داستان گویی با عکاسی صنعتی را یاد بگیرید!

داستان گویی با عکاسی صنعتی

داستان برند با عکاسی صنعتی

داستان گویی با عکاسی صنعتی چیست؟ با ما همراه باشید.

در سراسر صنایع، شرح شغل ها و مسیرهای شغلی بی شماری وجود دارد که توسط افراد سخت کوش پر می شود. چه فردی پشت میز بنشیند و روی لپ‌تاپ کار کند یا روی خط مونتاژی باشد که ماشینی را راه‌اندازی می‌کند، هر شغل داستان متفاوتی را بیان می‌کند؛ و داستانی که ارزش گفتن و دیدن دارد.

یک کلیشه ناعادلانه یا عدم توجه به کار صنعتی می شود. مشاغل “یقه سفید” اغلب بر روی پایه قرار می گیرند و مورد تمجید و توجه رسانه ها و عموم مردم قرار می گیرند. این تقصیر هیچ صنعتی نیست، بلکه در عوض عدم تبلیغ و پوشش خارجی باعث این گونه مشکلات شده است.

بخش‌هایی مانند تولید، کشاورزی، معدن، ماهیگیری و سایر بخش‌ها ستون فقرات اقتصاد جهانی هستند و بی‌صدا زندگی روزمره ما را روان نگه می‌دارند. به عنوان مثال، بدون کار صنعتی، ما گوشی‌های هوشمند برای ارسال پیامک یا سالاد ماهی آزاد برای سفارش در غذاخوری‌های محلی نخواهیم داشت.

اما یک تحول در حال وقوع است. هم رسانه‌ها، هم حرفه‌ای‌ها (مانند عکاسان)، و هم مردم بینش بیشتری نسبت به دنیای صنعتی به دست می‌آورند؛ و در نتیجه به آن شناخت بیشتری می‌دهند. داستان گویی با عکاسی صنعتی در حال رایج شدن است و برای به تصویر کشیدن دقیق جامعه ضروری است.

نیروی کار مدرن امروزی را نمی توان مانند یک جیب سست پول جمع کرد. هر بخش از اقتصاد مدرن به طور منحصر به فرد متفاوت است. برخی از کارهایی که زیر چتر یک صنعت قرار می‌گیرند؛ ممکن است جذاب‌ترین یا بهداشتی‌ترین کارها نباشند، اما مملو از مشاغل مهم و قابل احترامی است که داستان‌هایی را در خود جای داده است که همه ما باید به آنها اهمیت دهیم.

داستان گویی با عکاسی صنعتی به بازنویسی روایتی که مشاغل «یقه آبی» را احاطه کرده است کمک می‌کند و زندگی افرادی را که در این بخش‌های اقتصادی کار می‌کنند به‌طور دقیق به تصویر می‌کشد.

 

عکاسی صنعتی به نمایش تنوع کمک می کند

دنیا دیگ ذوب آدمهاست. تنوع طلبی چیزی است که ما را به عنوان یک انسان جالب و متمایز نشان می‌دهد. در حالی که کار بخشی از زندگی است، عناوین شغلی، حقوق و ترفیعات، ما را به عنوان یک فرد یا شخصیت معرفی نمی کند. نیروی کار مملو از افرادی است که به دلایل بی شماری با هم تفاوت دارند. از قومیت گرفته تا مذهب و استعدادهای خاص، و… .

امروزه مردم با این واقعیت بیدار می شوند که آنچه ما را از هم جدا می کند ما را به هم نزدیکتر می کند. مصرف‌کنندگان در مورد کسب‌وکارهایی که از آنها حمایت می‌کنند و نقشی که این سازمان‌ها در نحوه رفتار و شناخت کارکنان خود ایفا می‌کنند، آگاه‌تر و نگران‌تر می‌شوند.

داستان گویی با عکاسی به کسب‌وکارها در تمام بخش‌ها کمک می‌کند تا تنوع موجود در سازمانشان را به نمایش بگذارند. استخدام یک عکاس متخصص در عکاسی صنعتی قادر به انجام یک تکلیف عکس است که چندین عنصر مهم را انجام می دهد.

مطالب مرتبط » 6 نکته مهم برای عکاسی صنعتی که باید بدانید!

 

داستان گویی با عکاسی صنعتی

 

چگونه عکاسی صنعتی صنعت را زنده می کند.

عکاسی صنعتی نشان دهنده کارهای روزمره واقعی است که متخصصان صنعتی انجام می دهند. این شامل به نمایش گذاشتن جزئیات ظریف که با این مشاغل عملی همراه است، خطرات مرتبط با آنها، و محیط های متمایز این نوع کار با آنها انجام می شود.

نشان دادن کار ذهنی مرتبط با کار دستی

از آنجایی که بسیاری از مشاغل صنعتی مستلزم کار شدید فیزیکی هستند، کارگران در این زمینه ها ممکن است به عنوان توسعه ماشین آلات یا تجهیزاتی در نظر گرفته شوند که در کنار آن کار می کنند. داستان گویی با عکاسی خلاقیت، تفکر انتقادی و مهارت های درون فردی را که کارگران صنعتی دارند آشکار می کند.

 

عواطف انسانی را به منصه ظهور رساند

چه این که بنزین در ماشینتان بریزید یا غذا را روی میز بچینید، در واقع پشت هر کاری احساساتی وجود دارد. عکاسی صنعتی می‌تواند بر کار احساسی، اوج و فرودهایی که کارگران ماهر صنعتی کار خود را انجام می‌دهند، تأکید کند. هنگامی که احساسات اعمال شده توسط این نیروی کار قابل درک باشد، کسانی که بینش کمی نسبت به کاری که زندگی روزمره را قابل زندگی می کند، قدردانی بیشتری می کنند. و فقط یک عکاس ماهر می تواند داستان گویی با عکاسی صنعتی را به خوبی اجرا کند و به نمایش بگذارد.

 

مزایای کوتاه و بلند مدت عکاسی صنعتی

عکاسی صنعتی چندین مزیت کلیدی را هم برای مشاغل فردی و هم برای افرادی که این بخش‌های اقتصاد را تشکیل می‌دهند، ارائه می‌کند، اما برای کسانی که با این صنایع اصلی آشنایی ندارند نیز مزایایی دارد.

در کوتاه‌مدت، عکاسی که حوزه‌هایی مانند فلزکاری، تولید نساجی و سایر کارهای عملی را پوشش می‌دهد، چشمان مصرف‌کنندگان عمومی را به خون، عرق و اشک‌هایی که وارد آن می‌شود باز می‌کند. کالاها و خدماتی که ما روزانه مصرف می‌کنیم، اغلب بدیهی تلقی می‌شوند، زیرا درک درستی از آنچه برای ایجاد و عرضه این اقلام و خدمات انجام می‌شود وجود ندارد.

بنابراین، زمانی که بتوان دارایی های عکاسی را به درستی گرفت و به نمایش گذاشت، قدردانی و ارزش بیشتری را به کار سختی که به این صنایع و نیروی کار آنها وابسته است می افزاید. در همان لحظه، به کسب و کارها و کارفرمایان آنها یک پلت فرم یا خیابانی می دهد تا صدا و شخصیت خود را به نمایش بگذارند. برای کارگران صنعتی و سازمان های مربوطه آنها مهم است که هویت منحصر به فرد خود را در بازار جهانی پرورش دهند، حفظ کنند و رشد دهند. عکاسی اجازه می دهد تا جنبه انسانی کار مورد توجه و تجلیل قرار گیرد، نه اینکه زیر قالیچه دلارهای پایین اقتصادی قرار گیرد.

 

چگونه عکاسی صنعتی صنعت را زنده می کند

نشان دهنده کارهای روزمره واقعی است که متخصصان صنعتی انجام می دهند

این شامل به نمایش گذاشتن جزئیات نازک که با این مشاغل عملی همراه است، خطرات مرتبط با آنها، و محیط های متمایز این نوع کار با آنها انجام می شود.

 

نشان دادن کار ذهنی مرتبط با کار یدی

از آنجایی که بسیاری از مشاغل صنعتی مستلزم کار شدید فیزیکی هستند، کارگران در این زمینه ها ممکن است به عنوان توسعه ماشین آلات یا تجهیزاتی در نظر گرفته شوند که در کنار آن کار می کنند. داستان گویی با عکاسی صنعتی خلاقیت، تفکر انتقادی و مهارت های درون فردی را که کارگران صنعتی دارند آشکار می کند.

همچنین بخوانید:

عکاسی محصول

عواطف انسانی را به منصه ظهور رساند

چه این که بنزین در ماشینتان بگذارید یا غذا روی میز شام، در پشت آماده کردن مواد اولیه برای مصرف عموم مردم احساساتی وجود دارد. عکاسی صنعتی می‌تواند بر کار احساسی، اوج و فرودهایی که کارگران ماهر صنعتی کار خود را انجام می‌دهند، تأکید کند. هنگامی که احساسات اعمال شده توسط این نیروی کار قابل درک باشد، کسانی که بینش کمی نسبت به کاری که زندگی روزمره را قابل زندگی می کند، قدردانی بیشتری می کنند.

مزایای کوتاه و بلند مدت عکاسی صنعتی

عکاسی صنعتی چندین مزیت کلیدی را هم برای مشاغل فردی و هم برای افرادی که این بخش‌های اقتصاد را تشکیل می‌دهند، ارائه می‌کند، اما برای کسانی که با این صنایع اصلی آشنایی ندارند نیز مزایایی دارد.

در کوتاه‌مدت، عکاسی که حوزه‌هایی مانند فلزکاری، تولید نساجی و سایر کارهای عملی را پوشش می‌دهد، چشمان مصرف‌کنندگان عمومی را به خون، عرق و اشک‌هایی که وارد آن می‌شود باز می‌کند. کالاها و خدماتی که ما روزانه مصرف می‌کنیم، اغلب بدیهی تلقی می‌شوند، زیرا درک درستی از آنچه برای ایجاد و عرضه این اقلام و خدمات انجام می‌شود وجود ندارد.

بنابراین، زمانی که بتوان دارایی های عکاسی را به درستی گرفت و به نمایش گذاشت، قدردانی و ارزش بیشتری را به کار سختی که به این صنایع و نیروی کار آنها وابسته است می افزاید. در همان لحظه، به کسب و کارها و کارفرمایان آنها یک پلت فرم یا خیابانی می دهد تا صدا و شخصیت خود را به نمایش بگذارند.

برای کارگران صنعتی و سازمان های مربوطه آنها مهم است که هویت منحصر به فرد خود را در بازار جهانی پرورش دهند، حفظ کنند و رشد دهند. داستان گویی با عکاسی اجازه می دهد تا جنبه انسانی کار مورد توجه و تجلیل قرار گیرد، نه اینکه زیر قالیچه دلارهای پایین اقتصادی قرار گیرد.

همچنین بخوانید: عکاسی صنعتی از ساعت

 

کلام آخر

در این مقاله تلاش کردیم شما را با داستان گویی با عکاسی صنعتی آشنا کنیم و نکات مهمی درمورد آن را شرح دهیم و بگوییم که نقش داستان ها در تصاویر چگونه می تواند احساسات مخاطب را درگیر کند.

کانون تبلیغاتی مدرن طرح با سالها تجربه در زمینه عکاسی توانسته است سابقه ای درخشان از خود برجای بگذارد؛ جهت دریافت مشاوره رایگان و مشاهده نمونه کارهای عکاسی صنعتی و تبلیغاتی کافی است با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *