامه می خواهیم برخی ایده های طراحی کاتالوگ برای فروش عمده را باهم بررسی کنیم.

طراحی کاتالوگ برای فروش

همچنان کاتالوگ چاپی به نسبت کاتالوگ دیجیتالی طرفداران خود را دارد و به نوعی حس اعتماد بیشتری به افراد می دهد. حتی گاهی برای خرید آنلاین ابتدا کاتالوگ چاپی را چک می کنند و سپس به خرید می پردازند.

وضوح و سادگی در طراحی

اینکه یک کاتالوگ را طور طراحی کنید که خواننده جذب آن شود بسیار لذت بخش است. کاتالوگ ها باید ساده باشند تا بتوان آن را به سادگی هم درک کرد. وضوحی که در طراحی کاتالوگ باری فروش عمده بکار می رود باید سریعا خریداران و مخاطبان خود را جذب کند و از مطالعه کاتالوگ احساس خستگی به ان ها دست ندهد.

حتی چیدمان کاتالوگ هم باید ساده باشد تا چشم مخاطب را خسته نکند در واقع باید تجربه بصری مشتری را جذاب تر کند. مثلا صفحات را در طراحی کاتالوگ برای فروش عمده از محصولات پر نکنید و به یکی دو مورد بپردازید. با این کار پیام را راحت تر درک می کنند.

شما نیازی به قرار دادن تمام جزئیات فنی در کاتالوگ خود ندارید. اگر مصرف کننده‌ای علاقه مند است، می توانید یک کد QR اضافه کنید که می‌تواند با گوشی هوشمند خود اسکن کند تا اطلاعات بیشتر را به صورت آنلاین بررسی کند. صفحات خود کاتالوگ را ساده و زیبا نگه دارید تا بهترین جلوه را داشته باشید.

مطالعه شود: تاثیر کاتالوگ در فروش

در کاتالوگ برای مشتری هدایایی را در نظر بگیرید

با این کار در طراحی کاتالوگ برای فروش عمده می توانید تجربه ای خوب برای مشتری به جای بگذارید. یک فلپ، پوشه یا پاکت داخل جلد اضافه کنید و یک یادداشت تشکر و یک کارت تخفیف داخل آن بیندازید. بسته به محصولاتتان، یک راهنمای بیرون کشی یا کتابچه دستور غذا یا هدیه مفید دیگری قرار دهید.

اگر کاتالوگ شما خانواده محور است یا محصولات کودکان را هدف قرار می دهد، شامل صفحات رنگ آمیزی، آزمون ها و کارتون ها شود. اینها فقط چند ایده هستند تا شما در مسیر درست فکر کنید. نکته کلیدی این است که تجربه مرور کاتالوگ خود را شخصی تر، منحصر به فرد و به یاد ماندنی کنید. ایده های ساده ای مانند این که در طراحی گنجانده شده است، می تواند ارزش زیادی ایجاد کند و به جلب اعتماد منتهی گردد.

طراحی کاتالوگ برای فروش عمده

از اشکال مختلف استفاده کنید

حتما نیاز نیست کاتالوگ شما مربعی باشد. می توانید ار اشکال دیگری نیز در طراحی کاتالوگ برای فروش عمده استفاده کنید. در طراحی نباید فقط به یک شکل اکتفا کرد باید بتوان تابو شکنی کرد و از اشکال دیگر هم برای طراحی کاتالوگ فروش عمده استفاده کرد.

البته می توانید شکل مربع و مستطیل سنتی هم بکار ببرید و ان را حفظ کنید. اما داشتن خلاقیت هم ایرادی ندارد و بسیار عالی است که می توانید راه دیگری برای بروز خلاقیت انتخاب کنید. هر آنچه که کاتالوگ شما را جذاب تر می کند به کار ببرید و بگذارید ذهن شما فضای کافی برای بازی تخیل داشته باشد و مشتریان از خلاقیت شما خیره بمانند.

تاثیر مطالب و پیام

شما باید قدرت خود را از طریق مطالب و محتوایی که در طراحی کاتالوگ برای فروش عمده قرار می دهید نشان دهید. به عنوان مثال، انتخاب کاغذ باکیفیت با روکش براق یا ابریشمی می‌تواند نشان‌دهنده تجمل و لذت باشد، همانطور که یک جلد برجسته با مهر فویل طلایی نیز می‌تواند نشان دهد. به همین ترتیب، می توانید اعتبار زیست محیطی خود را با کاغذهای خاکی، فیبر طبیعی و بازیافتی به نمایش بگذارید.

اما نکته اینجاست که انتخاب کاغذ، پوشش و صحافی شما می تواند بیشتر از انجام وظایف عملی آنها باشد. آنها می توانند صحبت کنند. آن‌ها می‌توانند هویت برند و پیام‌های بازاریابی شما را به روش‌های منحصربه‌فرد و قدرتمندی تقویت کنند.

یک تصویر هزاران حرف میزند

تصاویر همیشه تاثیر بیشتری به نسبت کلمات داشته اند و تاثیری که یک تصویر دارد مجموعه ای از کلمات نمی توانند داشته باشند. البته باید زیبایی بصری تصویر را هم در نظر داشته باشید و به گرافیک ان هم در طراحی کاتالوگ برای فروش عمده توجه کنید.

ویژگی های فانتزی

اغلب، تنها یک یا دو تغییر کوچک در طراحی کاتالوگ فروش عمده شما می تواند تفاوت را ایجاد کند. برای مثال، روی جلدی که دارای مهر ورق طلایی یا نقره‌ای، عنوان برجسته یا پوشش نقطه‌ای UV است، می‌تواند ظاهر فوق‌العاده ای به آن بدهد.

در حالی که این ویژگی ها فانتزی و موثر هستند، اگر آنها را در بودجه طراحی خود لحاظ کنید، به طور قابل توجهی گران تر نیستند. همچنین می‌توانید به استفاده از روش‌های برش قالب و سایر تکنیک‌های بافت فکر کنید. اینها می‌توانند راه‌های عالی برای طراحی کاتالوگ برای فروش عمده موجود بر روی بند کفش باشند، زیرا شما فقط باید فایل جلد را در چاپ بعدی خود تغییر دهید.

ایجاد کاتالوگ کامل

طراحی کاتالوگ برای فروش عمده محصولات به صورت چاپی همچنان یک ابزار مهم بازاریابی و فروش است. اما بسیار مهم است که هر کاری می توانید انجام دهید تا کسب و کار خود را برجسته کنید و تا حد امکان برای کسب و کار خود تلاش کنید. اگر به خوبی انجام شود، یک کاتالوگ خوب می تواند بازگشت سرمایه فوق العاده ای را ارائه دهد.

با استفاده از این نکات برتر طراحی کاتالوگ برای فروش عمده، می توانید کاتالوگ خود را از مرحله طراحی برای موفقیت تعیین کنید یا از آنها برای اصلاح و بهبود طرح موجود خود استفاده کنید. اما از آنجایی که یک کاتالوگ ممکن است نمایانگر یک سرمایه گذاری قابل توجه، هرچند ارزشمند باشد، ارزش آن را دارد که به جزئیات توجه کنید و چند نوآوری را امتحان کنید تا از بقیه بالاتر رفته و بازدهی خود را به حداکثر برسانید.

مطالعه شود: طراحی کاتالوگ فروش[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *