مهمترین اطلاعات برای کارت ویزیت

مهمترین اطلاعات برای کارت ویزیت
[vc_row][vc_column][vc_column_text]وجود بعضی از اطلاعات روی کارت ویزیت ضروری است و اگر این اطلاعات کامل نباشد یا غلط درج شده باشد، آن کارت اصلا معتبر نمی باشد و شما نمی توانید از آن در کار های تبلیغاتی خود یا ارتباط با دیگران برای انجام کار استفاده کنید؛ زیرا این کارت، اطلاعات هویت فرد، تخصص او، جایگاه شغلی و اطلاعات تماس او را دارا می باشد؛ پس در چنین کارتی نباید هیچ کم و کاستی وجود داشته باشد. یکی از اطلاعات حیاتی برای کارت ویزیت، درست بودن اطلاعات آن کارت است. از صفحه طراحی کاتالوگ سایت ما که یکی از کارها طراحی در کنار طراحی کارت ویزیت است نیز دیدن کنید.

اطلاعات کارت ویزیت

کارت ویزیت یکی از موارد مهم است که در بازاریابی نقشی موثر دارد؛ به همین علت چاپ و داشتن کارت ویزیت بسیار مهم است و باید به اطلاعات درج شده در آن دقت زیادی کرد؛ زیرا اطلاعات روی برگه مهم است و اگر در اطلاعات اشتباهی باشد، کارت ویزیت شما معتبر نیست؛ پس دقت خود را بالا ببرید که تمامی اطلاعات بر روی آن درست درج شود.

 اطلاعات مهم برای کارت ویزیت
اطلاعات مهم برای کارت ویزیت

اطلاعات موجود روی کارت ویزیت نشان دهنده چیست؟

این اطلاعات درج شده روی این کارت برای این است که به وسیله آن، افراد بتوانند ارتباط با دیگران بر قرار کنند. در درجه اول باید نام شخص روی کارت به درستی نوشته شده باشد و معمولا نام این فرد با فونت بزرگ نوشته می شود؛ استفاده از این فونت به این دلیل است که نام در کارت ویزیت مهم تر از همه بخش های این کارت است. در کارت ویزیت ها لازم نیست شماره ملی نوشته شود؛ زیرا افراد در حوزه کاری خود به وسیله این کارت با نام مستعار شناخته می شوند. جایگاه شغلی فرد یکی دیگر از اطلاعات مهمی است که باید روی کارت درج شود و در انتها باید شماره تماس فرد روی آن کارت باشد؛ زیرا افراد بتوانند به راحتی از طریق این شماره تماس با صاحبان مشاغل ارتباط برقرار نمایند. به طور کلی بر روی کارت ویزیت ها باید اطلاعاتی کاربردی درج شود تا افراد و مشتریان بتوانند از طریق این کارت کلیات حوزه کاری را بشناسند.

 اطلاعات مهم برای کارت ویزیت

اطلاعاتی که در بالا گفته شد اطلاعات کاربردی روی کارت ویزیت بوده اند؛ اما کارت های ویزیت علاوه بر نیاز های خاص، نیازمند  اطلاعات بیشتری می باشد و می توان گفت مهم ترین بخش این اطلاعات، لوگو و شعار تبلیغاتی است.

لوگو و شعار تبلیغاتی روی کارت ویزیت طرح ظاهری ایجاد می کند که البته این طرح فقط برای ویزیت های شرکتی کاربرد دارد و در کارت ویزیت های شخصی جذابیت زیادی نخواهد داشت. یکی دیگر از اطلاعات مهم روی این کارت، اطلاعاتی راجع به صاحب کارت و فضای مجازی آن است که درج آن بر روی کارت بسیار کاربردی خواهد بود. بنابراین بهتر است که آدرس پروفایل و سایت خود را بر روی کارت ویزیت درج نمایید؛ چرا که این اطلاعات پل ارتباطی قوی را بین شما و مخاطب ایجاد می نماید. اطلاعات حیاتی برای کارت ویزیت از بخش های زیادی تشکیل شده است که می توانید با رعایت تمامی این بخش ها، یک کارت جذاب و عالی را درست کنید که از طریق آن بتوانید مشتری های خودتان را چند برابر کنید و کسب و کار خودتان را رونق بدهید. داشتن کارت ویزیت قطعا کلاس کاری شما را بیشتر می کند و شما با دادن کارت ویزیت به راحتی می توانید به طور مختصر حوزه کاری خود را به افراد معرفی نمایید.

  • نوشتن عنوان اصلی: در کارت ویزیت باید حتما نام فروشگاه یا شرکت نوشته شده باشد.
  • رنگ بندی مناسب: باید رنگ بندی روی طرح های کارت ویزیت جالب باشد؛ زیرا اگر جالب نباشد چشم بیننده را خیره نمی کند و به طور کلی ظاهر جذاب یک کارت، تاثیر به سزایی در نگاه اول خواهد داشت.
  • انتخاب تصویر مناسب: یک تصویر مناسب برای کارت ویزیت خود انتخاب کنید که نشان دهنده محصول شما باشد.
  • قرار دادن لوگو در کارت ویزیت: برای فروشگاه و شرکت خود لوگو به خصوصی را در نظر بگیرید و آن را بر روی کارت ویزیت خود درج کنید؛ چرا که از این طریق مشتری می تواند شرکت یا فروشگاه شما را به سرعت بشناسد و آن را به دیگران معرفی کند.
  • خوانا بودن متن کارت ویزیت: باید متنی که روی کارت ویزیت می نویسید خوانا باشد؛ زیرا وقتی مشتری این کارت را می بیند انتظار دارد که متن ساده باشد. شما حتی می توانید با بیان یک جمله، شغل و حوزه کاری خود را به خوبی داخل کارت معرفی نمایید.
  • وجود داشتن اطلاعات مهم در کارت ویزیت: باید تمام اطلاعات مورد نیاز خود را روی کارت ویزیت درج کنید، این موارد را می توان به نام شرکت، زمینه کاری، تحصیل، شماره تماس و غیره اختصاص داد که جزء اصلی ترین اطلاعات می باشد.
  • کارت ویزیت را شلوغ نکنید: اگرچه گفته شد باید تمام اطلاعات خود را روی کارت ویزیت بنویسید؛ اما نباید کارت را زیاد شلوغ کنید؛ زیرا کیفیت و زیبایی کار را از بین می برد و این شلوغی اصلا جالب نیست.
  • فضای سفید: فضای سفید یکی از نکات خیلی خیلی مهم است که باید در راس لیست قرار بگیرد. البته این فضا به این معنا نیست که سفید باشد؛ شما می توانید در آن فضای خالی، یک طرح زیبا بکار ببرید تا زیبایی کارت ویزیت شما را دوچندان کند.
 اطلاعات مهم برای کارت ویزیت
اطلاعات مهم برای کارت ویزیت

سخن پایانی

کارت ویزیت برگه ای است که می توان از طریق آن با دیگران ارتباط برقرار کرد و کار و اشتغال خود را به وسیله آن تبلیغ نمود. مهم ترین اطلاعات حیاتی برای کارت ویزیت، نام است که افراد صاحب کسب و کار باید ابتدا نام خود را روی آن درج نمایند؛ زیرا افراد به وسیله نام می توانند شما را بشناسند.  قدم دوم این است که باید لوگو پیج یا سایت خود را روی کارت درج کنید تا افراد بتوانند از طریق لوگوی شما، به سایتتان دسترسی داشته باشند.

اطلاعات جانبی بخش و لوگو دو بخش مهم و حیاتی برای کارت ویزیت ها هستند که حتما باید این اطلاعات روی آن درج شود.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *