طراحی لیبل آنلاین برای محصول

طراحی لیبل آنلاین برای محصول

طراحی لیبل آنلاین محصولات

چه یک استارتاپ باشید چه یک برند معتبر، طراحی برچسب چشم نواز برای محصول شما ضروری است. در حالی که یک طراح گرافیک حرفه ای که برند و محصول شما را درک می کند، طراحی لیبل محصول نیازی اساسی است. این به این معنی نیست که شما به یک تیم طراحی داخلی نیاز دارید. خبر خوب این است که منابع زیادی وجود دارد که به شما در طراحی لیبل آنلاین کمک می کند.

از آنجایی که گزینه‌های زیادی برای طراحی لیبل آنلاین وجود دارد، ما بهترین سایت های طراحی لیبل را جمع آوری کرده ایم تا به شما معرفی کینم. ما همچنین چند برنامه طراحی آنلاین را برای کسانی که می خواهند رویکرد عملی تری برای طراحی برچسب های خود داشته باشند، به نمایش گذاشته ایم.

طراحی لیبل در سایت

بهترین شرکت های طراحی گرافیک و طراحی لیبل

اگر در مورد طراحی لیبل آنلاین به دنبال یک رویکرد فردی هستید، توصیه می کنیم با یک شرکت طراحی گرافیک که در همکاری با مشتریان خود تخصص دارد، همکاری کنید.

  1. شرکت طرح گندم

شرکت طرح گندم در طراحی لیبل  تخصص دارند، اما طرح های بی عیب و نقصی را برای سایر صنایع مانند لوازم آرایشی و مراقبت از پوست نیز ایجاد کرده اند. این تیم متشکل از افراد سختکوش و مهربان است که طرح های عالی تولید می کنند. آنها می توانند در مورد همه چیز از لوگوی شما (هویت برند شما) تا جزئیات موجود در پانل حقایق مکمل کمک کنند و به همین جا ختم نمی شود. شرکت طرح گندم فراتر از لیبل ها، می تواند کاتالوگ، بروشور، کارت ویزیت و موارد دیگر را نیز طراحی کند.

اگر به دنبال کمک اضافی برای طراحی لیبل آنلاین خود هستید و می خواهید خدمات یک به یک فوق العاده داشته باشید،
طرح گندم بهترین انتخاب برای شما است. با پر کردن فرم تماس در وب سایت آنها می توانید به راحتی به آنها دسترسی پیدا کنید.

  1. مدرن طرح

تیم مدرن طرح با تجربه در مجموعه ای از صنایع، به ویژه لیبل های مکمل، مواد غذایی، مراقبت از پوست و لوازم آرایشی هستند. این تیم دارای چندین سال تجربه در زمینه طراحی، عکاسی صنعتی، فیلم و چاپ هستند. مدرن طرح نه تنها می تواند برای شما برچسب طراحی کند، بلکه می تواند بروشور، وب سایت، پوشاک و موارد دیگر را نیز طراحی کند. تماس با آنها آسان است و به سادگی فرم تماس را در وب سایت زیبای آنها پر کنید تا طراحی لیبل آنلاین خود را شروع کنید.

 

همچنین بخوانید: طراحی لیبل تجاری حرفه ای

 

  1. آریانا وب

آریانا وب فروشگاهی است برای فروش لیبل انلاین. البته ابتدا این فروشگاه بر چاپ لیبل تمرکز داشته اما بعد ها به طراحی لیبل آنلاین هم پرداخته است. لاز آنجایی که این شرکت ابتدا در صنعت چاپ بوده، برای طراحی لیبل آنلاین در اندازه ابعاد دقت بالایی دارد.

  1. استدیو 7

استدیو 7 یک جامعه آنلاین از طراحان گرافیک است که مهارت ها و دیدگاه های منحصر به فردی برای ارائه و طراحی لیبل آنلاین دارند. وب سایت برای پیمایش و استفاده ساده است، بنابراین دریافت برچسب ها به صورت آنلاین از طریق استدیو 7 آسان است. اگر ایده هایی برای طراحی لیبل خود در ذهن دارید، ابتدا باید خلاصه ای از پروژه خود بنویسید و توضیح دهید که چه چیزی نیاز دارید. از آنجا، می‌توانید با طراح مورد علاقه تان مطابقت پیدا کنید، یا می توانید پروژه را برای کل جامعه باز کنید تا ایده‌هایی را برای انتخاب شما ارسال کنند.

  1. استدیو 9

استدیو 9 یکی دیگر از انجمن‌های مستقل آنلاین است که دارای سیستمی بصری است تا فهرست کوتاهی از نامزدهای متناسب با نیازهای شما را در اختیار شما قرار دهد. طراحان استدیو 9 بسیار ارتباط پذیر، با استعداد و کار کردن با آنها بسیار آسان هستند. به اشتراک گذاری ایده، ارتباط با طراحان، مدیریت پروژه و پرداخت همگی از طریق وب سایت استدیو 9 انجام می شود و کل فرآیند را تا حد امکان بدون مشکل انجام می دهد. استدیو 9 نه تنها از طراحان گرافیک پشتیبانی می‌کند، بلکه از سازندگان در تعدادی از زمینه های دیگر نیز پشتیبانی می‌کند، به این معنی که منبعی عالی برای پروژه های دیگر مرتبط با ساخت بهترین کسب و کارتان است.

طراحی لیبل آنلاین

  1. شرکت نگار طراحان

نگار طراحان دارای جامعه ای متشکل از 39000 طراح گرافیک است که در انتظار کمک به شما برای طراحی لیبل آنلاین هستند. مانند سایر انجمن‌های طراحی گرافیک آنلاین، شما این امکان را دارید که خلاصه ای از پروژه خود بنویسید و یک مسابقه ایجاد کنید. نگار طراحان همچنین دارای یک فروشگاه از قالب‌های لوگوی آماده برای فروش است ( شخصی سازی رایگان است ) و همچنین ابزاری بصری که به شما امکان می دهد لوگوی خود را مستقیماً در وب سایت ایجاد کنید.

  1. استدیو مانی

استدیو مانی یکی دیگر از انجمن های مستقل آنلاین است که خدمات متنوعی از جمله طراحی لیبل آنلاین را ارائه می دهد. طراحان Fiverr می توانند همه چیز را از لوگو و هویت برند گرفته تا طرح های تک برچسب پوشش دهند. به راحتی می توانید طراحان گرافیک موجود را بر اساس محدوده قیمت، تخصص، زمان تحویل و موارد دیگر مرور کنید! این سایت بصری از شما یک سری سوال می پرسد تا شما را با مجموعه ای از طراحان مرتبط با نیازهای شما مرتبط کند – حتی می توانید نمونه کارهای آنها را مرور کنید تا مطمئن شوید سبک آنها با دید شما مطابقت دارد. استدیو مانی برای استفاده آسان و منبعی عالی است اگر به دنبال تجربه ای قابل تنظیم هستید.

  1. شرکت دانش آسان

دانش آسان در طراحی همه چیز تخصص دارد. به عنوان یک جامعه مستقل آنلاین با بیش از 700000 عضو، آنها تقریباً تمام نیازهای طراحی شما را پوشش داده اند. دانش آسان بسیار مقرون به صرفه است، با گزینه هایی که می توانید اضافه کنید تا طراحی لیبل آنلاین خود را به سطح بعدی ببرید. پیمایش وب سایت بسیار آسان است و برای چشم دلپذیر است و یک تجربه کاملا لذت بخش را برای شما ایجاد می کند. پروژه ای در این سایت طراحی و سپس منتشر کنید.

لیبل انلاین محصول

نرم افزار طراحی لیبل

برای کسانی که تمایل به خلاقیت دارند، بودجه کمی دارند، یا مشتاق هستند خود را در طراحی لیبل انلاین امتحان کنند، این ابزار طراحی آنلاین مناسب هستند. می‌توانید با استفاده از نرم افزار توصیه شده در زیر، خودتان برچسب‌ها را به صورت آنلاین ایجاد کنید.

  1. دایان صنعت

دایان صنعت یک سایت فوق‌العاده است، شامل قالب های بی شمار طراحی آماده برای تقریباً هر چیزی که نیاز دارید، از جمله برچسب‌های محصول و استفاده رایگان از آن. الگوهای مختلف را مرور کنید تا زمانی که سبکی متناسب با نیاز خود پیدا کنید، سپس آن را سفارشی کنید. می توانید طرح رنگ را تغییر دهید، لوگوی شرکت خود را اضافه کنید و توضیحات محصول خود را تکمیل کنید. دایان صنعت همچنین دارای منابع عالی برای کمک به طراحی و آموزش های عمیق است که نحوه استفاده از نرم افزار خود را به شما نشان می دهد. اگر نیاز به طراحی لیبل آنلاین و سریع دارید، دایان صنعت یک انتخاب عالی است. آنها همچنین دارای یک نسخه پولی هستند که امکان سفارشی سازی و همکاری تیمی بیشتری را فراهم می کند.

با این حال، برخی از مواردی که در مورد دایان صنعت باید به آنها توجه کرد این است که این نرم افزار بیشتر مبتنی بر وب طراحی شده است، نه چاپ، بنابراین ممکن است فایل ها قبل از ارسال آن برای چاپ به کمک نیاز داشته باشند. به عنوان مثال، اکثر فایل ها به جای CMYK در حالت رنگی RGB صادر می‌کنند، که حالت رنگی است که ما برای چاپ استفاده می‌کنیم. همچنین، فونت‌ها را نمی‌توان در دایان صنعت مشخص کرد، بنابراین گاهی اوقات وقتی اثر هنری خود را ارسال می کنید، ترجمه نمی‌شوند.

  1. سورنا آنلاین

سورنا آنلاین یک ابزار طراحی لیبل آنلاین بصری است و استفاده از آن رایگان است. این رابط برای کاربران با تجربه تر طراحی شده است و شبیه به نرم افزار Adobe است. با شروع با یک بوم خالی، می توانید طرح های برچسب ساده و خیره کننده را در عرض چند دقیقه ایجاد کنید و به شما امکان کنترل خلاقانه کامل بر پروژه خود را می دهد. سورنا آنلاین همچنین دارای یک برنامه دسکتاپ است تا بتوانید از نرم افزار آنها حتی بدون اتصال WiFi استفاده کنید.

علاوه بر این، سورنا آنلاین مشارکتی است. می توانید یک تیم ایجاد کنید و از دوستان، شرکای تجاری، کارمندان و غیره خود دعوت کنید تا پروژه شما را مشاهده کنند و پیشنهادات خود را ارائه دهند. در نسخه پولی، می توانید تیم مشترک خود را گسترش دهید و ویژگی های اضافی را باز کنید که به شما امکان می دهد طراحی لیبل آنلاین خیره کننده ای را ارائه دهید.

طرح ها در سورنا آنلاین به طور خودکار برای برنامه های مبتنی بر وب قالب بندی می شوند، اما صادر کردن فایل های شما به صورت PDF به ما این امکان را می دهد که به راحتی با آنها کار کنیم و آنها را برای چاپ تنظیم کنیم. وبلاگ سورنا آنلاین همچنین شامل منابع عالی در مورد نحوه استفاده از نرم افزار آنها و ایجاد طرح های برجسته است.

همچنین بخوانید: نرم افزار طراحی لیبل و برچسب

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *