طراحی کاتالوگ تبلیغاتی

طراحی کاتالوگ تبلیغاتی اهمیت کاربردی ویژه ای در حیطه ی تبلیغات و بازاریابی دارد. از جمله موثرترین نوع تبلیغات جهت جذب مشتری، بهره جستن از قوه ی بصری افراد است که چطور با هارمونی رنگ ها و عکس های برگزیده و محتوای نوشتاری ملموس، در تجسم کیفیت واقعی کالا یا خدمات شما در ذهن بیننده، تصور بی نظیری خلق کند که این لزوم با تیم خبره کاتالوگ تبلیغاتی مدرن طرح مرتفع می گردد.

چه بسا معرفی کالا یا خدمات شما در طراحی کاتالوگ بی همتا، الهام بخش مخاطبین باشد و در خاطره ی ذهنی فرد نقش ببندد و مشتری ارتباطی احساسی با محصول شما برقرار کند که همچین تاثیری بی شک موجب می گردد تا میزان مشتری های وفادار شما دوچندان شود. کانون تبلیغاتی مدرن طرح این افتخار را دارد که شما را در این کامیابی همراهی کند و ایده هایی ناب جهت طراحی کاتالوگ تبلیغاتی و طراحی کاتالوگ صنعتی شما ارائه دهد. در طراحی کاتالوگ تبلیغاتی یکی از اساسی ترین مواردی که در مرحله ی نخست باید به آن توجه نمود، شناسایی جامعه مخاطبین است که توسط این آگهی می بایست تحت تاثیر قرار بگیرند.

ایده پردازی در طراحی کاتالوگ صنعتی

ایده پردازی و خلاقیت سهم بیشتری در جذب مخاطب ایفا می نماید. از این رو هنر طراح در خلق تصویر گرافیک یا جمله ای قافیه دار و تبلیغاتی می تواند نقش بسیار موثری در به یاد ماندنی شدن برند کالای شما در خاطر مخاطب ایجاد نماید. رنگ بندی های استفاده شده، چینش و صفحه آرایی جذاب، هارمونی و ارتباط مناسب رنگ ها در صفحات پشت هم از جمله مواردی است که در تمایل خواننده به ادامه مطلب کمک شایانی می نماید.

به تصاویر و عکس هایی که داخل صفحات کاتالوگ قرار داده می شود، بی اندازه دقت کرد. تصاویر و عکس ها چنانچه زیر نظر تیم حرفه ای عکاسی انجام شود، تاثیر شگرفی در انگیزه و تمایل فرد برای خرید کالا ایجاد می نماید که با هزاران جمله هم نمی‌توان همچین تاثیری را در زمان اندک بر روی یک فرد گذاشت. از این رو پیشنهاد می گردد از عکاسی صنعتی برای تصاویری از کالای خود در صفحات کاتالوگ استفاده نمایید.

بازاریابی کاتالوگ

به متون و نوشتاری که برای توضیحات ارائه می شود، می بایست دقت ویژه ای اعمال گردد. توضیحاتی که راجع به کالا ارائه می دهید، می بایست کاملا دقیق و بیانگر ویژگی های محصول تان باشد و هیچگونه ابهامی در فهم مطلب ایجاد نگردد. از دیگر موارد که در متن باید به آن توجه نمود، سایز و فونت های مورد استفاده می باشد که ترجیحا برای عناوین از سایز بزرگتر و برای متن از سایز متوسط بهره بگیرید.

بازاریابی کاتالوگ یک تکنیک فروش است که توسط مشاغل برای جمع آوری بسیاری از اقلام در یک قطعه چاپی یا یک فروشگاه آنلاین به امید فروش حداقل یک مورد به گیرنده استفاده می شود. مصرف کنندگان کاتالوگ ها را مستقیماً یا به روش های دیگر از طریق فرستنده تحویل میگیرند و در نهایت از طریق تلفن، و یا آنلاین با استفاده از اطلاعات موجود در کاتالوگ خرید می کنند. برخی از بازاریابان کاتالوگ به عنوان واسطه بین مصرف کننده و تولید کننده عمل می کنند، این در حالی است که مشاغل دیگر با بیش از چند مورد، کاتالوگ های خود را ایجاد می کنند. طبق صحبت های Conquest Graphics، انواع مختلفی از کاتالوگ ها وجود دارد، از جمله کاتالوگ تبلیغاتی، تمام خطی و اطلاعاتی. این بدان معناست که شما باید اهداف بازاریابی خود را ارزیابی کرده و قالب مناسب کاتالوگ را انتخاب کنید. داشتن درک اساسی از مفهوم و اهداف بازاریابی کاتالوگ به شما در انتخاب هوشمندانه کمک می کند.

 

چاپ کاتالوگ ها

کاتالوگ چاپی معمولاً شامل یک جلد است که اعلام می کند این قطعه شامل چه نوع مواردی است و به دنبال آن موارد دیگر ارائه می شود. برخی از کاتالوگ ها دارای یک دسته محصول واحد مانند لباس هستند، در حالی که برخی دیگر شامل کالاهای متنوعی است.

کاتالوگ ها حاوی عکس و توضیحات موارد و همچنین قیمت و اطلاعات سفارش می باشند. برخی از آنها با هزینه پست به مشتریان ارائه میشوند و برخی به صورت آنلاین.

برخی دیگر خریداران را به سفارش تلفنی نیاز دارند. بازاریابان کاتالوگ از لیست های پستی هدفمند برای افزایش فروش و کاهش هزینه های چاپ و ارسال استفاده می کنند. برخی از کاتالوگهای چاپی با کالاهایی که به خریداران آنلاین ارسال می شود برای فروش اضافی ارائه می شوند. کاتالوگ های چاپی به نظر می رسد قدیمی هستند، اما طبق گزارش دانشگاه هاروارد، کاتالوگ های چاپی از سال 2015 در حال افزایش است.

 

کاتالوگ های تبلیغاتی آنلاین

برخی از مشاغل برای صرفه جویی در هزینه های چاپ و ارسال و اجازه دادن به خرده فروشان برای افزایش سریع قیمت ها، محصولات و تبلیغات خود را در یک کاتالوگ آنلاین قرار می دهند. محصولات به روشی مشابه کاتالوگ چاپی دسته بندی و نمایش داده می شوند، اما مصرف کنندگان می توانند اقلام را بر اساس قیمت، گروه، تولید کننده یا سایر معیارها مرتب کنند. این کاتالوگ ها به خریداران امکان خرید فوری، استفاده از سبد خرید مجازی و روش پرداخت الکترونیکی را می دهند.

 

کاتالوگ های تبلیغاتی تک شرکتی

برخی از شرکت ها محصولات بسیاری را در کاتالوگ های خود درج می کنند، به عنوان مثال می توان به تولیدکنندگان پوشاک، کفش، کالاهای ورزشی، لوازم آشپزخانه، قطعات خودرو، وسایل خانه، وسایل چمن و باغ، مواد بهداشتی، زیبایی و مواد غذایی اشاره کرد.

تولید کننده ممکن است محصولات مشابه را گروه بندی کند تا به مشتریانی که علاقه خاصی به یک نوع گروه دارند، خواسته های خود را به سرعت پیدا کنند یا ممکن است مواردی را در سراسر کاتالوگ پخش کنند تا خریداران محصولات بیشتری را به امید افزایش خریدهای انگیزشی مشاهده کنند. تولید کننده سفارشات را پردازش می کند، اقلام را حمل می کند و خدمات مشتری را انجام می دهد و هزینه عمده فروشان یا توزیع کنندگان را کاهش می دهد.

 

چندین کاتالوگ از یک شرکت

برخی از شرکت های کاتالوگ محصولات مختلفی از تولیدکنندگان مختلف را به نمایش می گذارند. این به خرده فروشان این امکان را می دهد تا اقلام بیشتری را در کاتالوگ های خود وارد کنند. در این نوع کاتالوگ ها، ممکن است چندین محصول رقیب را در یک صفحه مشاهده کنید.

مدیر کاتالوگ با پرداخت مستقیم از مصرف کننده، بخشی از فروش را پس از جمع آوری پول به سازنده می دهد. برخی از بازاریابان کاتالوگ های چند شرکتی سفارشات خود را از انبارهای خود انجام می دهند، در حالی که برخی دیگر سفارشات را به سازنده ای ارسال می کنند که کالا را حمل می کند و خدمات برگشت به مشتری را تحویل می گیرد.

شما در هر تجارتی که مشغول به کار هستید، برای معرفی کالا یا خدمات برند سازمانی خود می توانید از طریق طراحی کاتالوگ تبلیغاتی، مخاطبان مورد نظرتان را از مزیت کالای خود نسبت به سایر رقبا آگاه نمایید. کانون تبلیغاتی مدرن طرح با کادری خلاق و مجرب در حیطه طراحی و کادری متخصص در زمینه ی چاپ، تمامی خدمات طراحی شما را از آغازین مرحله تا پایانی ترین مرحله آن که چاپ است را با جلوه ای اعجاب انگیز تقدیم حضور تان می نماید.

 

Rate this page