ویرایش عکس با موبایل

ویرایش عکس با موبایل

نرم افزار های پر دانلود ویرایش عکس با موبایل

در حال حاضر ویرایش عکس با موبایل به یکی از فرایند های رایج و پرطرفدار تبدیل شده است. دلیل این امر را می توان راحتی و آسانی ادیت عکس ها با تلفن های هوشمند دانست. شما می‌توانید بدون محدودیت زمانی و مکانی از اپلیکیشن های مخصوص ادیت عکس استفاده کرده و تصاویر شگفت انگیزی را خلق کنید.

 

ویرایش عکس با موبایل

امروزه دوربین های تلفن های هوشمند دست کمی از دوربین های دیجیتال ندارند. شما با استفاده از دوربین موبایل خود نیز می توانید تصاویر حیرت انگیزی را خلق کنید. البته یکی از مراحل خلق یک عکس منحصر به فرد را می توان مراحل ویرایش یا همان ادیت دانست. ویرایش عکس در واقع تمام تغییراتی که بر روی عکس خام اعمال می شود را در بر خواهد گرفت. هم چنین هستند کسانی که از نرم افزار های ادیت عکس طیف گسترده ای دارد و می تواند از تغییر نور عکس ها تا اصلاح نقص های احتمالی را شامل شود.

ویرایش عکس

در حال حاضر بر روی تمام تلفن های همراه گزینه ای برای ادیت عکس وجود دارد که با استفاده از آن می توانید میزان کنتراست، نور، دما عکس و… را تغییر دهید. اما برای انجام یک ادیت حرفه ای تر به نرم افزار های مخصوصی نیاز خواهید داشت که در ادامه به معرفی این نرم افزار ها می پردازیم.

نحوه تنظیم کردن وایت بالانس

یکی از پارامتر های مهمی که در ویرایش عکس با موبایل با آن رو به رو خواهید شد را می توان وایت بالانس عکس دانست. تنظیم نور و رنگ در عکس اهمیت بسیار زیادی دارد و تغییرات گسترده ای را ایجاد می کند. وایت بالانس در واقع به معنای تنظیم میزان سفیدی عکس است. در صورتی که قسمتی از عکس شما به صورت غیر طبیعی سفید شده باشد، می توانید از گزینه وایت بالانس استفاده کنید. با کم و زیاد کردن وایت بالانس می توانید سفید بودن غیر طبیعی تصویر را از بین ببرید.

تنظیم کنتراست و اکسپوژر عکس ها

اکسپوژر از دیگر گزینه های ویرایش عکس با موبایل است. اکسپوژر رابطه مستقیمی با تیرگی و روشنی عکس دارد. البته توجه داشته باشید که اکسپوژر با وایت بالانس متفاوت خواهد بود. شما با کم و زیاد کردن اکسپوژر می توانید عکس خود را روشن تر یا تاریک تر کنید.

از دیگر گزینه هایی که در ادیت تصاویر با آن رو به رو می شوید را می توان کنتراست عکس دانست. کنتراست و اکسپوژر اگر به درجه مطلوب خود برسند، تصویر خارق العاده را خلق خواهند کرد. کنتراست می تواند قسمت های تیره عکس را تیره تر کند. از سوی دیگر موجب افزایش روشنایی قسمت های روشن تر عکس خواهد شد.

حذف اشیاء و اشخاص در عکس

ترکیب کردن عکس ها و حذف موارد مزاحم، از دیگر مراحل ویرایش عکس با موبایل به حساب می‌آید. با این قابلیت ها می‌توانید چند تصویر خام را با یکدیگر ترکیب کرده و عکس های منحصر به فردی را خلق کنید. البته برای این امر به نرم افزار های مخصوصی نیاز دارید. از جمله نرم افزار کاربردی برای ترکیب عکس ها را می توان Adobe Photoshop Mix دانست. توصیه می‌شود که برای حذف اشیاء یا اشخاص مزاحم نیز از اپلیکیشن TouchRetouch  کمک بگیرید.

اصلاح نقص های چهره در تصاویر

امروزه اصلاح برخی از نواقص چهره در عکس های پرتره بسیار رایج است. شما می توانید این فرایند را با برای از اپلیکیشن های ویرایش عکس با موبایل نیز انجام دهید. از جمله این اپلیکیشن ها می توان به Pixlr اشاره کرد. پس از آپلود عکس در این اپلیکیشن باید گزینه Toolbox را انتخاب کنید. سپس وارد بخش Heal شده و نواحی مورد نظر خود را اصلاح کنید. این نرم افزار به شما کمک می کند که عکس شما ظاهری طبیعی و تمیز تر داشته باشد.

کراپ کردن و تغییر دمای عکس

کراپ کردن از جمله فرایند های ساده اما تاثیر گذار ویرایش عکس با موبایل به حساب می آید. کراپ کردن در واقع به معنای بریدن قسمت های اضافه عکس و کادربندی آن است. این گزینه در تمام تلفن های هوشمند وجود دارد و می‌توانید به راحتی ابعاد عکس خود را با آن، تغییر دهید. دمای عکس نیز تاثیر مستقیمی بر میزان سردی و گرمی آن دارد. با انتخاب گزینه temperature می توانید ته مایه رنگی عکس را تغییر دهید و به آن حالتی سرد و ابری یا گرم و آفتابی، ببخشید.

ویرایشگر عکس موبایل برای افراد مبتدی

اگر نخستین بار است که برای ویرایش عکس با موبایل اقدام کرده اید، می‌توانید از نرم افزار کانوا کمک بگیرید. این نرم افزار در ویرایش عکس های صنعتی نیز کاربرد دارد. اپلیکیشن canva از جمله ویرایشگر های عکس به حساب می آید که برگه های پیش فرض متعددی را در اختیارتان قرار می دهد. شما می توانید با انتخاب هر کدام از تنظیمات پیش فرض این برنامه، بدون دردسر عکس های خود را ادیت کنید.

 

ویرایش عکس با موبایل

از دیگر نرم افزار های ادیت عکس برای افراد مبتدی را می توان instasize معرفی کرد. این اپلیکیشن فیلترهای منحصر به فردی دارد و می تواند عکس های جذابی را برای نرم افزار های تیک تاک و اینستاگرام خلق کند. اپلیکیشن های VSCO و Photoshop Express از دیگر نرم افزار های کاربردی برای ادیت عکس با موبایل هستند.

اپلیکیشن های Snapseed و Picsart

امروزه اپلیکیشن های Snapseed و Picsart محبوبیت بیشتری در بین علاقه مندان ویرایش عکس با موبایل دارند. این دو اپلیکیشن در واقع تمام نیاز های شما برای یک ادیت طبیعی و تمیز را برطرف خواهند کرد. شما با استفاده از این دو اپلیکیشن می توانید به صورت مجزا هر بخش از عکس خود را ویرایش کرده یا از تنظیمات پیش فرض کمک بگیرید. این دو نرم افزار برای کلاژ کردن عکس ها، طراحی تصویر و نوشته بر روی تصاویر، اصلاح نقص ها، تغییر نور و دما و… گزینه ایده آلی خواهند بود.

نتیجه گیری

امروزه بسیاری از کسب و کارهایی که در بستر اینترنت فعالیت می‌کنند، به تولید محتوا تصویری نیاز دارند. استفاده از تصاویر خام برای محتوا تصویری می تواند عملکرد وب سایت و پیج کسب و کار شما را کاهش دهد. از این جهت توصیه می شود که حتما از اپلیکیشن های ویرایش عکس با موبایل استفاده کنید. شما می توانید برای تولید محتواهای تصویری، مانند عکاسی صنعتی، طراحی کاتالوگ از کارشناسان مجموعه مدرن طرح کمک بگیرید.

عکاسی صنعتی در مجموعه مدرن طرح

از خدمات عکاسی صنعتی در  مجموعه مدرن طرح کسب و کارهای کوچک و بزرگ، آژانس‌های تبلیغاتی و آگهی‌های تبلیغاتی می‌توان استفاده نمود. عکس صنعتی را می‌توانید در تبلیغات شهری، تجارت و حتی در نمایشگاه نیز استفاده نمایید.از عکس برداری صنعتی می‌توانید به عنوان ارائه گزارش از عملکرد نیز استفاده نمایید.

  • عکاسی صنعتی محصول صنعتی (ابزار آلات، ماشین آلات کوچک و بزرگ، قطعات صنعتی و اتصالات صنعتی)
  • عکاسی از کارخانه و سازمان‌ها (خط تولید، محیط کاری، فرایند تولید، کارگران و کارمندان)
  • عکاسی صنعتی حرفه ای (حفاری، معدن، جاده، رودخانه)
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *