هزینه طراحی پوستر 1402

هزینه طراحی پوستر 1402

هزینه طراحی پوستر 1402 با توجه به نمونه کارهای طراحی پوستر مجموعته مدرن طرح در صفحه طراحی پوستر بسیار ایده آل است. در نظر داشته باشید که ما در این مجموعه، پوستری زیبا و اصولی که متناسب با کسب و کار شما است را نیز تولید می‌کنیم. تا به راحتی این پوستر را در هر فضایی برای تبلیغ و برندسازی مجموعه ی خود استفاده کنید.

موضوع هزینه طراحی پوستر نیز براساس شرایط عکاسی (در صورت نیاز)، ابعاد و جنس پوستر طراحی شده و… تعیین می‌شود که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت. عکاسی صنعتی نیز بخش مهمی در هزینه طراحی پوستر است که باید برای ثبت عکسی زیبا و متفاوت به آن رجوع شود.

[info_box title=”” image=”” animate=””]از صفحه طراحی کاتالوگ سایت مدرن طرح نیز دیدن کنید و نمونه کارهای کاتالوگ ما را ببینید[/info_box]

میزان هزینه برای طراحی پوستر 1402

تعرفه طراحی پوستر در سال 1402 نسبت به سال 1401 تغییر نسبتا زیادی نداشته است. در سال جدید قیمت پایه طراحی پوستر در انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران در حال محاسبه نهایی می باشد.

 

طراحی پوستر سیلوسازان
طراحی پوستر سیلوسازان

تعرفه هزینه طراحی پوستر در امسال

برای دریافت قیمت و ثبت سفارش طراحی پوستر می توانید با کارشناس های طراحی و چاپ کانون تبلیغاتی مدرن طرح تماس بگیرید. برای اینکه بدانید بابت طراحی چه عواملی روی قیمت تاثیر گذار است توصیه میکنیم به متن زیر توجه کنید.

عوامل مؤثر بر روی هزینه پوستر

  • میزان ساعتی روی طراحی گذاشته می شود.
  • تعیین شعار و عناوین تبلیغاتی و سیاسی
  • طراحی عناصر گرافیکی
  • طراحی به همراه عکاسی یا ویرایش عکس (رتوش)
  • زمان صرف شده برای ایده پردازی
  • تعداد اتودهایی که طراح مورد استفاده قرار می دهد.

هر کدام از عناوین ذکر شده روی قیمت طرح پوستر تاثیر گذار می باشد. اما توجه کنید که طراحی پوستر هر چقدر زیبا و جذاب باشد. باید چاپ با کیفیت داشته باشد که عواملی چون جنس کاغذ، مرکب استفاده شده و دستگاه چاپی نیز در کیفیت چاپ بسیار مهم می باشد.

توجه کنید که چاپ بی کیفیت ممکن است تمامی هزینه و وقتی که برای طراحی گذاشته شده. از بین برده و کارهای چاپی باطله و دور ریز شود. این اطمینان را به شما می دهیم کلیه کارهای چاپی این مجموعه کاملا و به صورت 100% گارانتی می باشد.

همین الان تماس بگیرید و به صورت کاملا رایگان در مورد طراحی و چاپ پوستر از کارشناسان این مجموعه مشاوره بگیرید. توصیه می‌کنیم با طراحان با تجربه مجموعه مشاوره بگیرید و همچنین برای دریافت قیمت چاپ پوستر با کارشناس های چاپ تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید. شما می توانید با هماهنگی و به صورت حضوری نمونه کار های طراحی و چاپ را از نزدیک ببینید، مفتخر هستیم که بیش از 1000 برند معتبر کشور های داخلی و خارجی در کارنامه خود به ثبت رسانده‌ایم.

هم چنین ما در شرکت مدرن طرح زمینه عکاسی صنعتی، ساخت تیزر تبلیغاتی، طراحی کاتالوگ و چاپ مشغول به فعالیت می باشد. شما می‌توانید برای استفاده از خدمات مجموعه، با ما در ارتباط باشید.

 

Rate this post