عکاسی حرفه ایی از شرکت های صنعتی

عکاسی برای شرکت های صنعتی

عکاسی برای شرکت های صنعتی

اگر شرکت شما در صنعتی مانند تولید، فناوری، انرژی یا ساخت و ساز فعالیت می کند، داشتن عکس های با کیفیتی که توجه مخاطبان شما را جلب کرده و تاثیری ماندگار بر جای می گذارد بسیار مهم است. اگر از تصاویر با وضوح پایین استفاده کنید یا از عکس های استوک استفاده می کنید، و کلا از عکس های اختصاصی استفاده نمی کنید، کمپین های بازاریابی شما شکست خواهند خورد و آماتور به نظر می رسند. در این مقاله قصد داریم به بررسی 4 بخش عکاسی برای شرکت های صنعتی بپردازیم که کیفیت شرایط بازاریابی شما را بهبود می بخشد. ما شما را تشویق می کنیم که با یک عکاس حرفه ای که تجربه کار با مشتریان صنعتی را دارد همکاری کنید.

عکاسی از ماشین
عکاسی از ماشین

روش عکاسی محصولات صنعتی

عکاسی محصول با کیفیت یکی از مهمترین دارایی‌هایی است که کسب‌وکار شما می‌تواند روی آن سرمایه‌گذاری کند. چه قطعات کوچک بسازید و چه سیستم‌های پیچیده بزرگ، عکس‌هایی را می‌خواهید که به خوبی محصول نهایی شما به نظر برسند.

مشتریان بالقوه از طریق رسانه های مختلف، از جمله آنلاین، چاپی، در نمایشگاه های تجاری و بروشورها و کاتالوگ ها، تحقیق می کنند. آنها به سمت شرکت هایی کشیده می شوند که محصولاتشان را بدون توجه به اینکه در چه رسانه ای تولید می شوند، خوب جلوه دهند.

شرکت تبلیغاتی مدرن طرح با بیش از یک دهه فعالیت حرفه ای، افتخار عکاسی برای شرکت های صنعتی، تولیدکننده های محصولات مختلف و… را دارد.

 

هلی شات حرفه ای

اگر می خواهید کسب و کار شما شیک به نظر برسد، عکس های حرفه ای شما باید درجه یک باشند. تصاویر کارمندان باید حرفه ای و مطابق با تصویر برند شما باشد. اگر کارمندان شما در یک کنفرانس صحبت کنند، کاغذ سفید بنویسند، بیوگرافی در وب سایت شما داشته باشند یا در لینکدین شرکت کنند، می توان از عکس های هلی شات برای عکس های نمایه استفاده کرد. تصاویر شخصی در تعطیلات و… گزینه ی چندان حرفه ای به نظر نخواهند رسید.

حتی اگر کاری که انجام می دهید در محیط اداری نباشد، پرتره های تجاری با کیفیت برای برجسته کردن نگرش و مهارت های شرکت شما مهم هستند. تصاویر ارسال شده در محل کار شما برای مشتریان شما جالب است و به آنها تصویر بهتری از کاری که انجام می دهید می دهد.

عکاسی صنعتی در محیط صنعتی تکاپوی متخصصان صنعت شما را به تصویر می کشد. به همین دلیل می تواند گزینه بسیار جذابی برای تولیدگنندگان و صنعتگران باشد. در این فضاها با استفاده از تجهیزات آنها به عنوان پس‌زمینه، دوربین را روی افراد متمرکز کردیم و تخصص و شخصیت آنها را برجسته کردیم. مشتریان آنها می توانند به وضوح ببینند که چه کاری انجام می دهند، چگونه آن را انجام می دهند و کجا آن را انجام می دهند. همچنین ثبات در پرتره های اشخاص و تجهیزات به کسب و کار آنها ظاهری متمایز و حرفه ای می دهد که همه متعلق به آنهاست.

همچنین بخوانید: عکاسی صنعتی جوشکاری

 

عکاسی معماری

اختمان صنعتی خود را فراموش نکنید! تصوری که مردم از شرکت شما دارند تا حد زیادی تحت تأثیر عکاسی از مکان و ساختمان شما دارد. عکاسی معماری صنعتی ما طیف وسیعی از عکس های بیرونی از تاسیسات تولیدی، اتاق های تمیز، مناطق تولید و انبارهای ذخیره سازی را شامل می شود. تصاویر ما از امکانات و عملیات شرکت گسترده است. ما از کارخانه های بسیاری عکاسی محیطی حرفه ای انجام داده ایم. عکس های بیرونی که می تواند بسیار جذاب باشد و شما را بی نهایت حرفه ای نشان دهد. نکته کلیدی در عکاسی صنعتی این است که مشخص کنید چه چیزی شما را منحصر به فرد می کند و چه چیزی شما را از رقبای خود متمایز می کند.

 

عکاسی در محل

در نهایت، عکاسی صنعتی در محل به مشتریان شما نگاهی گذرا به نحوه عملکرد شما می‌دهد. مشتریان دوست دارند کارمندان شما را در حال عمل ببینند. این به آنها آرامش می دهد تا ببینند چگونه کار را انجام می دهید و به کار، محصولات یا خدمات خود و در نهایت مشتریان خود اهمیت می دهید.

یکی دیگر از مزایای عکاسی در محل این است که پرت زمان را از بین می برد. ما به محل کار شما می آییم و از حاشیه عکس می گیریم تا کارمندان، کارگران و متخصصان شما بتوانند به کار خود ادامه دهند.

عکاسی برای شرکت های صنعتی در محل شامل عکس‌های اکشن بدون عکس از خدمه است که درگیر کاری هستند که انجام می‌دهند. تصاویری که در استدیو گرفته می شوند شاید چندان با محیط کاری شما مرتبط نباشند و چنگی به دل نزنند.

اما دیدن کارمندان در حال عمل، ذهن مشتری را تقویت می‌کند که شرکت شما شرکتی است که می‌داند در حال انجام چه کاری هستند و تیم و ابزار لازم برای انجام درست کار را دارد.

همچنین بخوانید: عکاسی صنعتی از کارخانه

عکاسی از کارگران
عکاسی از کارگران

کلام آخر

شرکت تبلیغاتی مدرن طرح با بیش از یک ده فعالیت های تبلیغاتی در حوزه های مختلف طراحی سایت، طراحی کاتالوگ، عکاسی صنعتی، ساخت تیزر و موشن گرافیک ارائه دهنده کلیه خدمات عکاسی صنعتی حرفه ای از محصولات، تجهیزات و دستگاه ها می باشد. همچنین کلیه خدمات فیلم برداری حرفه ای و هلی شات با بهترین کیفیت و قیمت در این مجموعه ارائه می شود.

اگر به دنبال بهبود شرایط فروش و بازاریابی خود هستید و یا می خواهید به بهترین شکل محصولات خود را ارائه کنید، ما می توانیم به شما کمک کنیم.

برای حرفه ای شدن و آغاز پیک فروش محصولات و خدمات خود با مدرن طرح تماس بگیرید.

همچنین بخوانید: داستان برند با عکاسی صنعتی

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *